رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هواوی P8 Lite سری ۲۰۱۷ وارد ایران شد +قیمت

گوشی P8 لایت، میان‌رده قدرتمند و زیبای هوآوی که آن را با نام Honor 8 Lite نیز می‌شناسند به تازگی وارد بازار کشورمان شده است.
 

گوشی P8 لایت، میان‌رده قدرتمند و زیبای هوآوی که آن را با نام Honor 8 Lite نیز می‌شناسند به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. این گوشی نسبت به قیمتی که دارد یکی از گزینه‌های عالی برای خرید است. 

هواوی P8 Lite سری 2017 وارد ایران شد + قیمت

به گزارش اینتیتر به نقل از جی‌اس‌ام، این روزها هوآوی با نام‌گذاری‌های عجیب و غریبی که برای گوشی‌هایش انتخاب می‌کند همه را سردرگم می‌کند! به طور مثال یک گوشی را در بازار‌ کشورهای مختلف با نام‌های متفاوت عرضه می‌کند که به جز پیچیدگی شناخت محصول برای کاربران منفعتی دیگری ندارد! میان‌رده جدید هوآوی (P8 Lite (2017 نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. این گوشی با ۳ نام متفاوت Honor 8 Lite, Nova Lite و (P8 Lite (2017 فروخته می‌شود که جز نامشان هیچ تفاوت دیگری در آن‌ها وجود ندارد.

اما از سیاست نام گذاری هوآوی بگذریم، این شرکت یک میان‌رده جدید بسیار زیبا از جنس شیشه و آلومینیوم با طراحی شیک تولید کرده که هم مشخصات سخت‌افزاری بالایی نسبت به همرده‌هایش دارد، هم از قیمت مناسبی برخوردار است. (P8 Lite (2017 به تازگی وارد بازار کشورمان شده که می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن با بودجه ۱ میلیون تومان باشد. خوشبختانه این گوشی با قیمت مناسبی وارد بازار کشورمان شده و نهایت افت قیمتی که می‌کند حدود ۱۰۰ هزارتومان است آن هم بعد از عید. پس اگر قصد خرید یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب و طراحی زیبا و دلربا را دارید بدون‌شک (P8 Lite (2017 یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. 
 

از مشخصات بارز (P8 Lite (2017 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه‌نمایش: ۵.۲ اینچ IPS LCD
دوربین اصلی: ۱۲ مگاپکیسل
دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل 
پردازنده: Kirin 655 هشت هسته‌ای (۴ هسته ۲.۱ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی)
رم: ۳ گیگابایت
حافظه‌داخلی: ۱۶ گیگابایت
پشتیبانی از MicroSD
باتری: لیتیوم یونی ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
سیستم‌عامل: اندروید ۷.۰ نوقا


هوآوی (P8 Lite (2017 را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۹۹۰,۰۰۰ تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.