رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مشخصات سخت افزاری موتو G5 و موتو G5 پلاس لو رفت

نزدیک به یک هفته تا برگزاری نمایشگاه MWC 2017 باقی مانده و ما تا مدتی دیگر با معرفی گوشی‌های جدید مواجه می‌شویم.

در این بین شرکت لنوو هم می‌خواهد گوشی Moto G5 و Moto G5 Plus را معرفی کند. از این گوشی‌ها خبرهای مختلفی شنیده بودیم و امروز مشخصات سخت افزاری آن‌ها به صورت کامل به بیرون درز کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده گوشی Moto G5 به صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD مجهز شده و یک لایه‌ محافظ گوریلا گلس ۳ روی آن قرار گرفته است. همچنین مشخص شده که این گوشی در ابعاد ۱۴۴٫۳ در ۷۳ در ۹٫۵ میلی‌متر ساخته شده و ۱۴۵ گرم وزن دارد. این گوشی به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ مجهز شده و ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که البته میزان حافظه‌ی داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. گوشی موتو G5 به باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو دارد. اندروید ۷ هم روی آن نصب شده و سنسور تشخیص اثر انگشت هم روی گوشی دیده می‌شود.

 

Moto-G5-specs-features-and-design (2)
Moto-G5-specs-features-and-design (3)
Moto-G5-specs-features-and-design

 

 

گوشی Moto G5 Plus مشخصات سخت افزاری بهتری دارد. این تلفن همراه هوشمند اندکی بزرگ‌تر از موتو G5 است. برای این گوشی از صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Full HD استفاده شده که یک لایه‌ی محافظ گوریلا گلس ۳ برای آن در نظر گرفته شده است. گوشی موتو G5 پلاس به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ مجهز شده و ۲ گیگابابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. میزان حافظه‌ی داخلی را هم می‌شود با کارت حافظه افزایش داد. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی جدید موتورولا به حساب می‌آید که از توربو شارژ پشتیبانی می‌کند. در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که در پشت این گوشی قرار گرفته فلش دوتایی آن را هم مشاهده خواهید کرد. دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. سنسور تشخیص اثر انگشت هم مانند مدل قبلی روی این محصول مشاهده می‌شود.

 

Moto-G5-Plus-specs-features-and-design (1)
Moto-G5-Plus-specs-features-and-design (3)
Moto-G5-Plus-specs-features-and-design

 

 

این گوشی‌ها قرار است در تاریخ ۸ اسفند ماه معرفی شوند و انتظار داریم که به ترتیب با قیمت ۱۹۹ دلار و ۲۴۹ دلار راهی بازار شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.