رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۷ می آیند +تصاویر

در بازار گوشی‌های هوشمند که با سرعت بالایی در حال پیشرفت است هر روز باید منتظر رونمایی از محصولات جدید با قابلیت‌های شاخص باشیم. در سال جاری میلادی محصولاتی مانند گلکسی اس ۸ و الجی جی ۶ معرفی و به بازار عرضه شده‌اند.

در بازار گوشی‌های هوشمند که با سرعت بالایی در حال پیشرفت است هر روز باید منتظر رونمایی از محصولات جدید با قابلیت‌های شاخص باشیم. در سال جاری میلادی محصولاتی مانند گلکسی اس ۸ و الجی جی ۶ معرفی و به بازار عرضه شده‌اند اما همچنان گوشی‌های هوشمند متفاوتی وجود دارند که می‌توانند در لیست بهترین محصولات معرفی شده در این حوزه، در سال ۲۰۱۷ میلادی قرارگیرند.

گلکسی نوت ۸

به گزارش اینتیتر به نقل از بهترین ها، مطمئنا همه با این نظر موافقند که گلکسی نوت ۷، پرچمدار پیشین شرکت سامسونگ در دسته فبلت‌های هوشمند نتوانست عملکرد موفقی را به نمایش بگذارد. سامسونگ در ادامه راه تصمیم گرفته نسخه ریفربیشد گلکسی نوت ۷ را نیز با عنوان Note 7R در برخی بازارها پیش روی کاربران قرار دهد. با وجود این، برنامه اصلی سامسونگ، حول توسعه گلکسی نوت ۸، پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود. پس از بروز بحران برای نوت ۷، سامسونگ تضمین کرد تا برنامه‌ای را برای به‌روزرسانی گوشی‌های مشکل‌دار و تعویض آن‌ها با گلکسی نوت ۸ پیش روی کاربران گلکسی نوت ۷ قراردهد.

انتظار می‌رود رونمایی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ در بازه زمانی آگوست یا سپتامبر و در IFA 2017 صورت پذیرد. هنوز جزئیات زیادی از این پرچمدار جدید سامسونگ منتشر نشده اما انتظار می‌رود اس پن، قلم ویژه برند سامسونگ به این محصول اضافه شود و در کنار به روزرسانی‌های معمول سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، شاهد به‌کارگیری سیستم دوربین دوگانه در این محصول باشیم.
 

بهترین گوشی هایی که سال 2017 می آیند +عکس
 

به احتمال زیاد نسبت ابعاد ۱۸٫۵:۹ مشابه با آنچه در گلکسی اس ۸ شاهد هستیم در صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۸ به‌کار بسته خواهد شد اما هنوز اطلاع دقیقی در خصوص اندازه این صفحه‌نمایش در دست نیست.
 

موتورولا موتو ایکس ۴

موتورولا با مالکیت لنوو قصد دارد به‌روزرسانی ویژه‌ای را در سال ۲۰۱۷ میلادی برای سری موتو ایکس در دستورکار قراردهد. گوشی جدید موتورولا از سری موتو ایکس که تا پیش از این با عنوان Moto X (2017) شناخته می‌شد حالا با نام Moto X4 بر سر زبان‌ها افتاده است. انتظار می‌رود این محصول جدید موتورولا (یا بهتر است بگوییم لنوو) در دسته میان‌رده‌ها به بازار عرضه شود. استفاده از بدنه فلزی در کنار سخت‌افزار قدرتمند‌تر از نمونه‌های قبلی و بهره‌مندی از صفحه‌نمایشی در حدود ۵٫۵ اینچ از دیگر نکات محتمل است.
 

بهترین گوشی هایی که سال 2017 می آیند +عکس
 

هنوز مشخص نیست که آیا موتورولا تصمیم به سازگاری این محصول جدید با مادهای موتو زد ۲۰۱۶ خواهد گرفت یا نه؟! این در حالی است که تصاویر غیررسمی که تاکنون منتشر شده، از بهره‌مندی این محصول از طراحی متفاوت حکایت دارند. باید منتظر ماند و دید موتورولا چگونه تمایز محصولات را میان سری‌های E، G، X و Z حفظ خواهد کرد.
 

آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس

آیفون ۸ اپل قرار است در قالب بهره‌مندی از طراحی و مشخصات سخت‌افزاری کاملا متفاوت به بازار عرضه شود. همان‌طور که می دانید آیفون ۷ در بخش طراحی، تغییر چندانی در مقایسه با آیفون ۶ اس نداشته و از همین رو اپل قصد دارد در سال جاری پرچمدار جدید خود آیفون ۸ را با ساختاری متفاوت پیش روی مشتاقان قراردهد.

شاید بزرگ‌ترین تغییرات مورد انتظار در آیفون ۸ را بتوان از آنچه در ساختار اپل واچ جلوه می‌کند متوجه شد. با رونمایی اپل از اپل واچ سری ۲، این شرکت نسخه سرامیکی ساعت هوشمند خود را نیز پیش روی مشتاقان قرارداد. این ترکیب در کنار رنگ جت بلک آیفون ۷ احتمالا آینده تغییرات متریال استفاده شده در ساختار آیفون ۸ را نشان می دهد. این در حالی است که بسیاری معتقدند آیفون ۸ از ساختار تمام شیشه‌ای در کنار قابلیت شارژ بی‌سیم بهره‌مند خواهد شد و نسخه ویژه‌ای با بدنه سرامیکی نیز رونمایی خواهد شد.
 

