رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مترو تهران – کرج جمعه‌ها پذیرش مسافر ندارد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، گفت: خط ۵ مترو تهران به دلیل انجام عملیات‌های بهسازی از فردا تا پایان شهریور سال جاری در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد.

 احسان مقدم با بیان اینکه در چند هفته گذشته خط تهران – کرج در روزهای جمعه پذیرش مسافر داشت تصریح کرد: از ۱۵ اردیبهشت به منظور آماده سازی کارگاه‌ها جهت ادامه کار، عملیات بهسازی خط ۵ متوقف و مسافرگیری طبق برنامه قبلی صورت می‌گرفت اما از فردا با ازسرگیری عملیات بهسازی، روزهای جمعه مسافرگیری در این خط انجام نخواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، وی با تاکید براینکه اگر تغییری در برنامه اعلام شده صورت گیرد اطلاع رسانی خواهد شد افزود: همچنین ساعت فعالیت خط ۵ در روزهای عادی تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه است.

مشاور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه بابیان اینکه در عملیات بهسازی تمام تأسیسات خط ۵ طبق استانداردهای جهانی مورد بازبینی و بهسازی قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: اولین بار است که پروژه بهسازی برای یک خط قطار برقی در داخل کشور صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه نوزده سال از بهره‌برداری از خط ۵ مترو تهران می‌گذرد، بهسازی کلی این خط ضروری بود که از دی ماه سال گذشته اینکار آغاز شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.