سورپرایز مجازی اوباما برای مردم +تصاویر

رئیس جمهور اوباما و خانواده اش فقط چند روز دیگر در کاخ سفید هستند و به عنوان سورپرایزی برای خداحافظی با مردم،به کمک هدست Oculus فیس بوک، یک فیلم واقعیت مجازی و گردش نمادین در این ساختمان را برای آنها فراهم کرده‌اند.

این تور واقعیت مجازی که خانه مردم The People's House لقب گرفته و یک اسم مستعار به نام کاخ سفید نیز دارد، برای افرادی که هرگز واشنگتن دی سی و کاخ سفید را ندیده‌اند راه اندازی شده و همچنین یک یادگاری از اوباما برای آنها است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، شما با تماشای این فیلم و با استفاده از فناوری واقعیت مجازی می‌توانید در کنار او در دفتر کار بیضی شکلش نشسته و همزمان با کمک ویدئو ۳۶۰ درجه، به صحبت‌های وی در مورد کار گوش کنید.

با نگاهی به سمت چپ می‌توان مجسمه نیم تنه مارتین لوتر کینگ و در سمت راست یک ظرف ساده پر از سیب بر روی میز قهوه ای با شکوه را ببینید.

استودیو Felix & Paul ، که سازندگی این فیلم را بر عهده داشته اعلام کرده که نسخه کامل‌تر این فیلم که حدودا ۲۰ دقیقه است، اواخر امسال آماده خواهد شد. این نسخه طولانی‌تر با کیفیت سه بعدی استریوسکوپیک ارائه شده و از عمق و درخشندگی بسیار بیشتری در مقایسه با این فیلم ۸ دقیقه‌ای کنونی برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر این فیلم در فیس بوک وجود داشته و علاقمندان می‌توانند آن را مشاهده کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.