رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برترین لپ تاپ‌های بازی برای گیم خور‌ها +قیمت

کمپانی ایسر به تازگی لپ تاپ مخصوص بازی ACER Aspire VX5 را به سبد کالا خود افزوده است که در چندین کانفیگ متفاوت عرضه می گردد؛ نسخه ی مورد نظر ما دارای پردازنده ی Intel Core i7-7700HQ است که دارای فرکانس ۳٫۸ گیگاهرتز است.
 
به گزارش اینتیتر به نقل از سخت افزار ، با نزدیک شدن به فصول امتحانات و سپس تعطیلات تابستان، بسیاری از شما عزیزان در فکر تهیه یک نوت بوک مخصوص بازی خواهید بود؛ با توجه به رشد مدل های مخصوص بازی یا اصطلاحا گیمینگ، انتخاب مدل مناسب تر سخت تر شده است. در این مطلب برترین مدل های موجود در بازار ایران را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.
 
ACER Aspire VX5 

کمپانی ایسر به تازگی لپ تاپ مخصوص بازی ACER Aspire VX5 را به سبد کالا خود افزوده است که در چندین کانفیگ متفاوت عرضه می گردد؛ نسخه ی مورد نظر ما دارای پردازنده ی Intel Core i7-7700HQ است که دارای فرکانس ۳٫۸ گیگاهرتز است. ایسر در ظاهر این محصول سعی کرده است تا تفاوت هایی را مدل های Predator ایجاد کرده و ACER Aspire VX5 با قیمت یک پله پایین تر به فروش می رسند
 
 برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)
 

 
. در این مدل پردازنده‌ی گرافیکی این دستگاه ساخت شرکت NVIDIA با مدل GeForce GTX1050 Ti است که چهار گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا برای اجرای بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی متوسط و بالا مشکلی نداشته باشد. یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی نوع TFT با پشتیبانی از دقت FHD نیز برای آن تعبیه شده است. باتری ایسر VX5-591G یک باتری سه سلولی است که به گفته‌ی شرکت سازنده تا ۶ ساعت شارژدهی دارد که به طبع در اجرای بازی ها کاهش خواهد یافت. ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 در این نسخه به کار رفته است و بخش ذخیره سازی متشکل از یک SSD M.2 با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و یک هارد دیسک ۱ ترابایتی است. در نهایت می توان به یک رابط USB-C نیز اشاره کرد.
 

برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)

 


 
 ASUS ROG GL502VM

ایسوس در بازار نوت بوک به فروش محصولات با قیمت یک پله بالاتر از رقبای خود معروف است؛ اما شما نیز همچنان به این برند وفادار هستید و حاضر به پرداخت این هزینه ها هستید، نوت بوک ASUS ROG GL502VM انتخاب مناسبی است. این لپ تاپ در کانفیگ جدید خود از پردازنده نسل هفتمی اینتل با نام Intel Core i7-7700HQ استفاده می کند و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX1060 انویدیا با ۶ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی GDDR5 نیز در کنار آن است. صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی این محصول پنل IPS با وضوح Full HD و روکش مات دارد که یک گزینه‌ی عالی برای فیلم دیدن و بازی کردن محسوب می‌شود.

 
 برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)
 

 
همچنین ایسوس از ۱۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 و فضای ذخیره سازی هیبریدی استفاده کرده است؛ بدین ترتیب که یک ترابایت HDD و ۱۲۸ گیگابایت SSD موجود است. بلندگوهای استریو داخلی با تکنولوژی Sonic Master باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۶۲ وات‌ساعت، رابط USB-C، کیف و ماوس اوریجینال و هدست اوریجینال ایسوس نیز از جمله دیگر ویژگی و اقلام همراه این نوت بوک هستند. عضو جدید STRIX ایسوس هم اینک در بازار ایران نیز حضور دارد.
 

برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)

HP Omen 15t-ax000

کمپانی HP لپ تاپ های مخصوص بازی خود را با نام تجاری Omen راهی بازار می کند؛ نوت بوک HP Omen 15t-ax000 نیز در چند پیکربندی در بازار ایران موجود است. این لپ تاپ مخصوص بازی دارای ظاهری شیک، بدنه باریک و متریال های با کیفیت است. در نتیجه این محصول تنها یک لپ تاپ گیمینگ نبوده و در زمینه های پردازشی دیگر نیز قابل استفاده است.

 
 برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)
 
پردازنده ی اینتل در مدل Core i7-6700HQ با ۶ مگابایت حافظه کش هوشمند و اوج فرکانسی ۳٫۵ گیگاهرتز، قلب تپنده این نوت بوک است. اچ پی در این نسخه از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 استفاده کرده است و فضای ذخیره سازی آن شامل یک هارد دیسک سریع (۷۲۰۰ RPM) و یک SSD M.2 در ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت است. کارت گرافیک GeForce GTX 960M با ۴ گیگابایت حافظه گرافیکی به همراه نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS با دقت FHD از جمله دیگر ویژگی های آن است. دو بلندگوی داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen، باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۶۱٫۵ وات‌ساعت و ویندوز ۱۰ اورجینال نیز امکانات دیگر آن به شمار می روند. این نوت بوک که به تازگی به کاهش قیمت مواجه شده است، هم اینک دارای ارزش خرید بالایی است.
 

برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)

 


MSI GS73VR 6RF Stealth Pro

کمپانی MSI سازنده نوت بوک های مخصوص بازی است که رقیب اصلی ایسوس در این زمینه است. MSI GS73VR 6RF Stealth Pro نوت بوک معقولی از این شرکت است که برای انجام بازی های روز طراحی گشته و سخت افزاری مناسبی را حمل می کند. ضخامت نوت بوک های GS73VR قابل قبول و مناسب است؛ همچنین ویژگی های متعدد MSI ارزش خرید آنها را افزایش می دهد. در نتیجه GS73VR را می توان یک الترابوک مخصوص بازی دانست. این محصول پردازنده‌ی نسل ششم اینتل، Skylake، یعنی Core i7 6700HQ‌  با فرکانس پردازنده‌ی ۲.۶ تا ۳.۵ گیگاهرتز و ۶ مگابایت کش را برای پردازش ها به همراه دارد.

 
برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96) 
 
 
شانزده گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 دارد و حافظه‌ی هیبریدی آن از یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD‌ از نوع NVMe تشکیل است. بلندگوهای این دستگاه دو اسپیکر داخلی ساخت شرکت Dynaudio هستند که کیفیت خوب و مطلوبی دارد؛ همچنین چندین فناوری صوتی و آمپلی فایر هدفون نیز درون آن گنجانده شده است. این مدل با یک باتری ۳سلولی از نوع لیتیوم‌یون با ظرفیت ۶۵ وات‌ساعت بهره می برد و پردازش های گرافیکی آن نیز بر عهده کارت گرافیک GeForce GTX 1060 نسخه ۶ گیگابایتی است. MSI از یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS با دقت FHD در این مدل استفاده کرده است و در بخش شبکه نیز شاهد کنترلرهای Killer Wireless-AC و Killer Gb LAN هستیم. تکنولوژی VR Ready برای اتصال ابزارهای واقعیت مجازی، تکنولوژی ESS SABRE HiFi Audio DAC، کیبورد ساخت شرکت Steelseries، تقویت کننده صدای Nahimic Audio و یک ماوس مخصوص نیز همراه آن عرضه می گردد.
 

برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)

Alienware 17 AW17R3

Alienware سازنده انواع نوت بوک های مخصوص بازی است که در این حرفه تبهر و کارنامه ی خوبی دارد. سیستم های کولر، متریال و طراحی لپ تاپ های این شرکت کم نظیر است. لپ تاپ های Alienware را می توانید به صورت سفارشی و یا آماده تهیه نمایید. Alienware 17 AW17R3 برای گیمرهایی حرفه ای طراحی شده است که از نوت بوک های کوچک مخصوص بازی رضایت ندارند. یک نمایشگر ۱۷٫۳ اینچی با پنل IPS، وضوح Full HD و روکش مات و دو بلندگو به همراه یک سابووفر داخلی هم وظیفه‌ی پخش صدا در این لپ‌تاپ را به عهده دارند. کلیدهای کیبورد این لپ‌تاپ کمی فرورفتگی دارند؛ به این دلیل که نوک انگشتان به‌خوبی در آن ها جای بگیرد و همچنین این کیبورد دارای نور پس زمینه است.

 
 برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)
 
ورت‌های متعددی روی لبه‌های دو طرف لپ‌تاپ تعبیه شده که ازجمله مهمترین آن‌ها می‌توان به یک پورت Mini DisplayPort، یک HDMI، چهار پورت USB 3.0 و پورت LAN اشاره کرد. پردازنده‌ی مرکزی Core i7 6700HQ اینتل قلب تپنده این لپ تاپ است و یک باتری ۸ سلولی با ظرفیت ۹۲ وات ساعت هم وظیفه‌ی توان‌رسانی به لپ‌تاپ را به عهده دارد. Alienware کارت گرافیک NVIDIA GTX980 را در این مدل به خدمت گرفته است و مادربرد این مدل می تواند از ۴ حافظه SSD M.2 در حالت انواع RAID پشتیبانی نماید. این کانفیگ دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR4 بوده و یک ترابایت هارددیسک ۷۲۰۰rpm به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD به همراه دارد. Alienware از بهترین پنل های IPS در نوت بوک های خود استفاده کرده است و این مدل نیز دارای شدت روشنایی ۳۰۰ نیت است. یکی از پورت های USB با قابلیت شارژ ابزارهای جانبی حتی در حالت خاموش بودن لپ تاپ را داراست. Alienware 17 AW17R3 دارای یک کولر بسیار توانمند است که به آسانی می تواند در بازی های طولانی مدت سخت افزارها را سرد نگاه دارد.
 

برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)

Lenovo Ideapad Y700

و اینک نوبت به Lenovo رسیده است؛ لپ تاپ Lenovo Ideapad Y700 در پیکربندی های متفاوت عرضه شده است و نسخه مورد نظر ما از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این محصول دارای یک پردازنده ی ضخامت این محصول حدودا ۲۸ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۳٫۵ کیلوگرم است. صفحه‌نمایش Y700 یک نمونه‌ی ۱۵٫۶ اینچی با پنل IPS و روکش براق و لمسی با کیفیت Full HD است. این صفحه‌نمایش با کیفیت، روشنایی و وضوح خوبی را داراست. سیستم صوتی آن شامل دو بلندگوی ۲ واتی دالبی ساخت شرکت صاحب‌نام JBL و یک ساب‌ووفر داخلی ۳ واتی می‌شود و کیبورد این دستگاه از نوع جزیره‌ای با استاندارد AccuType لنوو و مجهز به نور پس‌زمینه‌ی قرمز است.

 
 برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)
 
پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی GDDR5 انویدیا و ۸ گیگابایت رم DDR4، از جمله مهمترین سخت افزارهای این محصول هستند. پردازنده‌ی مرکزی Core i7 6700HQ نیز پردازش های اصلی را بر عهده دارد. حافظه‌ی داخلی هم یک ترابایت از نوع هارددیسک است. باتری ۴ سلولی این لپ‌تاپ با ظرفیت ۶۰ وات‌ساعتی نسبتا مناسب به نظر می رسد. ویندوز اورجینال ۱۰ نیز بر روی آن نصب شده است. این لپ تاپ دارای سخت افزار مناسبی است و به دلیل لمسی بودن آن، همچنان می تواند بازی های روز را با دقت متوسط اجرا نماید.
 

برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)

MSI GT83VR 6RF Titan SLI

و اگر به دنبال یک پرچمدار هستید و نیاز مالی ندارید، لپ تاپ MSI GT83VR 6RF Titan SLI را مد نظر داشته باشید. پردازنده مرکزی Intel Core i7-6920HQ با ۹ مگابایت حافظه نهان سطح L3 و با اوج فرکانسی ۳٫۸ گیگاهرتز به عنوان یک غول پردازشی به حساب می آید. این لپ تاپ از یک نمایشگر IPS در ابعاد ۱۸ اینچ با روکش مات بهره می برد که از دقت FHD پشتیبانی می کند. این لپ تاپ دارای ۶۴ گیگابایت حافظه رم DDR4 است که تا سالها پاسخگوی شما است. این لپ تاپ دارای دو عدد کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1080 است که در پیکربندی SLI نصب شده است.

 
 برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)
 
بخش ذخیره سازی شامل یک هارد دیسک ۱ ترابایت ۷۲۰۰ RPM است و یک درایو SSD M.2 NVME نیز در ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت برای آن نصب شده است. در بخش ذخیره سازی دو عدد درایو M.2 NVM2 به صورت RAID نصب شده است. از ترکیب آلومینیوم برس‌خورده‌ و پلاستیک مشکی ساخته شده است. به این ترتیب که قاب پشت صفحه‌نمایش و فضای اطراف کیبورد فلزی هستند و قسمت زیرین دستگاه کاملا پلاستیکی است. استفاده از فلز باعث افزایش زیاد وزن شده است. این محصول حدود پنج کیلو و ۵۰۰ گرم وزن دارد  پورت‌های این دستگاه تنوع خوبی دارند و در کنار نمونه‌های معمول USB 2.0  ،USB 3.0 ،HDMI و LAN، شاهد پورت‌های mini DisplayPort و USB Type-C هم هستیم. در سامانه خنک کننده ی این محصول از ۳ عدد فن استفاده شده است. ۴ عدد اسپیکر ۳ وات به همراه یک ساب‌ووفر ۳ وات ساخت شرکت Dynaudio، Killer Wireless-AC و Killer Gb LANکیبورد ساخت شرکت Steelseries، تقویت کننده صدای Nahimic Audio تکنولوژی ESS SABRE HiFi Audio DAC و تکنولوژی VR Ready برای اتصال ابزارهای واقعیت مجازی نیز دیگر موارد قابل اشاره در لپ تاپ گیمینگ MSI GT83VR 6RF Titan SLI است.
 

برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)

Acer Predator 15 G9-591

ور در نهایت آخرین نوت بوک این ماه، لپ تاپ Acer Predator 15 G9-591 است که از پردازنده گرافیکی GeForce GTX 980 شرکت انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی از نوع GDDR5 بهره می برد. ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 در این محصول استفاده شده است و یک هارددیسک یک ترابایتی و یک SSD با گنجایش ۲۵۶ گیگابایت نیز ادامه دهنده بخش حافظه هستند.

 
 برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96)
 
صفحه‌ی نمایش این لپ‌تاپ قدرتمند از نوع ۱۵.۶ اینچی با پنل IPS، کیفیت Full HD و روکش مات است و پردازنده Core i7 6700HQ نیز در آن به کار رفته است. دو اسپیکر داخلی Dolby Audio Surround، کنترل های شبکه Killer DoubleShot Pro، یک عدد پورت USB Type-C با امکان پشتیبانی از Thunderbolt 3، فن جداگانه Cooler Master با قابلیت جایگذاری به‌جای درایو نوری، یک عدد ساب‌ووفر داخلی، یک عدد پورت DisplayPort و ویندوز ۶۴ بیتی ۱۰ دیگر ویژگی های این لپ تاپ مخصوص بازی را تشکیل می دهند.
 
برترین لپ تاپ های گیمینگ (اردیبهشت و خرداد 96) 
 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.