رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ماجرای شش سلفی خطرناک +تصاویر

همه‌ی ما با این تجربه آشناییم: داریم قدم می زنیم یا به پیک‌نیک رفته‌ایم و منظره‌ی زیبای پیش رو، چشم‌مان را می‌گیرد؛ حالا وقت سلفی است. طبیعت گاهی سوژه‌های جذابی برای‌مان جور می‌کند که هیچ‌جوره قصد نداریم بی‌خیال ثبت‌شان شویم.

 گرفتن عکس‌های سلفی و به‌ویژه نشر آن در شبکه‌های اجتماعی یکی از تجربه‌های لذت‌بخش در سبک زندگی امروزی ماست. اما بعضی‌ها در ماجراجویی و کسب تجربه پا را فراتر می‌گذارند و دوست دارند هیجان‌انگیزترین سلفی‌های جهان را به نام خودشان ثبت کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجی مگ، این افراد گاهی جان خود را برای به دست آوردن چنین هیجانی از دست می دهند. شاید باورش در ابتدا سخت باشد اما در ادامه چند مثال واقعی برای‌تان می‌آوریم که تجربه‌هایی تلخ به‌خاطر ثبت یک سلفی هستند.


ماجرای شش سلفی خطرناک
 

این تصویر دقیقا یکی از بارزترین مصداق‌های تا پای جان برای سلفی رفتن است. سلفی گرفتن با حیوانات وحشی از جمله علایق آدم‌های ماجراجو و البته جان بر کف است! این‌که پس‌زمینه‌ی تصویر وحشت‌زده‌ی خودتان یک خرس وحشی باشد، برای بازدیدکنندگان پارک ملی واترتون لیکس از جمله این فرد که در سال ۲۰۱۵ این سلفی را ثبت کرده، خیلی خیلی جذاب است؛ حتی اگر مرگ در یک قدمی‌شان باشد.

اگر باور نمی‌کنید سری به شبکه‌های اجتماعی بزنید و هشتگ bearselfie# (سلفی با خرس) را چک کنید.


ماجرای شش سلفی خطرناک
 

اما اگر گذرتان به محل زندگی خرس‌ها نمی‌افتد، گزینه‌های دیگری هم دارید. این مرد که نامش جیا است، مشغول بازدید از باغ‌وحشی در چین بوده که به نظرش می‌رسد سلفی گرفتن با یک شیرماهی بسیار بزرگ باید خیلی هیجان‌انگیز باشد. او نزدیک حیوان می‌رود و جالب این‌که با فراغ بال فرصت می‌کند چندین عکس و حتی یک ویدیوی کوتاه از شیرماهی ثبت کند. اما بالاخره حیوان عصبانی می‌شد و با دندانش کمر جیا را می‌گیرد و او را داخل استخر می‌اندازد.

مسئول باغ‌وحش که ده سال در این شغل مشغول بوده در این لحظه از راه می‌رسد و تلاش می‌کند با پریدن در آب جان جیا را نجات دهد اما شیرماهی هردو نفر را غرق می‌کند. همان طور که در تصویر می‌بینید متاسفانه تجهیزات حفاظتی در این باغ‌وحش هم اصلا مناسب نبوده و بالقوه می‌تواند منجر به خسارات سنگین دیگری هم در این محیط شود.


ماجرای شش سلفی خطرناک
 

این عکس از جمله عجیب‌وغریب‌ترین سلفی‌های خطرناک است. چرا که همیشه تصور می‌شود عکس انداختن با یک شتر صدمه‌ای به کسی نمی‌زند. این خانم وبلاگ‌نویسی استرالیایی به نام جاستین است که همراه با دوستش ویکتور تصمیم می‌گیرند چند عکس فوری با حیوانات بیندازند. جاستین کنار شتر می ایستد و بعد غیرمنتظره‌ترین چیز یعنی دندان‌های شتر را روی صورتش حس می‌کند. این حادثه خوشبختانه هیچ جراحتی به جا نمی‌گذارد و جاستین و ویکتور تنها با کمی ترس از منطقه فرار می‌کنند اما از این جهت جالب است که عکس گرفتن حتی با حیوان‌های به‌ظاهر بی‌آزار هم ممکن است دردسرساز شود.


ماجرای شش سلفی خطرناک
 

یک سنجاب کوچولوی خوشگل خیلی بانمک است و هیچ فکرش را هم می‌توانید بکنید که آسیبی به‌تان بزند؟ آن هم فقط به این خاطر که حالی‌تان کند اینجا محل زندگی اوست و حق ندارید بی‌اجازه از آن عکس بگیرید. خب اگر چنین تصوری دارید بد نیست با برایان صحبت کنید.

او را در این عکس می‌بینید که بعد از سلفی گرفتن با این سنجاب، از طرف او مورد حمله قرار گرفته و به مدت چندین دقیقه سنجاب کوچولوی خوشگل مامانی از کمرش آویزان بوده و سعی می‌کرده تنبیهش کند! خود برایان بعدا تعریف کرده: «مادرم هم همراهم بود و وقتی سنجاب پرید روی کمرم، ایستاده بود و فقط ازم عکس می‌گرفت تا این‌که بالاخره من جیغ زدم و مادرم به فکر افتاد که شاید بهتر است نجاتم دهد!» خوشبختانه در این جریان آسیب زیادی به برایان نرسید.


ماجرای شش سلفی خطرناک
 

کالین برنز یک کارشناس بازاریابی بود که در فلوریدا زندگی می‌کرد. او تابستان سال ۲۰۱۶ میلادی به یک سفر خانوادگی به دره‌ی گرند کنیون در ایالت آریزونا می‌رود و از این منطقه چندین عکس از خودش می‌گیرد و همان روز در اینستاگرام نشر می‌دهد. اما متاسفانه پای کالین وقت گرفتن یک سلفی در ارتفاعات گرند کنیون سر می‌خورد و او سقوط می‌کند. عکسی که در اینجا می‌بینید، تنها چند دقیقه قبل از مرگش در اینستاگرام پست شده بود.


ماجرای شش سلفی خطرناک
 

شیوان، نوجوان هندی ۱۹ ساله و شش تا از دوستانش در یک روز دل‌انگیز تصمیم می‌گیرند برای شنا به رود گنگ بروند. در میانه‌ی راه شیوان که می‌خواسته با دوستانش یک سلفی بگیرد، تعادلش را در قایق از دست می‌دهد و داخل آب می‌افتد. یکی از دوستانش برای نجات او در آب می‌پرد اما ناگهان بقیه نوجوان‌ها می‌فهمند که او هم دارد غرق می‌شود. پس همگی داخل آب می‌پرند تا دوستانشان را نجات دهند اما نتیجه فقط به وجود آمدن تراژدی مرگ غم‌انگیز هفت پسر نوجوان هندی بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.