با ۱۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟ +تصاویر

شاید باور این موضوع سخت باشد که با ۱۰۰ میلیون حتی می‌توان BMW نیز خرید. در کنار این کمپانی خوش‌سابقه شما قادر به خرید محصولاتی چون C5، رنو فلوئنس، هیوندای اکسنت و … هستید، اما براستی انتخاب کدام‌یک از این موارد برای شما مناسب‌تر است؟

 برای خرید خودرو در وهله اول باید میزان بودجه خود را تعیین نمایید و در ادامه با توجه به نیازها و خواسته‌های خود به دنبال گزینه مناسب باشید. اگر ۱۰۰ میلیون دارید می‌توانید سدان‌های زیر را در لیست خرید خود قرار دهید.

بی‌ام‌و ۳۳۰i

به گزارش اینتیتر به نقل از جام جم، قطعاً هرکجا نام بی‌ام‌و می‌آید، مشتری وسوسه خرید را خواهد داشت. این خودرو در سال ۲۰۰۶ طراحی و روانه بازار شده است. همانند سایر محصولات این کمپانی، ۳۳۰i دارای ظاهری جذاب است. ۳۳۰i از یک موتور ۶ سیلندر ۳۰۰۰ سی‌سی بهره می‌برد که حداکثر توان تولیدی آن ۲۷۲ اسب بخار است. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۶٫۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت آن نیز در جاده، شهر و ترکیبی به ترتیب ۵٫۹، ۱۰ و ۷٫۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. شما با داشتن ۱۰۰ میلیون می‌‌توانید تولید سال ۲۰۰۷ این خودرو را خریداری نمایید.

 

سیتروئن C5

سیتروئن را در ایران بیشتر با زانتیا می‌شناسند خودرویی که شاید به‌جرئت بتوان از باکیفیت‎‌های بازار درگذشته دانست. اولین نسل C5 به سال ۲۰۰۰ برمی‎گردد که نقدهایی به‌ظاهر، سیستم تعلیق، سیستم ترمز و … وارد بود؛ لذا سیتروئن تغییراتی را در این محصول خود به وجود آورده و تحت عنوان C5 New به بازار عرضه کرد. این خودرو مجهز به موتور ۲۰۰۰ سی‌سی بوده و حداکثر توان تولیدی آن نیز ۱۴۳ اسب بخار است. شتاب صفر تا ۱۰۰ آن برابر با ۹٫۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت است. مقدار مصرف سوخت این خودرو در جاده، شهر و ترکیبی به ترتیب ۶٫۷، ۹٫۸ و ۸٫۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. قیمت خودرو فوق با مدل ۲۰۱۱ در حدود ۱۰۰ میلیون تومان است.

رنو فلوئنس

خودروی فلوئنس یکی از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه شرکت رنو است که در کشور کره جنوبی طراحی‌شده تا به بازار شرق و خاورمیانه عرضه گردد. هرچند در سال ۲۰۱۳ تغییراتی در ظاهر این خودرو به وجود آمد ولیکن کماکان دارای نمای چندان جذابی نیست. این خودرو از موتور ۲۰۰۰ سی‌سی و با توان حداکثر ۱۴۳ اسب بخار بهره می‌برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ آن برابر با ۱۰٫۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت است. مقدار مصرف سوخت این خودرو در شهر و حالت ترکیبی به ترتیب ۱۰٫۵ و ۷٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. فلوئنس اتومات E4 تولید سال ۲۰۱۴هم‌اکنون با قیمتی حدود ۱۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌گردد.

تویوتا کرولا

کرولا جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای کلاس کامپکت جهانی به شمار می‌آید که در نسل‌های جدید از طراحی کمری نیز الهام گرفته است. قیمت معقول، مصرف سوخت کم، استهلاک پایین و اندازه مناسب، همواره جزو خصوصیات کرولا بوده‌اند. در تولید این خودرو نهایت تلاش صورت گرفته است تا بیشتر توجه نسل جوان را به دست آورد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو برابر با ۱۰٫۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت است. مقدار مصرف سوخت این خودرو در شهر ۹ لیتر و در حالت ترکیبی ۷٫۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. کرولا مدل GLI تولید سال ۲۰۱۱ حدود ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.