رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واکنش رامبد جوان به اجرای یک نمایش

رامبد جوان، نمایش «آسایشگاه» به کارگردانی محمدحسین زیکساری را اثری لذت بخش دانست.

 رامبد جوان که به همراه نگار جواهریان پای تماشای نمایش «آسایشگاه» در تماشاخانه پالیز نشست، درباره این نمایش گفت: «محمد زیگساری (کارگردان این تئاتر) یکی از دوستان خوب من است و از اینکه اثری را به روی صحنه برده، برایم لذت بخش است.»

کارگردان برنامه «خندوانه» در ادامه مطرح کرد: «این نمایش پر از لحظات لذت بخش بود و بازیگری‌هایی بسیار خوش آینده بر روی صحنه ظاهر می‌شوند. مخصوصا تماشای نقشی که محسن نوری إیفا کرده بود، برایم هیجان انگیز بود.»

رامبد جوان در پایان گفت: «این نمایش  متنی بسیار قوی دارد و ویدیوهایی که در نمایش استفاده شده بود برایم جالب بود و از دقایقی که در سالن نمایش بودم، لذت بردم.»

در خلاصه‌ این اثر چنین آمده است: «رییس آسایشگاه از معاونش در خصوص بیمار ۶۴۵۷ توضیح می‌خواهد، این در حالی است که این بیمار مرده است و… »

محسن نوری، محمدحسین زیکساری، مهرداد مصطفوی، سروش شاکر، پرهام یدالهی، سمانه اسماعیلی، علی پویا قاسمی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «آسایشگاه» به نویسندگی هارولد پینتر و کارگردانی محمدحسین زیکساری است که در برنامه «خندوانه» با کاراکتر استاد کهنمویی اجرای استند آپ انجام می‌دهد. این نمایش از ششم خرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.