رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین هدیه برای مناسبت های خاص +تصاویر

بهترین هدیه برای مناسبت های خاص چیست؟ آیا چیزی وجود دارد که همه دوست داشته باشند و با اطمینان بتوان آن را به عنوان یک هدیه مقبول خرید؟

 

به گزارش گروه بازار اینتیتر، بدون شک عطر یکی از کم ریسک ترین خریدها برای هدیه است. شما کسی را پیدا نخواهید کرد که یک رایحه مطبوع را دوست نداشته باشد.

 

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Amethyst Eclat

برند محبوب و قدیمی «لالیک» (Lalique) در سال ۲۰۰۷ عطر زنانه‌ی Amethyst را معرفی کرد. پس از موفقیت و فروش خوبی که این عطر در سطح جهان کسب کرد، لالیک تصمیم به بازطراحی این عطر خوب گرفت. این بار عطر جدید «آمتیست اکلات» (Amethyst Eclat) نام گرفت. اکلات در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده است. این عطر با بوی شیرین و خنکش برای تمامی فصول به‌جز زمستان پیشنهاد می‌شود. بطری این عطر بسیار شبیه به نسخه‌ی قبلی‌اش طراحی شده است. روی بطری بنفش‌رنگ این اکلات، طرح تمشک با رنگ روشن کار شده است. در بطری با شکل مکعبی و اندازه‌ی مناسبش به خوی روی شیشه سوار شده است. پس از اولین اسپری از Amethyst Eclat روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی انگور سیاه، تمشک و گلابی خواهید شد. این ترکیب سه‌گانه و میوه‌ای، شادی و طراوت دل‌نشینی را به شما منتقل می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل مگنولیا، رز و صد‌تومانی تشکیل‌شده‌اند. این نت‌های گلی، اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کنند. پس از مدتی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از تمشک سیاه، مشک و گل بنفشه ساخته‌شده‌اند. این ترکیب  شیرین، آرامش و تمرکز را در شما ایجاد می‌کند. خرید عطر لالیک Amethyst Eclat با توجه به بوی خنک و ماندگار، پخش بوی قوی، شیشه‌ی خاص و محکم، برند ارزشمند و قیمت مناسبش برای شما و کسانی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرند بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

 

ادو پرفیوم زنانه ولنتینو مدل Valentina Pink

یکی از عطرهای شیک، شیرین و کاملاً زنانه‌ای که توسط برند «ولنتینو» (Valentino) تولید می‌شود، «والنتینا پینک» (Valentina Pink) نام دارد. این ادو پرفیوم ۸۰ میلی‌لیتری در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط دو تن از عطرسازهای کارکشته و مشهور دنیا «Fabrice Pellegrin» و «Daphne Bugey» انجام شده است. این بطری کاملاً منحصربه‌فرد طراحی شده. روی بطری صورتی‌رنگ این عطر یک گل بزرگ به‌صورت برجسته کار شده که بر زیبایی این بطری می‌افزاید. در بطری با رنگ شفافش به‌خوبی از نازل این عطر محافظت می‌کند. وقتی این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، به‌سرعت بوی تمشک سیاه، توت‌فرنگی و مشک را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین، طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب گل رز و میخک تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب گلی و دو‌گانه، حس حضور در باغ‌های گل را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب عنبر، چوب کشمیر و پرالین تشکیل می‌شوند. بوی چوب وقتی‌که با بوی مشک آمیخته می‌شود، حس غرور و اعتمادبه‌نفس را در شما چند برابر خواهد کرد.
 

