رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

«سرآشپز پیشنهاد می‌کند» در سنگلج

نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا،طبق گزارش رسیده، تازه‌ترین اثر گروه تئاتر "پارکینگ" با عنوان "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور از ۱۸ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

این نمایش کمدی گروتسک، بهره‌مند از تکنیک‌های نمایش ایرانی است و به صورت موزیکال اجرا می‌شود.

نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" نوشته رضا شفیعیان است که توسط محمد امیر یاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی شده است. این اثر که پیش از این دو بار در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته است با تغییرات اساسی در ساختار متن و طراحی‌ها اجرا خواهد شد.

آرش فلاحت‌پیشه، مهدی فریضه، محمد صدیقی‌مهر، امیررضا میرآقا در این نمایش نقش‌آفرینی خواهند کرد. همچنین پریدخت عابدین‌نژاد طراح لباس، بهزاد جاودان‌فر طراح حرکت، آرش عزیزی طراح موسیقی، ارکیده هاشمی طراح و منشی صحنه، سید احمد نگهبان طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، کمال کچوییان طراح پوستر، حسین اردستانی مجری طرح، حامد مبردی مدیر تولید، شهاب‌الدین حسین‌پور و نیما انهاری تهیه کنندگان، شیما خاسب مدیر اجرا، مرضیه سهراب مدیر صحنه، پوریا دادخواه دستیار و برنامه‌ریز، مهدی آشنا عکاس، رضا محمودی طراح تیزر، مهرانگیز قهرمانی مشاور رسانه‌ای دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

این اثر پرفروش‌ترین نمایش سال‌های ۸۹ و ۹۲ تماشاخانه سنگلج، اثر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی آئینی سنتی، نمایش برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهیان ایران و نمایش برگزیده اولین دوره جشنواره ملی جوان ایرانی است که پیش از این اجراهای متعددی در بسیاری از استان‌های کشور داشته است.

نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور از ۱۷ اردیبهشت تا ۲۰خرداد ساعت ۱۹ و ۲۱ در تماشاخانه سنگلج واقع در خیابان وحدت اسلامی،ضلع جنوبی پارک‌شهر،ابتدای خیابان بهشت به صحنه می‌رود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.