مرگ کروکودیل باغ وحش با پرتاب سنگ بازدیدکنندگان +تصویر

ماجرایی که در یک باغ وحش رخ داد نشان می دهد سبعیت و وحشیگری برخی از انسان ها حد و مرزی ندارد. اگر کروکودیل به انسان یا حیوانی حمله می کند به دلیل گرسنگی یا غریزه ترس است اما قتل یک خزنده در بند به وحشیانه ترین شیوه را چگونه باید توجیه کرد.
 

به گزارش فرانس پرس، تعدادی از بازدیدکنندگان باغ وحش بلوِدر شهر تونس با ضربات سنگ و قطعات بتنی یک کروکودیل نیل را به طرز وحشیانه ای و فقط برای تفریح کشتند.

به گزارش اینتیتر به نقل از جام جم، دکتر آمور انیفر مسئول و دامپزشک باغ وحش بلوِدر که در وسط یک پارک در قلب شهر تونس واقع شده است، گفت: وحشتناک است. نمی توانید تصور کنید حیوانات این باغ وحش چه زجر و شکنجه ای را از سوی برخی از بازدیدکنندگان متحمل می شوند.

 

وی افزود: این کروکودیل نیل به دلیل خونریزی داخلی جانش را از دست داد. تعدادی بازدیدکننده با ضربات سنگ حیوان را هدف قرار داده و اصابت دو سنگ بزرگ به یکی از چشمان خزنده موجب مرگ او شد.

 

چند ماه پیش، یک فک دچار همین سرنوشت شده بود و تعدادی بازدیدکننده برای تفریح و سرگرمی حیوان بی دفاع را با ضربات سنگ کشته بودند.

وزیر امور محلی و محیط زیست تونس روز جمعه ۳ مارس اعلام کرد که این باغ وحش برای تعمیرات و تعبیه امکانات ایمنی برای حیوانات تا اطلاع ثانوی تعطیل می شود.

ریاض موخنر گفت: رفتار برخی از شهروندان بسیار شرم آور است. آنها انبوهی از زباله را به داخل محوطه نگهداری حیوانات پرتاب کرده و با سنگ شیرها و اسب های آبی را هدف قرار می دهند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.