ادو تویلت زنانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Blue Drop

برند اسپانیایی «خسوس دل پوزو» (Jesus Del Pozo) در سال ۲۰۱۲، یکی از بهترین عطرهای زنانه‌اش را طراحی و معرفی کرد. این ادو تویلت «هالویین بلو دراپ» (Halloween Blue Drop) نام دارد. این عطر شیرین، گلی و خنک برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون این عطر را یک عطرساز ایرانی به نام «حمید مرآتی کاشانی» (Hamid Merati-Kashani) انجام داده است. بطری این عطر، بسیار ساده و جذاب طراحی شده است. در پایین این شیشه یعنی روی قسمت فلزی آن، نام هالویین به‌خوبی حک شده و دیده می‌شود. مایع آبی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی مات این عطر نمایان است. در بطری با جنس فلزی و حالت کروی‌اش، وزن خوبی را به شکل کلی این عطر بخشیده است. به‌محض اینکه این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی سیب، مرکبات و اسطوخودوس خواهید شد. این نت‌های مرکباتی، میوه‌ای و شیرین، طراوت و تازگی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کنند. پس از مدتی، شاهد تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید بود. این نت‌ها از گل یاسمین و بنفشه تشکیل ‌شده‌اند. بوی گل یاسمین، آرامش، انرژی مثبت و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب دارچین، عنبر، نت‌های تند و مشک تشکیل ‌شده‌اند. ترکیب این عناصر، حس اعتمادبه‌نفس و تمرکز را در شما تقویت می‌کند.

 

 

 

ادو پرفیوم زنانه پاکو رابان مدل Lady Million

هدیه

عطرهای ۸۰ میلی‌لیتری برای به همراه داشتن بسیار مناسب هستند. این عطر نه مشکلات وزن بالای عطرهای ۲۰۰ میلی‌لیتری را دارد و نه مانند عطرهای ۵۰ میلی‌لیتری زود تمام می‌شود. «One Million» یکی از محبوب‌ترین عطرها در سال‌های گذشته بوده است. این عطر با الهام از حس داشتن طلا و پول ساخته شده بود. پس از چند سال، نسخه‌ی جدید این عطر با نام «لیدی میلیون» (Lady Million) معرفی شد. «پاکو رابان» (Paco Rabanne) این عطر را در جولای سال ۲۰۱۰ به بازار معرفی کرد. بطری این عطر برعکس نسخه‌ی قبلی که مانند شمش طلا بود، شبیه یک الماس تراشیده شده است. اینجاست که متوجه این جمله می‌شویم که می‌گویند: «تنها الماس می‌تواند با طلا رقابت کند.» این عطر گلی و چوبی با بوی شیرین و گرمش برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر را چهار عطرساز مشهور و کاربلد با نام‌های «Anne Flipo»، «Beatrice Piquet»، «Dominique Ropion» و «Bruno Jovanovic» انجام داده‌اند. روی در بطری این عطر اغواگر، نام لیدی میلیون با خطی خوش حک شده و خودنمایی می‌کند. این شیشه به‌راحتی در دست جا شده و آماده‌ی اسپری‌کردن می‌شود. مایع درون بطری به رنگ طلایی است. به‌محض اینکه لیدی میلیون را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی تمشک، لیمو و شکوفه‌ی پرتقال خواهید شد. این ترکیب شیرین، شادی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل یاسمین، گاردنیا و شکوفه‌ی پرتقال تشکیل‌ شده‌اند و طراوت و تازگی را به شما هدیه می‌کنند. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌های پایانی از گیاه جادویی پاتچولی، عسل و عنبر تشکیل‌ شده‌اند. این نت‌های گرم، شیرین و کمی تند، انرژی و هیجان خوبی را به شما منتقل خواهند کرد. جالب است بدانید که بطری این عطر جذاب و لوکس را طراح مشهور «Noe Duchafour-Lawrance» طراحی کرده است.

 

