رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پدری بدن دخترش را مانند سگ هار گاز گرفت +تصویر

شبکه های اجتماعی وشاهدان، خبری فجیع درباره شکنجه دو دختربچه توسط پدرشان منتشر کرده اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از العالم، محمد از اعضای کادر پزشکی دربیمارستان الصدر که این دو کودک درآن جا بستری هستند، دراین باره گفت: گویی تقدیر این بوده است که این دختربچه ها در کنار پدری بی رحم زندگی کنند که هیچ بویی از انسانیت نبرده است.

وی افزود: رفتار این پدر با دختران ۴ و ۶ ساله اش بسیار فجیع بوده و وحشی گری او درنوع برخوردش با دخترانش از حیوانات هم فراتر رفته است.

براساس این گزارش، این دختربچه ها در منطقه میسان دراستان نجف زندگی می کنند و پدرشان تصمیم گرفته که آن ها را حبس کرده وبا وحشی گری مطلق، مجازات کند.

این مرد درحالی به شکنجه و آزار کودکانش پرداخته که دست و پای مادر آن ها را بسته است.

این پدر به شدت دخترانش را کتک زده و شدت کتک زدن به حدی بوده که موجب شکستگی درساق پای یکی از آن ها و ایجاد خراش بر روی بدن آن ها شده است.

این پدر بی رحم درعین حال با دندان هایش، بدن دختر دیگرش را مانند سگ هار گاز گرفته است.

مقداد الموسوی مسئول اطلاع رسانی پلیس نجف به رسانه های محلی گفت که این دو کودک درحال حاضر در بیمارستان الصدر درنجف بستری هستند و حال عمومی آنان خوب است.

وی اظهار داشت که پدر جانی آنان به نام مالک کاظم در گذشته دارای مشکلات روانی بوده است.

الموسوی گفت که همسر این مرد، موضوع را به عنوان یک پرونده خشونت خانوادگی مطرح کرده و معلوم شده است که پدر این کودکان درگذشته نیز سابقه خشونت دارد و درحالا حاضر از سوی دستگاه های ذیربط تحت تعقیب قرار دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.