رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

۲۲ کیلومتر به مترو تهران افزوده شد

صبح امروز (شنبه) ۲۲ کیلومتر از خط هفت مترو با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری رسید و همزمان با آن ۷ ایستگاه میدان بسیج، میدان محمدیه، بریانک، کمیل، شهید نواب صفوی، دانشگاه تربیت مدرس و میدان صنعت نیز افتتاح خواهد شد.

خط ۷ مترو از شهرک امیرالمومنین در جنب ورزشگاه تختی آغاز و تا میدان بوستان واقع در سعادت‌آباد ادامه خواهد داشت و این در حالی است که در مسیر عبور از شرق به غرب از میدان محلاتی، میدان محمدیه، خیابان مولوی و با تغییر مسیر به سمت شمال از تقاطع بزرگراه نواب و خیابان قزوین، تونل توحید، بیمارستان میلاد و میدان صنعت عبور کرده و نهایتا به سعادت‌آباد می‌رسد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، همزمان با بهره‌برداری ۲۲ کیلومتر متروی خط ۷، هفت ایستگاه میدان بسیج، میدان محمدیه، بریانک، کمیل، شهید نواب صفوی، دانشگاه تربیت مدرس و میدان صنعت نیز افتتاح خواهد شد و ۱۲ ایستگاه دیگر این خط نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

خط هفت مترو را عمیق‌ترین خط متروی تهران می‌نامند چرا که در برخی نقاط عمق خط حتی به ۵۶ متر نیز می‌رسد و از آنجایی که از زیر کلیه خطوط متروی شهر تهران عبور می‌کند آن را عمیق‌ترین خط مترو می‌نامند که بیشترین ایستگاه‌های تبادلی را نیز با سایر خطوط دارد.

صبح امروز این ۲۲ کیلومتر همراه با هفت ایستگاه با حضور شهردار تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.