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Chifon

قدم‌زدن در یک باغ پر از گل می‌تواند برای بسیاری از افراد حس خوبی به همراه بیاورد؛ حسی شبیه به آرامش و لطافت، همراه با شیرینی و خنکی بوی گل‌ها. شاید شما هم دوست داشته باشید چنین فضایی را هر روز تجربه کنید و با استفاده از آن، به خودتان شادی و آرامش ببخشید. برای این منظور شرکت اماراتی «امپر» (Emper) ادوپرفیوم «شیفون» (Chifon) را طراحی و تولید کرده است. شیشه‌ی صورتی‌رنگ این عطر، بسیار زیبا و هنرمندانه طراحی شده است و میز شما را به‌بهترین‌شکل ممکن تزیین می‌کند. دور گردن بطری، پارچه‌ای رنگی به شکل پاپیون قرار گرفته که به نقش گل‌ها مزین شده است. روی شیشه، نام CHIFON با رنگ تیره و فونتی ساده حک شده که به‌راحتی قابل‌مشاهده است. اگر قصد دارید هدیه‌ای برای عزیزانتان تهیه کنید، بدون‌شک شیفون یکی از انتخاب‌های اولیه‌ی شما خواهد بود. کافی است یک بار شیفون را روی لباس یا محل نبضتان اسپری کنید تا بوی نت‌های اولیه‌ی آن به مشامتان برسد که مخلوطی از بوی پرتقال ماندارین و نارنج است. این ترکیب شیرین، باعث ایجاد انرژی ویژه‌ای در شما خواهد شد. پس از گذشت مدتی از این حالت، ترکیب رایحه‌ی گل‌های یاسمن، زنبق، رز و چوب صندل جایگزین نت‌های آغازی می‌شود. این نت‌ها علاوه‌بر حفظ شیرینی نت‌های قبلی، خنکی فزاینده‌ای را هم به آن اضافه می‌کنند. به‌مرور زمان، شاهد تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید بود. این نت‌ها که متشکل از بوی وانیل و مشک سفید هستند، شیرینی شیفون را تا انتهای زمان اثرگذ‌اری آن روی محل اسپری حفظ می‌کنند. شاید بتوان گفت نام شیفون به معنای حریر، از این جهت بر این عطر گذاشته شده است که حس لطافت حریر را تداعی می‌کند.

 

ادو پرفیوم زنانه ژک ساف مدل Black Jasmine

هدیه

یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه‌ی برند «ژک ساف» (Jacsaf) با نام «بلک جَزمین» (Black Jasmine) شناخته می‌شود. این ادو پرفیوم بوی گرمی دارد. Black Jasmine برای استفاده در فصول پاییز بسیار مناسب است. در تمام مدت استفاده از Black Jasmine بوی چوب، گل، گیاهان معطر، میوه و وانیل را استشمام خواهید کرد. Black Jasmine حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی عطر شماره یک شما خواهد بود.  بطری Black Jasmine بسیار شیک و خوش‌دست ساخته شده است. روی شیشه نشان تجاری ژک ساف و نام Black Jasmine با رنگ طلایی خودنمایی می‌کند. دور کمر بطری طرح گل یاسمین به شکل برجسته کار شده است. درپوش بطری هم مانند یک گل یاسمین باز شده است. با اسپری کردن Black Jasmine روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گلابی، بادام و تمشک سیاه خواهید شد. این نت میوه‌ای با بوی شیرینش انرژی و شادی را در شما بیشتر خواهد کرد. در ادامه نت‌‌های میانی با وجود گل یاسمین و وانیل جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. بوی این ترکیب گلی و کمی تند انرژی مثبت فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از چوب صندل، عنبر و گیاه پاتچولی ساخته می‌شوند. این ترکیب تمرکز شما را بیشتر می‌کند.

 

ادو پرفیوم زنانه گرلن مدل Insolence

هدیه

در سال ۲۰۰۸ یکی از بهترین عطرهای «گرلن» (Guerlain) معرفی شده است. این ادو پرفیوم با نام «Insolence» شناخته می‌شود. Insolence برای بانوانی که به عطرهای گلی و میوه‌ای علاقه دارند ساخته شده است. استفاده از Insolence در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. بوی شیرین Insolence شادی و انرژی مثبت را به بانوان هدیه می‌کند. این عطر حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد. این حجم از عطر تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. Insolence شاهکار مشترک عطرسازهای ماهری چون «Sylvaine Delacourte» و «Maurice Roucel» است. بطری Insolence بسیار زیبا و خاص طراحی شده است. روی بطری بنفش این عطر نام Insolence و نشان گرلن دیده می‌شود. درپوش بطری مثل یک گل ساخته شده و طرح کلی بطری را به‌خوبی تکمیل می‌کند. با اولین اسپری از گرلن  Insolenceروی پوست و محل نبضتان بوی تمشک در فضای اطراف پخش می‌شود. این ترکیب میوه‌ای با بوی شیرینش شادی و انرژی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب گل زنبق، بنفشه و شکوفه‌ی پرتقال آفریقایی ساخته می‌شوند. بوی این نت‌های گلی طراوت و انرژی مثبت را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی با وجود چوب صندل، نت‌های چوبی و دانه‌ی تونکا جای نت‌های میانی را می‌گیرند. بوی شیرین این ترکیب چوبی اعتمادبه‌نفس و تعادل روحی بسیار زیادی را به شما منتقل می‌کند.

