رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

درخواست رضا صادقی از مادر کودک رها شده

رضا صادقی در شب آغاز سی‌ و دومین دوره جشنواره موسیقی فجر، از مادر کودک رها شده خواست تا برای تحویل گرفتن فرزند خود بازگردد.

 اجراهای بخش پاپ سی و دومین دوره جشنواره موسیقی فجر، از ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۴ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با اجرای رضا صادقی آغاز شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، صادقی در این اجرا، با اشاره به ماجرای کودک ۵ ماهه سر راهی موسوم به «ایران» چند روز گذشته  از مادر او خواست که برای پس گرفتن کودکش خود را معرفی کند. (نام کودک پیدا شده به شکل نمادین «ایران» گذاشته شده است.)

چندی پیش ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد نوزاد دختری با یک نوشته در خیابان اصفهان شهر مبارکه در استان اصفهان رها شده است. به دنبال انتشار گسترده‌ی این ویدئو، رضا صادقی نیز ویدئویی از خود در شبکه‌های مجازی منتشر کرد که در آن گفته بود تمام مخارج این نوزاد را تقبل می‌کند.

صادقی همچنین در اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر با اشاره به این موضوع گفت: از خبرنگاران حاضر در این کنسرت می‌خواهم همانطور که همیشه یار و همراه ما بوده‌اند، در انتشار این سخن من نیز لطف و همت کنند: « مادر «ایران»، برگرد. ما همه پشتبان و حامی تو هستیم.»

این خواننده موسیقی پاپ که در اجرای جشنواره‌ای خود تلاش کرد بین‌ آهنگ‌ها کم‌تر صحبت کند تا تعداد قطعه‌های بیشتری را اجرا کند، از انتشار آلبوم جدید خود با نام «یعنی درد» در اسفند ۱۳۹۵ نیز سخن گفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.