رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اپل از سیستم عامل اپل watchOS4 رونمایی کرد +تصویر

اپل در خلال کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC17، اپل واچ را با اختلاف پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان نامید.

ساعت هوشمند اپل یکی از مطرح‌ترین گزینه‌های موجود در جهان است. اپل در خلال کنفرانس خود، اپل‌واچ را با اختلاف، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان معرفی کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، اما این، تنها خبر اپل در رابطه با ساعت هوشمند خود نبود. اپل نسخه‌ی جدید سیستم‌ عامل watchOS را نیز معرفی کرد. واچ‌او‌اس ۴ با بهبود‌های متعددی همراه شده است؛ این سیستم عامل اکنون پوسته و واچ‌فیس‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

یکی از پوسته‌های جدید سیستم عامل ساعت هوشمند اپل، واچ‌فیس سیری است. دستیار هوشمند اپل با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، سلایق و عادت‌های کاربران را فرا می‌گیرد و به صورت خودکار محتوای مورد نیاز و علاقه‌ی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

از دیگر واچ‌فیس‌های جدید اپل واچ، اضافه شدن شخصیت‌های محبوب انیمیشن داستان اسباب بازی است. وودی، باز و جسی کاراکترهایی هستند که در واچ‌فیس جدید اپل‌واچ حضور خواهند داشت.

از دیگر بهبود‌های واچ‌او‌اس ۴، افزودن قابلیت‌های جدیدی در حوزه‌ی ورزش و تمرینات شخصی برای کاربران است. اپلیکیشن Workout اکنون از ظاهر جدیدی بهره می‌برد و کاربران قادر خواهند بود فعالیت‌های ورزشی خود را به سرعت تغییر دهند. به عنوان مثال پس از شنا اگر اقدام به دویدن کنید، می‌توانید به سرعت حالت ورزش خود را تغییر دهید تا اپلیکیشن همچنان به محاسبه‌ی دقیق میزان کالری و انرژی مصرفی شما بپردازد. 

 

 

 

 

 

 

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.