بهترین گجت ها برای خانه تکانی شب عید

همچنان که خانه تکاندن از وحشتناک ترین کابوس های بسیاری از افراد است اما به هر حال امری ضروری در جهت پاکیزه کردن و دور کردن خاک ها، گرد و غبارها و تمام آلودگی های برجا مانده از فصل های گذشته می باشد. در واقع، خانه تکاندن آماده شدن برای فصل نوی بهار می باشد.

 اما فکر کرده اید اگر گجت های مفیدی در زمینه پاکسازی خانه تان داشته باشید تا چه اندازه ممکن است کابوس هایتان به رویا مبدل شود و کارهایتان سریع و تمیزتر پیش برود؟ پس اگر قصد دارید به سرمایه گذاری کردن روی چند گجت مفید خانه تکانیتان را بهتر پیش ببرید دیگر نیازی نیست تا هزینه های دیگری هدر بدهید.

 

iRobot Roomba 980

البته که نیازی نیست تمام مدت ایستاده بر روی پاهایتان جارو بکشید تا تمام آشغال های روی سطوح زمین را پاک کنید! شما بوسیله گجت iRobot Roomba 980 تنها کافیست خارج از خانه باشید و هنگامیکه برمی گردید با یک فضای فوق العاده تمیز روبرو شوید. این گجت تنها با یک بار شارژ ۱۲۰ دقیقه قابلیت اجرا دارد.

 
 بهترین گجت ها برای خانه تکانی شب عید

شما می توانید با برنامه مرتبط به ربات پاک کننده تان بر روی تلفن همراهتان آن را کنترل کنید. و رباتتان را برای پاکسازی هر مکان از خانه تان هدایت کنید. قیمت این گجت فوق العاده کاربردی ۸۹۹.۹۹ دلار می باشد.
 


Mocoro Robot Cleaning Ball

شاید شما به دنبال گجت پاک کننده ارزان تر اما با قدرت کمتر نسبت به Roomba 980 باشید! ما به شما می گوییم گجت مورد نظر شما Mocoro Robot Cleaning Ball می باشد.

 

 
 بهترین گجت ها برای خانه تکانی شب عید

این توپ گرد پشمالوی بسیار بانمک قرار است با هوشمندی بسیار بالاتر نسبت به گجت قبلی خانه تان را حین تمیز کردن از گرد و غبار هم بزداید. Mocoro ربات ژاپنی بسیار باهوشی است که حتی به هنگام برخورد کردن به چیزی مسیر خود را تغییر می دهد! پس چرا Mocoro حیوان خانگی جدیدتان نباشد؟! قیمت این گجت ۱۰.۴۵ می باشد.
 


Winbot 950

از پاک کردن شیشه های پنجره تان خسته شده اید؟ خب حق هم دارید! پاک کردن دستی پنجره ها طاقت فرساست و در نهایت نتیجه ایده آل هم ندارد. بنابراین، بگذارید پنجره هایتان را Winbot 950 تمیز کند! ربات فوق از شرکت  Ecovacs Robotics می باشد که در طول چند سال اخیر ربات های نسبتا خوبی ارائه داده است.

 

 
 بهترین گجت ها برای خانه تکانی شب عید

گجت پیش رو، به لطف کابل برق ۵ متری خود قادر است در ۴ مرحله پنجره هایتان را درخشان تر از هر وقت دیگری کند. قیمت این گجت ۵۴۹.۹۹ دلار می باشد.
 

 

 


CleanWave Sanitising Portable Wand

 

این دسته قابل حمل با استفاده از قدرت پاکسازی نور ماوراء بنفش قادر است تمام میکروب های سطوح شما را تمیز کند. و با توجه به سخنان سازندگان آن، دستگاه قادر است بدون استفاده از هیچگونه موادشیمیایی و یا محرک مورنیاز دیگری ۹۹.۹ درصد از میکروب ها را از سطوح سخت پاک کند.

 
 بهترین گجت ها برای خانه تکانی شب عید

قیمت این گجت به نسبت کارآیی ساده و وزن سبک آن ارزان می باشد. قیمت گجت فوق تنها ۴۹.۹۵ دلار است.
 


Loogun

ظاهرا تمیز کردن توالت کار لذت بخشی نیست! اما گجت Loogun توانسته است با کارآیی خود انتخاب بد را از بدتر آسان تر کند. در واقع، عملکرد گجت به گونه ای است که شما دیگر مجبور نیستید تا توالت را با دست و یا حتی گرز قلم مودار لمس و تمیز کنید. گجت Loogun این کار را با یک ریز جریان آب انجام خواهد داد. بنابراین، دیگر نیازی نیست برای تمیز کردن توالتتان بینی تان را بگیرید و با احساس بد و مشمئزکننده آن را انجام دهید.

 

 
بهترین گجت ها برای خانه تکانی شب عید 

برای استفاده از این گجت به ۴ باتری قلمی سایز AA نیاز خواهید داشت که باید آن ها را هر ۹ ماه یکبار عوض کنید. قیمت این گجت ۴۹ دلار است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.