شرکت لنوو در نمایشگاه MWC 2017 از چند تبلت جدید رونمایی کرد. این تبلت‌ها که جزو خانواده‌ی Tab 4 قرار می‌گیرند شامل  Lenovo Tab 4 8، Lenovo Tab 4 8 Plus، Lenovo Tab 4 10 و Lenovo Tab 4 10 Plus می‌شوند.

مدل‌های ۸ و ۱۰ اینچی به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۲۵ مجهز شده‌اند و دقت تصویر صفحه نمایش آن‌ها هم ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل است. دو گیگابایت رم برای آن‌ها در نظر گرفته شده و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهند داشت. دوربین جلوی این تبلت‌ها ۲ مگاپیکسلی و دوربین پشت آن‌ها ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

مدل‌های پلاس از سخت افزار بهتری بهره می‌برند. به طور مثال از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ برای آن‌ها استفاده شده و کیفیت صفحه نمایش این مدل‌‌ها هم به ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل رسیده است. مدل ۱۶ گیگابایتی این تبلت‌ها ۳ گیگابایت رم دارند و مدل ۶۴ گیگابایتی هم با ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شوند. دوربین جلوی مدل‌های پلاس ۵ مگاپیکسل و دوربین پشت آن‌ها ۸ مگاپیکسل است. این تبلت‌ها به USB Type-C هم مجهز شده‌اند. هر دو مدل استاندارد و پلاس تبلت‌های سری ۴ شرکت لنوو از بلندگوهای دالبی پشتیبانی می‌کنند و با اندروید ۷ راهی بازار می‌شوند. گفته شده که مدل‌های استاندارد با قیمت ۱۰۹ و ۱۴۹ دلار راهی بازار می‌شوند و مدل‌های پلاس هم ۱۹۹ و ۲۴۹ دلار قیمت دارند.