رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

احتمال افزایش نیافتن کرایه تاکسی در سال ۹۶

 عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به مخالفت فرمانداری تهران با افزایش کرایه های تاکسی، این احتمال وجود دارد که در سال جاری شاهد افزایش نیافتن کرایه ها باشیم. اسماعیل دوستی گفت: پس از ارسال لایحه افزایش کرایه ها از سوی شهرداری تهران به شورای شهر، بحث افزایش کرایه ها در سال ۹۶ در دستور بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.


به گزارش اینتیتر به نقل از میزان ، وی افزود: اعضای شورا پیش از آغاز سال ۹۶ مصوبه افزایش کرایه ها را به تصویب رسانده اما این مصوبه پس از ارسال به فرمانداری تهران با مخالفت همراه شد.عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی کرایه تاکسی تصریح کرد: در مصوبه شورای شهر، اعضا به افزایش ۱۰ درصدی کرایه ها رای دادند اما این ۱۰ درصد افزایش که بر مبنای افزایش نرخ تورم بود نیز با موافقت همراه نشد.

دوستی ادامه داد: مدیریت شهری و شورای شهر تهران به افزایش کرایه های تاکسی اصرار دارند زیرا معتقد هستیم معیشت رانندگان تاکسی نیز باید تامین شود.وی با تاکید بر همراهی مدیریت شهری تهران با دولت خاطرنشان کرد: در صورتی که دولت درخواست افزایش نیافتن کرایه ها را ارائه کند، شهرداری به تنهایی قادر است کمک هایی را به قشر تاکسیران ارائه کرده و از افزایش یافتن کرایه ها جلوگیری کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.