رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

طرح ترافیک و زوج و فرد فردا در تهران اجرا نمی شود

قرارگاه ویژه ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی ( قرارگاه نصر ) در پلیس راهور ناجا تشکیل گردید.

به گزارش اینتیتر به نقل از سایت راهور رییس پلیس راهور ناجا درقرارگاه ویژه ترافیکی مراسم تشییع پیکر  آیت الله هاشمی رفسنجانی ( قرارگاه نصر )  ،ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده معزز کل قوا ،خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران گفت:  از درگاه احدیت مسئلت دارم روح ایشان را با حضرت امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس محشور گرداند.

وی در ادامه گفت:با توجه به تعطیلی روز سه شنبه طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در سطح شهر تهران اجرا نمی شود و امیدواریم تلاش مجموعه پلیس راهور ناجا منجر به برگزاری این مراسم در شان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی گردد.

سردار مهری گفت:از شب گذشته که این خبر ناگوار به ما رسید همکاران من در مقابل بیمارستان شهدا ،محدوده جماران و همچنین روز جاری در مراسم وداع ،جهت سهولت تردد خانواده ایشان ،مسولین و علاقه مندان ،تمهیدات ترافیکی لازم را به اجرا گذاشتند.

وی  در ادامه افزود:به همین مناسبت نماز بر پیکر ایشان فردا صبح در دانشگاه تهران توسط مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) اقامه خواهد گردید بنابراین  از ساعت ۱۲ امشب محدودیتهای ترافیکی در محدوده دانشگاه اعمال  و همچنین  تمهیدات ترافیکی – انتظامی در خصوص تشییع وخاکسپاری اجرا خواهد گردید.

وی از کاروان های عزادارانی که در این مراسم شرکت خواهند کرد درخواست نمود، مقررات راهنمایی و رانندگی را در مسیر عزیمت به تهران و در حین برگزاری مراسم رعایت نموده و به توصیه عوامل راهور عمل نمایند تا انشاء الله تردد آنان با سهولت صورت پذیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.