 

 

 

ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Omnia Amethyste

هر چیزی بوی خاص خودش را دارد. حتی خاطرات شیرین کودکی نیز وقتی به یاد شما می‌آیند بوی خاصی نیز به همراه دارند که در ذهن شما تازه می‌شود. یکی از راه‌هایی که می‌توانید با آن خاطرات شیرین گذشته را هر وقت که خواستید زنده کنید، استفاده از یک عطر مناسب است. برند معروف «بولگاری» (Bvlgari) در سال ۲۰۰۶ عطر زنانه‌ی جدید خود را معرفی کرد. این ادو تویلت «اومنیا امتیست» (Omnia Amethyste) نام دارد. فرمولاسیون و طراحی این عطر توسط یکی از عطرسازهای مشهور دنیا با نام «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. طراحی شیشه‌ی اومنیا آمتیست بسیار خاص و منحصر به فرد است. دو نیم‌دایره‌ی بنفش که با زاویه‌ی نود درجه روی هم قرار گرفته‌اند، نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. روی قسمت‌های سفید شیشه نام بولگاری به وضوح دیده می‌شود. با توجه به همین شکل خاص شیشه‌ و همچنین قیمت نه چندان بالای اومنیا آمتیست می‌توانید روی آن به‌عنوان هدیه نیز حساب ویژه‌ای باز کنید. پس از اولین اسپری از این ادو تویلت، بوی گریپ‌فروت به خوبی فضا را پر می‌کند. رایحه‌ی گریپ‌فروت، شیرینی قابل ملاحظه‌ای را ایجاد می‌کند که به واسطه‌ی آن، شادی و نشاط ویژه‌ای خواهید داشت. پس از مدتی بوی گل زنبق و رز جای نت ابتدایی را می‌گیرد. این نت‌ها علاوه بر حفظ شیرینی نت ابتدایی طراوت و تازگی گل‌ها را نیز به شما و محیط اطرافتان می‌بخشد. با گذشت زمان شاهد جانشینی نت‌های انتهایی به جای نت‌های میانی خواهید بود. نت‌های چوبی و آفتابگردان عناصر تشکیل دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. خنکی این ترکیب دوگانه هر آدم خوابی را هوشیار می‌کند.

 

 

 

ادو پرفیوم زنانه تیری ماگلر مدل Alien

اصولا ما انسان‌ها دوست داریم خاص باشیم. دوست نداریم جزوی از الگوهای رایج اجتماع شویم که در انتخاب آن‌ها کوچک‌ترین سهمی نداشته‌ایم. دوست داریم به دیگران ثابت کنیم که شخصیت‌مان جدای از دیگران و جدای از چیزی است که برای جامعه ترسیم شده است. برای این هدف، لباس مناسب خودمان را پیدا می‌کنیم؛ نحوه‌ی حرف زدن‌مان را بر حسب شخصیت‌مان شکل می‌دهیم؛ و در نهایت عطر مخصوص به خودمان را می‌زنیم. طوری که هرگاه بوی عطرمان شنیده شود، دیگران ما را به یاد آورند. در یک کلام عطرها نقش پررنگی در خاص‌تر شدن شخصیت‌مان بازی می‌کنند.
یکی از نتایج همکاری «دومینیک روپینو» و «لارنت برویر» با «Thierry Mugler» فرانسوی که در زمینه مد و فشن فعالیت می‌کند، تولید سری عطرهای «Thierry Mugler Alien» در سال ۲۰۰۵ است. رایحه اکثر این عطرها با بوی گل‌ شروع شده، شما را از میان جنگل‌ها عبور داده و به بوی گرم و محکم کهربا می‌رساند. رایحه این عطر، در مجموع متمایل به سمت گلهای سفید است. بوی گل، حس زیبای شادی و آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
 

ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی مدل Mademoiselle Ricci

 

یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه را برند فرانسوی «نینا ریچی» (Nina Ricci) طراحی و تولید می‌کند. این ادو پرفیوم با نام «مادمازل ریچی» (Mademoiselle Ricci) شناخته می‌شود. مادمازل ریچی بوی گلی، میوه‌ای و گرمی دارد و برای استفاده در فصول بهار، پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون Mademoiselle Ricci را عطرساز مشهور و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas)  انجام داده است. این عطر حجمی برابر با ۸۰ میلی‌لیتر دارد و تا مدتی طولانی عطر شماره یک شما خواهد بود. در نظر داشته باشید که Mademoiselle Ricci در سال ۲۰۱۲ معرفی شده و از آن زمان تا کنون از فروش و محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. بطری Mademoiselle Ricci خیلی شیک و لوکس طراحی شده است. درپوش بطری به شکل یک پاپیون طراحی شده و این شیشه را از سایر عطرهای هم‌رده‌اش متمایز می‌کند. با اسپری کردن Mademoiselle Ricci روی پوست و محل نبضتان بوی رز وحشی، فلفل صورتی و تمشک را استشمام خواهید کرد. این ترکیب تند و شیرین انرژی و هیجان را در شما ایجاد می‎‌کند. در ادامه نت‎‌های میانی با وجود گل خرزهره صورتی و برگ بو جایگزین نت‌ها آغازی می‌شوند. این نت‌های گلی و گیاهی تازگی و طراوت را به عمق روح شما تزریق می‌کنند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی می‌گیرند. این نت‌ها از نت‌های چوبی، مشک، عنبر، چوب سدر و گل بنفشه ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب گرم و شیرین اعتمادبه‌نفس و هیجان بالایی را در شما ایجاد می‌کند. خرید عطر نینا ریچی مادمازل ریچی برای هدیه دادن هم پیشنهاد می‌شود.

 

 

ادو پرفیوم ایو روشه FlowerParty By Night


اصولا ما انسان‌ها دوست داریم خاص باشیم. دوست داریم به دیگران ثابت کنیم که شخصیت‌مان جدای از دیگران و جدای از چیزی است که برای جامعه ترسیم شده است. برای این هدف، لباس مناسب خودمان را پیدا می‌کنیم؛ نحوه‌ی حرف زدن‌مان را بر حسب شخصیت‌مان شکل می‌دهیم؛ و در نهایت عطر مخصوص به خودمان را می‌زنیم. طوری که هرگاه بوی عطرمان شنیده شود، دیگران ما را به یاد آورند. در یک کلام عطرها نقش پررنگی در خاص‌تر شدن شخصیت‌مان بازی می‌کنند. ادو پرفیوم فلاور پارتی بای نایت «FlowerParty By Night» یکی از عطرهای زنانه‌ی ایو روشه است که بوی شیرین و تندی دارد. با استفاده از این ادو پرفیوم، شما ترکیبی از رایحه‌های شیرین بیان، بادام و وانیل را حس خواهید کرد که تا لحظه‌ی آخر باقی می‌ماند. درپوش این عطر به شکل گل طراحی شده که این خلاقیت علاوه بر بوی خوش عطر، جذابیت بصری نیز به شیشه‌ی آن داده است.
 

ادو پرفیوم زنانه لنوین مدل Eclat D Arpege

«اِکلات دَرپِژ» (Eclat d’Arpège) نام عطری خنک و میوه‌ای است که در سال ۲۰۰۲ توسط برند «لنوین» (Lanvin) ساخته شده است. این عطر برای روزهای بهاری و تابستانی، کاربرد بسیار زیادی دارد. طراحی و فرمولاسیون این عطر زنانه را عطرساز معروف «کارین دابرویل» (Karine Dubreuill) انجام داده است. اگر به شیشه‌ی Eclat d’Arpège نگاه کنید، روی شیشه‌ی بنفش آن، طرح زیبایی را مشاهده خواهید کرد که به رنگ طلایی کار شده است. در فلزی بطری به رنگ نقره‌ای بوده و درخشش خاصی دارد. دور گردن بطری، یک نوار طلایی‌رنگ پیچیده شده است که زیبایی Eclat d’Arpège را دوچندان می‌کند. مایع بنفش درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. به‌محض اولین اسپری از Eclat d’Arpège روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی برگ چای و شکوفه‌ی درخت هلو خواهید شد. این ترکیب، به‌سرعت در فضا پخش شده و توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب پونه، مشک و ویستریا تشکیل‌ شده‌اند. با استشمام این نت‌ها، استرس و اضطراب از شما دور شده و آرامش و اعتمادبه‌نفس، جایگزین آن خواهد شد. پس از مدتی طولانی، متوجه تغییر مسیر خط بویایی Eclat d’Arpège می‌شوید. نت‌های پایانی که از چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر تشکیل ‌شده‌اند، به‌خوبی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. شیرینی و تندی این نت‌ها، باعث ایجاد تعادل میان جسم و روح شما شده و به رفع استرس‌های روزمره‌ی زندگی شهری، کمک بسیار زیادی می‌کند. ادو پرفیوم زنانه‌ی Eclat d’Arpège با بوی شیرین و خنکش، برای روزهای بهاری و تابستانی مناسب است. این عطر ارزش خرید زیادی داشته و یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن به بانوان محسوب می‌شود.

