رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نجات معجزه آسای راننده پراید از تصادف با تریلی +تصاویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات معجزه آسای راننده سواری پراید پس از برخورد شدید خودرویش با یک دستگاه تریلر خبر داد.

 

title=نجات

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات حادثه گفت: یک مورد حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در بزرگراه خلیج بعد از ابراهیم آباد اعزام کرد.
به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پراید حین حرکت در مسیر ناگهان به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر که در حاشیه اتوبان متوقف شده بود برخورد کرده.

 وی گفت: شدت حادثه به حدی بوده که کابین پراید کاملا متلاشی شده و در زیر کفی تریلر قرار گرفته بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل اقدام به برش کابین خودرو و بالا بردن کفی تریلر کرده راننده ۴۵ ساله پراید را در حالیکه دچار آسیب دیدگی شده بود زنده از کابین خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودروها به حاشیه امن به عملیات خود خاتمه دادند.

 

title=نجات

title=نجات

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.