رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برندگان تمشک طلایی هالیوود را بشناسید

به سنت مرسوم هالیوود درست یک شب پیش از مراسم اسکار هالیوود برندگان بدترین ساخته های سالش را انتخاب کرد. جایزه تمشک طلایی که در آن دو فیلم رقابت تنگاتنگی برای رسیدن به عنوان بدترین فیلم سال داشتند.

 در مراسم انتخاب بدترین‌های سینمای آمریکا مستند «آمریکای هیلاری»‌ و فیلم‌ ابرقهرمانی «بتمن علیه سوپرمن» رقابت تنگاتنگی داشتند و در نهایت هر کدام چهار جایزه گرفتند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، جوایز تمشک طلایی نقطه مقابل اسکار است که هرسال به بدترین دستاوردهای سینمای جهان اهدا می‌شود و امسال جایزه بدترین فیلم سال ۲۰۱۶ را به مستند «آمریکای هیلاری، تاریخ پنهان حزب دموکرات»‌ اهدا کرد.

این مستند علاوه بر این عنوان بدترین بازیگر سال را برای دینش دسوزا به ارمغان آورد و تمشک طلایی بدترین کارگردانی هم به بروس اسکولی کارگردان اثر رسید. ربکا ترنر که در این مستند در نقش هیلاری کلینتون ظاهر شده بود، تمشک طلایی بدترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

دسوزا در پیامی ویدئویی که در واکنش به معرفی برندگان تمشک طلایی، گفت: «تماشاگران من عاشق این حقیقت هستند که شما از من متنفرید. سپاسگزارم.» مستند «آمریکای هیلاری» در گیشه آمریکای شمالی به فروشی برابر با ۱۳ میلیون دلار دست یافت.

«بتمن علیه سوپرمن» هم در شب معرفی بدترین‌های سینمای آمریکا دست پری داشت. برای نمونه بن افلک و هنری کویل بدترین ترکیب بازیگران سینمای آمریکا در سال ۲۰۱۶ را تشکیل دادند و برای آن تمشک طلایی گرفتند. علاوه بر آن تمشک طلایی بدترین بازسازی یا دنباله سینمایی هم به این فیلم رسید و جسی آیزنبرگ هم عنوان بدترین نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.

در این میان تمشک طلایی بدترین نقش مکمل زن برای بازی در «زولندر ۲» به کریستن ویگ اهدا شد.

تنها جایزه این مراسم که اندکی رنگ‌وبوی مثبت دارد، جایزه نجات‌یافته از تمشک طلایی است که امسال به مل گیبسون رسید. گیبسون پس از سال‌ها دوری از اوج با فیلم «هکسا ریج» نگاه‌ها را به خود جلب کرده و برای دریافت اسکار بهترین کارگردانی نامزد شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.