رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۶ کدامند؟

این پرسشی است که همواره مطرح می‌شود‌. بی‌شک محصولات اپل همواره جزو بهترین گزینه‌ها در نوع خود هستند‌. این موضوع درباره نسل جدید مک‌بوک پرو که در سال ۲۰۱۶ معرفی‌ شد، نیز صدق می‌کند‌.

امسال اپل با نوآوری خود نوار لمسی را به مک‌بوک پرو اضافه کرده است تا لپ‌تاپ این کمپانی بیش از پیش زیبا و کاربردی‌ باشد‌. علاوه بر طراحی زیبا و تغییرات صورت گرفته در این بخش، مک‌بوک پرو جدید باریک‌ترین و سبک‌ترین مدل در این سری است که نسخه ۱۳ اینچی آن ۱.۳۶ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۴.۹ میلیمتر است‌.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، مدل ۱۵ اینچی مک‌بوک پرو به یک پردازنده چهار هسته‌ای Core i7 و رم ۱۶ گیگابایتی مجهز شده و مهم‌ترین قابلیت آن، بهره‌گیری از کارت گرافیک  ATI Radeo- Pro با ۴ گیگابایت حافظه پردازشی است‌. از طرف دیگر مدل ۱۳ اینچی نیز دارای پردازنده‌های Core i5 و Core i7 با ۸ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی آیریس پرو اینتل است‌.

مک‌بوک‌های جدید اپل با اینکه بر اساس گزارش‌ها مشکل گرافیکی دارند، اما این مشکل با آپدیت نرم‌افزاری برطرف می‌شود‌. مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ یک محصول تمام‌عیار، زیبا، باکیفیت و قدرتمند است‌.

ریزر بلید استیلث (Razer Blade Stealth)

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی جایگزین سری مک‌بوک ایر اپل را باید لپ‌تاپ جدید ریزر بدانیم که با نام Blade Stealth معرفی شده است‌. این لپ‌تاپ با طراحی ساده و زیبای خود، سبک‌تر و باریک‌تر از نمونه‌های مشابه از کمپانی‌های دل و اپل است‌. اما همه چیز به طراحی این محصول ختم نمی‌شود و لپ‌تاپ ریزر مشخصات فنی قدرتمند و عملکرد بسیار خوبی دارد‌. حتی مدل پایه این دستگاه دارای پردازنده  Core i7 و کیبورد جذاب کروماست و امکان استفاده از گرافیک اکسترنال نیز وجود دارد که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران گیم باشد‌.

اچ‌پی اسپکتر ایکس ۳۶۰ نسخه ۲۰۱۶

لپ‌تاپ ۲۰۱۶ HP Spectre x360 را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و بهترین لپ‌تاپ‌های معرفی‌شده در سال ۲۰۱۶ دانست که با طراحی زیبا، بدنه آلومینیومی باکیفیت و مشخصات فنی خوب، از کیبورد و تاچ‌پد عالی، انواع پورت‌ها، نمایشگر لمسی بسیار خوب و عمر باتری طولانی بهره می‌برد‌.

مدل ۲۰۱۶ لپ‌تاپ اچ‌پی اسپکتر ایکس ۳۶۰ را باید یکی از بهترین دستگاه‌های هیبریدی سال جاری بدانیم که در مقابل هزینه پرداختی ارزش خرید بالایی دارد‌. این دستگاه در حالت لپ‌تاپ و تبلت، به‌خوبی از عهده کارهای شما برمی‌آید‌.

دل ایکس پی‌اس ۱۳ نسخه ۲۰۱۶ (مجهز به پردازنده کبی‌لیک)

نسخه‌های مختلف لپ‌تاپ ایکس پی‌اس دل طرفداران زیادی دارد‌. این لپ‌تاپ جذاب با نمایشگر بدون حاشیه خود توانسته است یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچی در قالب یک دستگاه ۱۱ اینچی باشد‌. نسخه جدید ایکس پی‌اس ۱۳ به یک پردازنده نسل هفتم اینتل از سری کبی‌لیک مجهز شده است و نسخه دارای نمایشگر غیرلمسی آن می‌تواند تا ۱۴ ساعت شارژدهی مداوم داشته باشد‌.

نسخه جدید این لپ‌تاپ نه‌تنها زیباتر شده است بلکه می‌توانید نسخه رزگلد آن را با نمایشگر کواد اچ‌دی خریداری کنید‌. دل ایکس پی‌اس ۱۳ را باید یکی از بهترین اولترابوک‌های سبک‌وزن دنیا بدانیم‌.

