رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مدیرعامل شرکت الوپیک خبرداد؛ الو پیک ۳۰ درصد ارزان تر از پیک موتوری

مدیرعامل شرکت پیک افزار تندر از جذب روزانه ۱۵۰ نیروی پیک موتوری جدید و اشتغالزایی برای ۲۵۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش اینتیتر، مهدی نایبی مدیرعامل شرکت پیک افزار تندر، مبتکر اپلیکیشن الو پیک در اولین نشست خبری این شرکت با بیان اینکه راه اندازی این اپلیکیشن برای رفع یکی از مشکلات مردم تهران که جابجایی صحیح مرسولات ترافیک پایتخت است گفت: برتری این اپلیکیشن نسبت به پیک موتوری سنتی، کاهش ۳۰ درصدی قیمت هاست. چراکه پیک این شرکت هرگز از سمت برگشت دست خالی به دفتر برنمی گردد همین مسئله سبب کاهش هزینه ارسال بسته های مردم شده است. ضمن اینکه مشتری می تواند با استفاده از این اپلیکیشن مسیر حرکت پیک این شرکت را تشخیص دهد.

وی با بیان  اینکه برنامه ریزی اولیه ما این بود که سامانه ای ایجاد کنیم تا هر فردی در هر جایی از شهر بتواند به راحتی پیک درخواست کرده و در کمتر از ۱۵ دقیقه پیک موتوری در محل درخواست وی حاضر باشد، ادامه داد: طراح اپلیکیشن و سایت الو پیک یک تیم برنامه نویسی ۲۲ نفره است که در طول سه ماه این نرم افزار را طراحی کرده اند.

نایبی یکی دیگر از نتایج راه  اندازی این نرم افزار موبایلی اشتغالزایی ۲۵۰۰ پیک موتوری در طول پنج ماه گذشته عنوان و اظهار کرد: بنا داریم تا پایان سال جاری تعداد شاغلان در شرکت الو پیک را به ۲۰هزار پیک موتوری برسانیم.

وی با مقایسه میان پیک موتوری های اینترنتی و سنتی افزود: پیک موتوری های قبلی روزانه نهایتا سه تا چهار درخواست برای جابجایی کالا داشتند این در حالی است که ما در شرکت الو پیک ۱۵ تا ۲۰ درخواست را به نیروهای خود ارائه می دهیم که در نتیجه درآمد آنها از فعالیت در پیک موتوری های سنتی بیشتر شده است. ضمن اینکه در حال حاضر با توجه به بالا بودن درخواست از این شرکت و محدود بودن نیروهایمان تنها به ۱۰درصد درخواست ها رسیدگی می کنیم.

مدیر عامل این شرکت خدمات حمل و نقل اینترنتی تصریح کرد: اشتغالزایی ایجاد شده در حیطه جذب به صورت غیرمستقیم نیز در بازار کار اثر مثبت داشته است به عنوان مثال ما برای همه نیروهای خود کلاه ایمنی، جلیقه شناسایی شرکت و باکس مخصوص کالا خریداری کرده ایم که همه این محصولات ایرانی هستند و به طور غیرمستقیم در تولید اثر مثبت گذاشته ایم. بنابراین به نظر می رسد افزایش اشتغال از طریق کسب و کارهای اینترنتی باید به اولویت نخست همه دولت ها تبدیل شود.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای راه اندازی این شرکت از اتحادیه صنف پیک موتوری و اتاق اصناف ادامه داد: روزانه ۱۵۰ نفر نیروی موتوری جدید به شرکت ناوگان الو پیک افزوده می شود که به انجام درخواست های مشتریان می پردازند. همچنین ۶۰ تا ۷۰ درصد متقاضیان استفاده از خدمات الو پیک شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی هستند، که به دلیل آنکه استفاده از این اپلیکیشن در این موبایل ها فراگیر نشده تقاضای پیک شخصی کمتر انجام می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.