بهترین گوشی هایی که سال 2017 می آیند +عکس
 

بهره‌گیری از صفحه‌نمایش OLED خمیده در کنار احتمال تعبیه سنسور تشخیص اثرانگشت در پشت گوشی نیز از جمله موارد محتمل است. آن‌طور که از شواهد امر پیداست در سال جاری احتمالا آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نیز در کنار آیفون ۸ رونمایی خواهند شد.
 

وان پلاس ۵
 

شواهد و قرائن حکایت از‌آن دارند که وان پلاس قصد ندارد نسخه چهارم پرچمدارهای خود را با عنوان وان پلاس ۴ رونمایی کند و در عوض، وان پلاس ۵ جایگزین این محصول خواهد شد. وان پلاس ۵ احتمالا از بدنه شیشه‌ای یا سرامیکی بهره‌مند خواهد شد و ترکیبی کاملا متفاوت با وان پلاس ۳ تی را پیش روی مشتاقان قرار خواهد داد. البته این اولین باری نیست که وان پلاس از ساختاری مشابه در تولید گوشی‌های خود استفاده کرده و در وان پلاس ایکس نیز همین روند را شاهد بودیم.
 

بهترین گوشی هایی که سال 2017 می آیند +عکس
 

صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی در کنار پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ از جمله مواردی است که به طور غیررسمی از این پرچمدار اعلام شده است. احتمالا در ماه می یا ژوئن شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.
 

گوگل پیکسل ۲

سری اول گوشی‌های پیکسل گوگل با بازخورد خوب در میان کاربران روبرو شد و بسیاری از عملکرد خوب این محصول به ویژه در بخش دوربین ابراز رضایت کردند.

این در حالی است که به تازگی خبرهایی غیررسمی در خصوص پرچمدار جدید گوگل که احتمالا پیکسل ۲ نام خواهد داشت منتشر شده است. رونمایی از یک پرچمدار جدید در حوزه گوشی‌های هوشمند در سال جاری به تایید Rick Osterloh مدیر ارشد بخش سخت‌افزار گوگل هم رسیده است. با وجود این اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده است.
 

بهترین گوشی هایی که سال 2017 می آیند +عکس
 

 انتظار می‌رود پرچمدار جدید گوگل در قالب تجهیز به جدیدترین نسخه اندروید یعنی Android O پیش روی مشتاقان قرارگیرد. این محصول احتمالا بازهم توسط اچ تی سی ساخته و پرداخته خواهد شد. به‌نظر می‌رسد در ماه اکتبر یعنی در حدود یک‌سال پس از رونمایی گوگل از نسخه اول گوشی‌های پیکسل باید شاهد رونمایی از پیکسل ۲ باشیم.
 

نوکیا ۸

نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ میلادی سه گوشی اندرویدی جدید را رونمایی کرد. پیشتاز این گوشی‌های هوشمند، نوکیا ۶ بود اما همچنان جای خالی پرچمدار این برند یعنی نوکیا ۸ در رویداد یادشده احساس می‌شد.

نوکیا ۸ که تا پیش از این در منابع خبری غیررسمی با عنوان P1 مورد خطاب قرار می گرفت احتمالا از بدنه‌ای با کیفیت مطلوب بهره‌مند خواهد شد و در کنار بهره‌مندی ازاستاندارد IP68، به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد شد.
 

بهترین گوشی هایی که سال 2017 می آیند +عکس
 

اکثر منابع غیررسمی مدعی هستند این پرچمدار به تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ شرکت کوالکام مجهز خواهد شد اما بازهم باید منتظر ماند و دید نوکیا چه ترکیب سخت‌افزاری را در این محصول به کار خواهد بست.
 

سرفیس فون مایکروسافت

سرفیس فون مایکروسافت را باید راهکار ویژه ردموندی‌ها برای نجات پلتفرم ویندوز فون یا همان ویندوز ۱۰ موبایل به حساب آورد. با ورود نوکیا و پس از آن مایکروسافت به فرایند تولید گوشی‌های ویندوزفونی متعدد، بارها و بارها شاهد استفاده از عنوان سرفیس‌فون بودیم.

با وجود این، هنوز هم انتظار می‌رود این گوشی هوشمند سطح بالا با برند سرفیس مایکروسافت و بهره‌مندی از پردازنده شرکت اینتل بالاخره در قالب سه نسخه مختلف رونمایی شود. از آنجایی که گفته می‌شود تیم توسعه تبلت‌های سرفیس ماکروسافت وظیفه توسعه سرفیس فون را نیز برعهده خواهند داشت، در صورتی که این محصول به خط تولید برسد مطمئنا گوشی هوشمندی جذاب و با قابلیت‌های متفاوت خواهد بود.
 

بهترین گوشی هایی که سال 2017 می آیند +عکس
 

حتی گفته می‌شود سرفیس فون از نسخه ویژه و مستقلی از ویندوز ۱۰ بهره‌مد خواهد شد تا تجربه ویژه‌ای را پیش روی کاربران این محصول قراردهد. تا پیش از این انتظار می‌رفت در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد رونمایی از این محصول باشیم اما حالا این زمان به سال ۲۰۱۷ میلادی موکول شده است. با وجود این، باید منتظر ماند و دید آیا مایکروسافت بالاخره گوشی هوشمند جادویی خود را معرفی خواهد کرد یا نه؟!

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.