ایسوس راگ استریکس جی‌ال ۵۰۲ (Rog Strix GL502)

ایسوس همچون ام‌اس‌آی و آل‌این‌ور، یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های گیمینگ در دنیاست‌. این کمپانی تایوانی تاکنون مدل‌های مختلفی با طراحی و مشخصات متنوع روانه بازار کرده است که طرفداران زیادی دارند‌.

راگ استریکس جی‌ال ۵۰۲ یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا در سال ۲۰۱۶ است که به هیچ عنوان نمی‌شود عاشق آن نبود‌. قیمت مناسب، طراحی قابل قبول و جذاب، بهره‌گیری از جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزار روز دنیا و کیفیت صدای بسیار خوب از جمله مواردی هستند که هر گیمری را به خرید این لپ‌تاپ ترغیب می‌کنند‌.

نوت‌بوک ۷ اسپین سامسونگ

یکی از مهم‌ترین گزینه‌های خرید یک لپ‌تاپ برای خریداران، قیمت این محصول است‌. نوت‌بوک ۷ اسپین سامسونگ نه‌تنها در این بخش خیلی خوب عمل کرده است و ارزش خرید بالایی دارد، بلکه محصولی کامل به شما ارائه می‌کند‌. شاید سامسونگ در بخش لپ‌تاپ به اندازه حوزه گوشی‌های هوشمند فعال نباشد اما معدود لپ‌تاپ‌های این کمپانی را می‌توان جزو بهترین‌ها دانست‌.

اسپین ۷ سامسونگ از بهترین سخت‌افزار روز در کنار طراحی زیبا و یک نمایشگر باکیفیت بهره می‌برد‌. این لپ‌تاپ به‌خوبی می‌تواند از عهده خواسته‌های شما برآید‌. بهره‌گیری از صفحه نمایش HDR باعث می‌شود از کار با این دستگاه ۶/۱۵ اینچی لذت ببرید‌.

سرفیس‌بوک ۲۰۱۶ مایکروسافت

ردموندی‌ها سال گذشته از اولین لپ‌تاپ خود به نام سرفیس‌بوک رونمایی کرد‌. این لپ‌تاپ از جهات مختلف توانست نظر کاربران و کارشناسان زیادی را به خود جلب کند‌. سرفیس‌بوک نه‌تنها طراحی زیبا و منحصربه‌فردی دارد بلکه از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد که به‌خوبی از عهده کارهای مالتی‌مدیا، برنامه‌نویسی و مهندسی برمی‌آید‌.

نسخه جدید این لپ‌تاپ در سال‌جاری با نام

Surface Book i7 معرفی شد که نسبت به نسل قبلی تفاوت‌هایی دارد‌. با اینکه طراحی نسخه جدید مشابه نمونه قبلی است، ولی سرفیس‌بوک ۲۰۱۶ از یک پردازنده کور‌ای ۷ اسکای‌لیک بهره می‌برد و یکی از بهترین لپ‌تا‌پ‌های ویندوزی است‌. این لپ‌تاپ به گفته شرکت سازنده، می‌تواند تا ۱۶ ساعت شارژدهی مداوم داشته باشد‌ البته نباید از قیمت بالای این لپ‌تاپ که در نسخه‌های مختلف عرضه می‌شود، غافل شد‌.

ذن‌بوک پرو UX501VW ایسوس

ایسوس لپ‌تاپ‌های متنوعی در بازار دارد که هر کدام برای بازار هدفِ مشخصی تولید شده‌اند‌. این غول تایوانی به‌خوبی نبض بازار را در دست دارد و لپ‌تاپ‌هایی زیبا با کیفیت ساخت بالا و مشخصات فنی بسیار خوب در اختیار شما قرار می‌دهد‌.

از لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده گرفته تا اولترابوک‌های جذاب و لپ‌تاپ گیمینگ در سبد کالایی ایسوس وجود دارد‌. یکی از تخصص‌های ایسوس، تولید لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا و چندکاره است‌. ذن‌بوک پرو UX501VW شاید همچون رقبا طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی نداشته باشد ؛ ولی عملکرد بسیار خوب در کنار قیمت معقول باعث می‌شود تمایل به خرید آن داشته باشید‌. بهره‌گیری از پردازنده Core i7-6700HQ در کنار پردازنده گرافیکی GeForce GTX 960 انویدیا به‌راحتی از عهده اجرای سخت‌ترین وظایف برمی‌آید‌.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.