رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

 فیلم کارگردان GEM رفع توقیف شد

ردایی، تهیه کننده «سه بیگانه»می گوید اکران این فیلم رونق گیشه سینماها را دو چندان می‌کند

 

فیلم سینمایی «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی مسعود ردایی بعد از مدتی رفع توقیف شد و در آینده‌ای نزدیک رنگ پرده را به خود می‌بیند.

به گزارش اینتیتر به نقل ازخبرآنلاین، فیلم سینمایی «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی کارگردان مهاجرت کرده به ترکیه که در حال حاضر با شبکه فارسی زبان GEM همکاری می‌کند، بعد از کش و قوس‌های فراوان رفع توقیف شد. مسعود ردایی تهیه کننده این فیلم سینمایی است که تلاش زیادی برای گرفتن مجوز اکران «سه بیگانه» داشته و امیدوار است، فیلمش اکران خوبی را پشت سر بگذارد.

ردایی درباره رفع توقیف فیلمش گفت: «من به عنوان کسی که برای این فیلم سرمایه گذاری کردم و مسئولیت فیلم برعهده من بوده، به خاطر مشکلی که در رابطه با کارگردان فیلم و موضوع مهاجرت‌شان به خارج از کشور به وجود آمد و همین موضوع باعث توقیف فیلم شد پیگیری‌هایی انجام دادم. با توضیحاتی که من به مسئولین قوه قضاییه دادم آنها به این نتیجه رسیدند که سرمایه گذاری، مالکیت، پروانه نمایش این فیلم هیچ ارتباطی به کارگردان این اثر ندارد و هر چه هست مسئولیتش بر عهده من به عنوان تهیه کننده است و لذا موافقت کردند تا این فیلم از توقیف در بیاید.»

این تهیه کننده درباره برنامه اکران «سه بیگانه» بعد از توقیف نیز اظهار داشت: «موسسه فیلمسازان مسئول پخش و اکران داخلی فیلم «سه بیگانه» است و این موسسه در حال حاضر در حال برنامه ریزی است تا در مناسب‌ترین زمان ممکن این فیلم یک اکران خوب را داشته باشد. ما هم امیدواریم با هماهنگی شورای صنفی نمایش سازمان سینمایی یک اکران خوب را داشته باشیم و انشالله این اتفاق در اولین فرصت خواهد افتاد. «سه بیگانه» فیلمی است که فضایی طنز و مفرح دارد و داستانش به گونه‌ای است که برای مخاطب جذابیت زیادی دارد، بنابراین اگر در فرصتی مناسب اکران شود شاید بتوان خسارت و ضربه‌ای که از دیر اکران شدن فیلم به آن خورد را تا حدی جبران کرد.»

 

بیش از یک‌سال از ساخته شدن «سه بیگانه» می‌گذرد و به نظر می‌رسد قصه فیلم تازگی اولیه را نداشته باشد، تهیه کننده «سه بیگانه» با رد این نظر تصریح کرد: «داستان این فیلم نه تنها هیچ وقت کهنه نمی‌شود بلکه چون فضای فیلم طنز است و نگاهی به برخی مسائل اجتماعی و روز داریم هیچ کهنگی در آن وجود ندارد و برای مخاطب جذابیت‌های خودش را دارد.»

ردایی در پاسخ به این سوال که چقدر حواشی به وجود آمده و توقیف فیلم به استقبال از آن کمک خواهد کرد نیز گفت: «مهمترین مسئله‌ای که برای ما در ارتباط با فیلم «سه بیگانه» مطرح است این است که این فیلم با شرایطی که دارد خوب اکران شود. حواشی که درباره آن وجود دارد، از جمله اینکه توقیف آن باعث جذابیتش می‌شود یا مهاجرت کارگردانش باعث عدم جذابیت آن می‌شود و این دست گفته‌ها برای ما خیلی اهمیت ندارد، آنچه اهمیت دارد این است که مردم یک فیلم بسیار مفرح، طنز و واقعا خوب را تماشا کنند. «سه بیگانه» واقعا بازیگر‌های خوبی دارد، چند تن از بهترین چهره‌های سینمای ایران در این فیلم بازی کرده‌ و می‌خواهند حاصل زحمات‌‌شان را در این فیلم ببیند. به جز بازیگران، یک گروه ۶۰-۷۰ نفره از عوامل پشت صحنه نیز برای این فیلم سینمایی زحمت کشیدند و آنها نیز دوست دارند نتیجه کار و زحمت‌شان را روی پرده سینما ببینند. قاعدتا از اینکه این فضا به کمک قوه قضاییه ایجاد شده است خوشحالیم و امیدوارم مردم هم بتوانند از این اتفاق لذت ببرند.»

 

تهیه کننده «سه بیگانه» در پایان نیز درباره احتمال اکران فیلمش در نوروز گفت: «موسسه فیلمسازان باید تلاش کند تا هر زمانی که اکران خوب وجود دارد اقدام به نمایش فیلم نماید، حالا امکان دارد این زمان نوروز باشد یا قبل و بعد از این زمان. این فیلم به خودی خود جذاب است و می‌تواند مخاطب را جذب کند و به گیشه پر رونق این روزهای سینمای ایران رونق بیشتری بدهد.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.