رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

افزایش ناگهانی قیمت دلار و انواع سکه در بازار آزاد

 صرافان سکه و ارز امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را با ۵۶ ریال افزایش نسبت به دیروز ۳۷ هزار و ۳۲۰ ریال و هر قطعه سکه طلا طرح جدید را با ۱۹ هزار ریال رشد ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار ریال معامله کردند.

 بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه نظارت ارز (سنا)، هر یورو تا زمان تهیه این خبر با ۱۲۵ ریال افزایش نسبت به میانگین قیمتی دیروز، ۴۱ هزار و ۹۵۴ ریال به فروش رفت و هر پوند انگلیس نیز با افت ۱۵۳ ریالی ۴۸ هزار و ۴۴۱ ریال قیمت خورد.
به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، قیمت هر دلار امروز ۳۷ هزار و ۳۶۰ ریال و هر یورو ۴۲ هزار و ۶۱۰ ریال ثبت شده است.
به گفته کارشناسان افزایش غیر عادی دلار و یورو واکنش بازار ارز به حملات تروریستی امروز تهران است.

** رشد قیمت انواع سکه در بازار
بر اساس نرخ های اعلامی در سایت اتحادیه طلا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و نیم سکه هر کدام با ۱۰ هزار ریال افزایش قیمت به ترتیب ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال ارزشگذاری شد.
هر قطعه ربع سکه با افزایش ۲۰ هزار ریالی ۳ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال به فروش رفت ولی سکه گرمی در معاملات امروز ثابت ماند و ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال فروخته شد.
این اتحادیه قیمت هر اونس طلا را یک هزار و ۲۹۴ دلار و ۲۰ سنت اعلام کرده است که یک دلار و ۱۰ سنت افزایش نشان می دهد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با چهار هزار و ۹۶۰ ریال افزایش به یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۱۰۰ ریال رسید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.