 

 

ادو پرفیوم زنانه اگنر مدل Starlight

هدیه

یکی از لوکس‌ترین عطرهای زنانه که در سال ۲۰۰۸ به بازار معرفی شده، محصولی از برند مشهور «اگنر» (Aigner) است. این ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری «استارلایت» (Starlight) نام دارد. استارلایت با بوی شیرین، تند و گرمش برای تمامی فصول به‌غیراز تابستان پیشنهاد می‌شود. بطری استارلایت بسیار زیبا و مجلل طراحی شده است. این شیشه درست مانند یک ستاره می‌درخشد. بطری به شکل الماس تراشیده شده است و به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود. روی بطری، در یک کادر مشکی‌رنگ، نام Starlight با رنگ روشن کار شده است. مایع بنفش‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی استارلایت به‌خوبی دیده می‎شود. در بطری با اندازه‌ی مناسب و رنگ نقره‌ای‌اش درخشش خوبی در نور دارد. به‌محض این‌که استارلایت را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، بوی نارنج و آناناس را احساس می‌کنید. این ترکیب دوگانه‌ی شیرین، شادی و نشاط را در شما ایجاد خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی به‌آرامی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. توت‌فرنگی، زیره‌ی سیاه و گل یاسمین عناصر سازنده‌ی نت‌های میانی هستند. پس از استشمام بوی این ترکیب شیرین و تند، انرژی و هیجان ویژه‌ای را در خودتان احساس خواهید کرد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جانشین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب صندل، وانیل، مشک و گیاه پاتچولی تشکیل شده‌اند. بوی این ترکیب، آرامش و تعادل روحی و روانی مناسبی را در شما به وجود می‌آورد. خرید عطر اگنر استارلایت با توجه به بوی تند و شیرین، شیشه‌ی خاص و لوکس، برند شناخته‌شده  برای شما به تجربه‌ای به‌یادماندنی تبدیل خواهد شد.

 

 

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

برند ایتالیایی «ورساچه» (Versace) در سال ۲۰۰۶ با الهام از عطر Crystal Noir یکی از بهترین عطرهای زنانه‌اش را معرفی کرد. این ادو تویلت «برایت کریستال» (Bright Crystal) نام دارد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. روزهای بهاری و تابستانی، بهترین زمان استفاده از این عطر میوه‌ای هستند. روی بطری برایت کریستال نشان ورساچه و در پایین آن نام این عطر با رنگ سیاه چاپ شده و دیده می‌شود. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف این عطر به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با اندازه‌ی بزرگ و طرح الماس مانندش وزن خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه کرده است. وقتی Bright Crystal را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی میوه‌ی یوزو، انار و نت‌های آبی خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، هیجان و شادی درونی و عمیقی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی تشکیل‌شده‌اند. بوی این گل‌ها، علاوه بر ایجاد حس آرامش، انرژی مثبت فراوانی را هم به شما منتقل می‌کند. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک، چوب ماهون و عنبر تشکیل‌شده‌اند. با استشمام بوی این ترکیب، استرس و اضطراب از شما دور شده و تعادل روحی و هیجان جای آن را می‌گیرد. خرید ادو تویلت برایت کریستال از برند ورساچه، با توجه به بوی خوب، ماندگاری بالا و طراحی شیشه‌ی منحصربه‌فردش برای شما بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.