رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازیگر «شرلوک هلمز» با یک مینی سریال جدید بر می‌گردد

بعد از بازی در نقش «شرلوک هولمز» کارآگاه پرطرفدار انگلیسی، بندیکت کامبربچ برای ایفای نقش در سریال کوتاه «ملروز» (Melrose) به عنوان محصول جدید شبکه «شوتایم» قرارداد بسته است. بازیگر ۴۰ ساله انگلیسی علاوه بر بازی در نقش شخصیت اصلی این درام پنج قسمتی، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این پروژه نیز فعالیت خواهد کرد.

دیوید نیکولز فیلمنامه سریال را با اقتباس از مجموعه رمان‌های ادوارد سنت ابن می‌نویسد که روایتگر ماجراهای زندگی شخصیتی به نام‌«پاتریک ملروز» است. کسی که از یک کودکی عمیقا پررنج و گرفتاری در دام مواد مخدر در دوران بزرگسالی، بالاخره طعم بهبودی را می‌چشد.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، شبکه «اسکای آتلانتیک» نیز در تهیه و تولید این سریال با «شوتایم» مشارکت خواهد کرد. نیویورک و جنوب فرانسه به عنوان لوکیشن‌های اصلی این پروژه معرفی شده‌اند. کامبربچ در توضیح جدیدترین کار تلویزیونی خود بعد از «شرلوک» گفته سال‌های طولانی از هواداران پر و پا قرص سری کتاب‌های سنت ابن بوده و اقتباس‌های دیوید نیکولز از این مجموعه زندگینامه‌ای را بی‌نظیر توصیف کرده است.

کامبربچ سال گذشته، فیلم ابرقهرمانی‌ «دکتر استرنج» را بر پرده سینماها داشت و این روزها مشغول بازی در دنباله جدید «انتقامجویان» است که با عنوان «جنگ بی‌نهایت» روی پرده خواهد رفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.