رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

«فروشنده» به فهرست جوایز انجمن منتقدان فیلم آنلاین راه یافت

با معرفی نامزدهای جوایز سالانه انجمن منتقدان فیلم آنلاین ۲۰۱۶، از «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی به عنوان یکی از نامزدهای بخش بهترین فیلم خارجی یاد شد.

 بیستمین دوره جوایز سالانه انجمن منتقدان فیلم آنلاین که از سوی نویسندگان سایت‌های معتبر سینمایی اهدا می‌شود، نامزدهای خود را شناخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، در این دوره در بخش بهترین فیلم‌های خارجی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی از ایران در کنار «او» به کارگردانی پل ورهوفن از فرانسه، «خدمتکار» ساخته پارک چان-ووک از کره جنوبی، «تونی اردمان» ساخته مارن آده از آلمان و «نرودا» به کارگردانی پابلو لارین از شیلی به عنوان نامزد انتخاب شده‌اند.

در این فهرست «لالا لند» و «مهتاب» هر یک نامزد کسب ۷ جایزه شده‌اند که بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جمله آنهاست. «ورود» و «منچستر کنار دریا» نیز در ۶ بخش نامزد دریافت جایزه هستند.

سال پیش «مکس دیوانه: جاده خشم» ساخته جرج میلر به عنوان بهترین فیلم سال از سوی این انجمن انتخاب شده بود.

جامعه منتقدان فیلم آنلاین که از سال ۱۹۹۷ تشکیل شده به عنوان یکی از چند سازمان معتبر منتقدان بین‌المللی فیلم شناخته می‌شود بازتاب دهنده آرای بیش از ۳۰۰ منتقد سینمایی است.

امسال بیش از ۱۵۰ فیلم در فهرست بهترین فیلم‌های سال این جوایز جای داشتند و فیلم‌های خارجی از میان بیش از ۱۰۰ فیلم از گوشه و کنار جهان انتخاب شدند.

اسامی برندگان این جوایز سوم ژانویه ۲۰۱۷ (۱۴ دی) اعلام می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.