حضور گوهر خیراندیش در دورهمی با ویلچر +تصویر

گوهر خیراندیش مهمان برنامه دورهمی شد

شامگاه جمعه ۲۲ اردیبهشت ۹۶ برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت . مهران مدیری برنامه را با موضوع امداد و نجات و با حضور داوطلبین هلال احمر آغاز کرد.گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

به گزارش اینتیتر به نقل از نمناک، گوهر خیراندیش بازیگر خوب کشورمان که این روزها سریال دیوار به دیوار با بازی او از شبکه سه سیما پخش میشود مهمان برنامه دورهمی بود که ویلچر روی صحنه آمد. ( گوهر خیراندیش سر صحنه دیوار به دیوار دچار شکستگی از ناحیه پا شده بود )

ماجرای مصدومیت های گوهر خیراندیش سر صحنه فیلم هایش

مهران مدیری از گوهر خیراندیش پرسید چرا اینقدر سر کارهایتان صدمه دیدید؟ خانم خیراندیش گفت:من سرکار بانو ، حماسه آب و سر صحنه خیلی از فیلمهای دیگر دچار آسیب دیدگی شدم اما من قوی تر از اینها هستم و به بازی کردن ادامه میدهم اگر بگویم حس مسئولیت در قبال کارهایی که بر عهده گرفته ام باعث اینکار می شود شعار نداده ام و درباره مصدومیت سر فیلم برداری هایش گفت و از مهران مدیری خواست چند خط غزل و ترانه مردم را مهمان کند که مهران مدیری گفت به خدا من اصلا بلد نیستم بدون ساز بخوانم.

مهران مدیری ادامه داد شما درس هر ۳ رشته پزشکی ، زبان انگلیسی و هنر قبول شدید ، از انتخابتان پشیمان نیستید ؟ بازیگر دیوار به دیوار گفت :من خوشبخت ترین آدم روی زمین هستم چون مردم من را دوست دارند من دلم می خواست پزشک شوم ولی از خون می ترسم.

گوهر خیراندیش با ویلچر به دورهمی آمد

مهران مدیری ادامه داد از تئاتر شروع شد؟ گوهر خیراندیش گفت :از اسماعیل خانی شروع شد که در یک تئاتر اسماعیل خانی من را انتخاب کرد و بعد از آن در دانشگاه قبول شدم و این کار را ادامه دادم.

مهران مدیری درباره سن خانم خیراندیش پرسید که گفت:من یکی از روزهای شهریور ماه در شیراز به دنیا آمدم خودتان سرچ کنید و ببینید چند سالم است که مهران مدیری گفت من سرچ کرده ام شما متولد اول شهریور ۱۳۳۳ هستید و ادامه داد شما فیلم های خیلی خوبی دارید، کدام شان را بیشتر دوست دارید ؟گوهر خیراندیش گفت :من فیلم هایم را با وسواس زیادی انتخاب می کنم و به نظرم همه آنها درجه یک هستند من همه این نقش ها و فیلم هایم را دوست دارم اما جوایزم بیشتری برای فیلم بانو و اذر شهدخت و چند فیلم دیگر است.

مجری دورهمی ادامه داد شما تنها بانوی هستید که هیچ ابایی از هیچ نوع گریمی ندارید و این دلیل ماندگاری شماست که خانم خیراندیش گفت من در توکیو بدون توقف یا فیلم دایره زنگی گریم خیلی خاصی داشتم .

در این بخش از گفت دوباره گوهر خیراندیش موضوع خواندن مهران مدیری را مطرح کرد که دوباره مهران مدیری گفت به خدا بدون ساز نمی توانم بخوانم.

ماجرای آشنایی و ازدواج گوهر خیراندیش با مرحوم اسماعیل خانی

مجری برنامه دورهمی پرسید عاشق شدید؟ بازیگر دیوار به دیوار گفت:بله وقتی کلاس نهم بودم و در تئاتر مشغول بازی بودم آقای اسماعیل خانی من را به خانه میرساند . یکی از روزها وقتی من را به خانه رساند مادرم به او گفت لطفا دیگر این کار را نکنیید من خودم به دنبال دخترم می آیم. یک روز اسماعیل خانی گفت به مادرت بگو آبگوشت درست کند تا من به خانه شما بیایم . وقتی به منزل ما آمد ماجرای ازدواج را مطرحح کرد که مادرم گفت:دختر من خیلی جوان است و هیچ کاری بلد نیست حتی بلد نیست لباس هایش را جمع کند و اصلا نمیتواند یک زندگی را اداره کند ولی ما ۳۸ سال با هم زندگی کردیم.

در این بخش از گفتگو مهران مدیری گفت از بچه هایتان بگویید ؟ خانم خیراندیش گفت :من سه فرزند دارم. پسرم صدای خوبی دارد و در حال حاضر در آلمان زندگی میکند . دخترم آزاده در معمای شاهه بازی کرده بود و الان تئاتر کار میکند و دختر دیگرم آمریکا است و دوستت داشت دندانپزشکی بخواند اما شرایط مالی من اجازه نداد.

مجری برنامه دورهمی پرسید دختر به هنرمند میدهید؟ گوهر خیراندیش گفت بله ولی باید بدانید به چه کسی و چگونه ، انتخاب دختر و پسر باید درست باشد و درباره طلاق در بین هنرمندان گفت.

مهران مدیری پرسید در ازای چه چیزی حاضرید این حرفه را کنار بگذارید؟ خانم خیراندیش گفت :در ازای تامین بودن و داشتن یک نقش کوچک در تئاتر حاضرم کنار بروم و استراحت کنم و ادامه داد بازیگر حرفه بسیار سختی است ، تو باید در هر شرایطی بازی کنی چه غمگین باشی چه خوشحال باید نقشت را بازی کنی.

مجری دورهمی پرسید عمیقا احساس خوشبختی میکنید؟ گوهر خیراندیش گفت:بله الان که در بین شما هستم احساس خوشبختی میکنم اما وقتی شرایط جامعه را میبینم و مشکلات خانه را ، خیلی احساس خوشبختی نمیکنم ولی آدم خوش بینی هستم .

سوال آخر مهران مدیری از خانم خیراندیش این بود که به موزه دورهمی چه چیزی میدهید که خانم بازیگر گفت:من اهل شیرازم و یک شیرازی بهترین چیزی که میتواند هدیه بدهد حافظ است و یک یک دیوان حافظ از مرحوم قزوینی با ویراستاری دکتر غنی به موزه دورهمی هدیه داد. 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.