رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نرخ جدید مرغ و انواع ماهی اعلام شد

 

یوسف خانی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.

 

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگویی  از افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۲۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار تومان، توزیع درب واحد‌های صنفی ۷ هزار و ۱۵۰ و خرده فروشی‌های سطح شهر ۷ هزار و ۸۰۰ تومان است.
 
به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران ، وی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر ۶ هزار و ۳۰۰، سینه مرغ ۱۳ و فیله مرغ ۱۶ هزار تومان است. یوسف خانی در خصوص وضعیت بازار طی روزهای آتی گفت: در شرایط کنونی همچنان عرضه از سوی مرغداران با کاهش روبروست که انتظار می‌رود از ۱۵ اسفند ماه وضعیت عادی شود به طوریکه قیمت مرغ برای مصرف کننده به ۷ هزار و ۵۰۰ تومان برسد.
 
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از ثبات نرخ ماهی در بازار خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر نرخ هر کیلو شیر جنوب ۳۰، قزل آلا ۱۳، سالمون ۱۶، آزاد ۹، حلوا سیاه ۳۰، تیلاپیا ۱۹، سالمون نروژ ۴۴، سفید دریایی ۴۴ و کفال ۳۸ هزار تومان است که با افزایش تصاعدی تقاضا از ۲۰ اسفند ماه پیش بینی می‌شود که حداکثر نرخ انواع ماهی در بازار ۵ درصد افزایش یابد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.