رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تازه واردهای بازار خودرو +تصاویر

کارخانجات داخلی با شرکت بزرگ و به نام فرانسوی پژو قصد تولید خودرو هایی را با استفاده از دانش فنی پژو دارند علاوه بر این ۲ خودروی بی ام دبلیو و دی اس از وارداتی های داغ این روز های بازار خودرو هستند.

 به سراغ فرانسوی های خشمگین و لوکس و آلمانی خاص برای آشنایی خواهیم پرداخت.

 
 
به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، مشخصات فنی پژو ۵۰۸ به شرح زیر است:
 
 
 
پژو ۵۰۸ یک سدان فرانسوی خشمگین که با بهره گیری از موتوری  با حجم ۱۵۹۸ سی سی ۴ سیلندر توربو و با تولید قدرتی بالغ بر ۱۶۲ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر موجب می شود تنها ۸٫۷ ثانیه زمان صرف رسیدن این خودرو به مرز ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شود.
 
 
 
پژو ۳۰۱ دیگر فرانسوی تازه نفس میدان از حجم موتور ۱۵۸۷ سی سی ۴ سیلندری با تولید قدرت ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر برخوردار است مقدمات حضور هردو خودرو برای ورود به بازار مهیا شده است اما هنوز زمان دقیقی از ترافیک ۵۰۸ و ۳۰۱ در خیابان های کشور در دست نیست یکی از نقاط جالب حضور پژو در بازار رقابت نفسگیر این خودرو با همتای فرانسوی خود رنو تلیسمان است که شاید برخی را به چالش در انتخاب این دو خودرو برای خرید بکشد.
 
مشخصات فنی پژو ۳۰۱ به شرح زیر است:
 

حجم موتور (سی سی )

۱۲۰۰

۱۶۰۰

۱۶۰۰

تعداد سیلندر

۳

۴

۴

قدرت موتور(اسب بخار )

۷۲

۱۱۵

۱۱۵

نهایت سرعت(کیلومتر بر ساعت )

۱۵۹

۱۸۸

۱۸۸

شتاب صفر تا صد (کیلومتر بر ساعت )

۱۴٫۲

۱۰٫۸

۹٫۴

جعبه دنده

دستی

اتوماتیک

دستی

مصرف سوخت شهری(لیتر در صد کیلومتر )

۶٫۹

۹٫۸

۸٫۷

مصرف سوخت اتوبان و جاده(لیتر در صد کیلومتر )

۴٫۳

۵٫۶

۵٫۳

مصرف سوخت ترکیبی(لیتر در صد کیلومتر )

۵٫۳

۷٫۴

۶٫۵

 
 
 
دی اس از برند های لوکس و فانتزی ساز کشور دوست و نه چندان همسایه فرانسه است این شرکت خوش نام خودرو سازی که به تازگی وارد کشور شده است چندی پیش از DS 4 CROSSBACK را توسط شرکت داخلی خود رونمایی کرد DS با برخورداری از حجم موتور ۱۵۹۸ سی سی ۴ سیلندری توربو با تولید قدرت ۱۶۲ اسب بخار با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر می تواند در مدت زمان ۸٫۷ ثانیه از صفر به صد کیلومتر در ساعت برسد.
 
بی ام دبلیو ۱۲۰i مجهز به حجم موتور ۱۹۹۸ سی سی ۴ سیلندر با تولید قدرت ۱۸۱ اسب بخار است این آلمانی خوش چهره ۷٫۱ ثانیه زمان را برای رسیدن به شتاب صد صرف می کند حداکثر سرعت   120i، ۲۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
 
مشخصات فنی دی اس به شرح زیر است:
 
 
 
 
 
 
مشخصات فنی بی ام دبلیو ۱۲۰ آی بدین ترتیب است:
 
 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.