رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کمدین سرشناس در بیمارستان بستری شد

کمدین کهنه‌کار و سالخورده آمریکایی برای مداوای عفونت در بیمارستان بستری شد.

 در حالی که کمدین قدیمی آمریکایی برای مداوای عفونت در بیمارستان بستری شده، اعلام شده حال وی خوب است.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، جری لوئیس جمعه در بیمارستان لاس وگاس بستری شد و دیروز اعلام شد روند او رو به بهبود است و آنتی‌بیوتیک‌ها دارند اثر می کنند.

قرار بود تا آخر این هفته این کمدین سفری کوتاه به تورنتو داشته باشد تا طبق برنامه‌ریزی‌ها در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش حاضر شود.

این چهره نمادین دنیای سرگرمی سازی در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی، ۱۳ برنامه ویژه تلویزیونی، سه مجموعه تلویزیونی، یک شوی رادویی و نمایش «یانکی‌های لعنتی» در برادوی نقش آفرینی کرده است.

وی به عنوان رییس ملی انجمن بیماری تحلیل عضلانی (MD) بیش از ۲ میلیارد دلار برای حمایت از این بیماران پول جمع کرد و از همین راه به تحقیقات در پروژه «بچه‌های جری» کمک کرد. لوییس برنامه تلویزیونی روز کارگر MDA را نیز ایجاد کرد که پردرآمدترین برنامه خیریه برای جمع‌آوری کمک مالی در تاریخ تلویزیون بوده است. او به دلیل همه این تلاش ها دو بار نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده است.

بازیگر ۹۱ ساله در سال ۲۰۱۲ نیز به دلیل مشکلاتی که به دلیل قند خون برای سلامتی‌اش پیش آمده بود در بیمارستان بستری شده‌بود و سال ۲۰۱۱ نیز برای خستگی و کهولت راهی بیمارستان شده بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.