لباس چرمی برای مک بوک پرو +تصاویر

لبه های گرد، مواد مرغوب به کار رفته، دوام بالا، طراحی کلاسیک و لوکس از جمله فاکتور هایی هستند که در جلب نظر مشتری ها تاثیر به سزایی خواهند داشت.

اگر شما نیز یکی از کاربران مک بوک های اپل باشید، با توجه به طراحی ظریف این محصول، استفاده از پوششی که بتواند آن را کاملا محافظت کند ضروری خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از پول نیوز، از این رو قابی چرمی تحت عنوان Vajacases  را معرفی می کنیم که به خوبی می تواند مک بوک پرو ی شما را از ضربات و خط و خش های احتمالی در امان نگه دارد.

Vajacases  یک پوشش محافظ خوش ساخت و زیبا است که مخصوص مک بوک پرو ۱۳ اینچی طراحی شده است. لبه های گرد، مواد مرغوب به کار رفته، دوام بالا، طراحی کلاسیک و لوکس از جمله فاکتور هایی هستند که در جلب نظر مشتری ها تاثیر به سزایی خواهند داشت. علاوه بر این ها، کیس در ۶ رنگ متنوع موجود بوده و امکان انتخاب راحت تری را در اختیار افراد قرار می دهد. جداسازی Vajacases  نیز از مک بوک به سادگی صورت گرفته و هیچ آسیبی به دستگاه نخواهد رساند. از آن جایی که این کیس به خوبی با مک بوک پرو ۱۳ اینچی شما هماهنگ می شود، یک پوشش خارجی محکم در برابر هر گونه ضربه، خراش و شوک ایجاد کرده و از این طریق محافظتی کامل را تضمین می کند.

پوشش چرمی Vajacases  مخصوص مک بوک پرو ۱۳ اینچی، ۱۸۹ دلار قیمت دارد.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.