رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین فبلت‌های بازار فناوری در ۲۰۱۷ +مشخصات

گاهی اوقات افراد پس از خواندن بررسی‌های مربوط به گوشی هوشمند مورد نظر خود، بدون توجه به اندازه بزرگ آن اقدام به خرید آن می‌کنند و پس از خریداری از خوش دست نبودن آن گوشی انتقاد می‌کنند. با این حال، نظرها نیز متفاوت است، برخی از ما گوشی‌های جمع و جور و کوچک‌تر را می‌پسندیم و برخی نیز گوشی بزرگ تر را بهتر می‌دانند. حال می‌توانید در ادامه با ما همراه شوید و بررسی بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ و همچنین بهترین فبلت های ۲۰۱۷ را مطالعه کنید.

بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت، دارای صفحه نمایش‌های بزرگی هستند. این صفحه نمایش‌های بزرگ تنها برای چشم‌های ضعیف یا انگشتان بزرگ نیست، بلکه برای افرادی همچون گیمر های موبایل و کسانی که علاقه به تماشای فیلم برروی گوشی خود هستند، بسیار کارآمد خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از وب سایت تکرا، به طور کلی، فبلت ها (چیزی بین گوشی و تلبت در صنعت گوشی‌های هوشمند) نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند چیز کمتری نخواهند داشت. آن‌ها با فضای بیشتری که برای اجزای داخلی دارند، از باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر برخوردار خواهند بود، اما باید توجه داشت که صفحه نمایش بزرگ آن‌ها باعث می‌شود نیروی باتری نیز نسبت به صفحه نمایش کوچک‌تر گوشی‌هایی با ظرفیت باتری کمتر، سریع‌تر تخلیه شود.

ما گوشی‌هایی با صفحه نمایش بیش از ۵.۵ اینچی را فبلت می‌نامیم. از آنجایی که تعداد پیکسل‌ها برروی صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر کشیده می‌شوند، بنابراین صفحه نمایش‌های Quad HD برروی فبلت ها نسبت به گوشی‌های کوچک بهتر عمل می‌کنند.

به یاد داشته باشید که در این بررسی، ما تنها آخرین نسل از گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین، با این وجود که گوشی همچون گلکسی اس ۷ اج که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد، در این جا معرفی نخواهد شد. در ادامه با بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ (خرداد ماه) آشنا شوید.

بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ کدام ها هستند؟

 

گلکسی اس ۸ سامسونگ

بهترین گوشی های بزرگ 2017

سامسونگ بهترین گوشی هوشمند حال حاضر را روانه بازار کرده و طراحی و صفحه نمایش آن نیز بی نظیر است. این گوشی تمام انتظارات شما از یک پرچمدار را برآورده خواهد کرد. می‌توان گفت که این گوشی تا کنون بهترین گوشی ۲۰۱۷ بوده است، اما قیمت آن نیز بالاست. همه مشتاق هستیم تا ببینیم که کمپانی‌هایی همچون اپل، اچ تی سی و وان پلاس چگونه قصد رقابت با این گوشی را دارند.

 

ال جی جی ۶

بهترین گوشی های بزرگ 2017

بودن شک ال جی جی ۶ یکی از کامل‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است. نسبت ابعاد ۱۸:۹ این گوشی و طراحی فلز و شیشه آن بی نظیر است. همچنین پیشرفت نرم افزاری این گوشی نیز قابل توجه است. تفاوت در سخت افزار و همچنین قابلیت‌های نرم افزاری، این گوشی را منحصر به فرد کرده است. ال جی سعی داشته که یک گوشی بدون حاشیه با قابلیت‌های نرم افزاری منحصر به فرد تولید کند.

 

سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم

بهترین گوشی های بزرگ 2017

در میان بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ ، گوشی هوشمند رده بالای سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم، هم در عملکرد و هم در طراحی از بهترین‌ها است. ظاهر شبیه به آینه این گوشی، طراحی آن را چشمگیرتر می‌کند. صفحه نمایش ۴K HDR اکسپریا ایکس زد پرمیوم در نوع خود بی نظیر است. علاوه بر ظاهر، این گوشی از دوربین فوق العاده ای برخوردار است. این دوربین به تنهایی می‌تواند از پس هر چالشی که شما برای آن تعیین کنید بر آید، اگرچه این دوربین در شرایطی با نور کم کمی با افت روبرو خواهد شد. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند رده بالا با صفحه نمایش بزرگ و قدرتمند، دوربین عالی و طول عمر باتری طولانی هستید، اکسپریا ایکس زد پرمیوم سونی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ

بهترین گوشی های بزرگ 2017

اگر با مشخصات و قابلیت‌های گلکسی اس ۸ آشنا باشید، گلکسی اس ۸ پلاس را نیز خواهید شناخت. هردو گوشی از عملکرد خوبی برخوردار هستند. با این حال، از آنجایی که هردو دارای صفحه نمایش بی نهایت هستند، سایز بزرگ اس ۸ پلاس یک مزیت به شمار می‌رود و می‌تواند انتخاب بهتری برای افرادی که علاقه مند به یک گوشی بزرگ هستند، باشد.

 

شیائومی می میکس

بهترین گوشی های بزرگ 2017

ممکن است در میان بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ ، شیائومی می میکس با قیمت ۷۹۹ پوند کمی گران به نظر برسد، اما لازم است بدانید که این گوشی با قیمت بالای خود قابلیت‌های خوبی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که متوجه شوید این گوشی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار شما خواهد گذاشت و از چه سخت افزارهایی برخوردار است، می‌فهمید که قیمت خیلی بالایی نیز برای این گوشی پرداخت نکرده‌اید. اگر می‌خواهید اطرافیان از دیدن گوشی شما حیرت زده شوند، ما به شما شیائومی می میکس را پیشنهاد می‌کنیم. می‌توان از می میکس به عنوان انقلابی در کمپانی شیائومی یاد کرد که نوید بخش آینده‌ای روشن برای این کمپانی خواهد بود. طراحی زیبای صفحه نمایش بدون حاشیه، بدنه سرامیکی زیبا، عملکر فوق العاده، طول عمر باتری زیاد و بسیاری قابلیت دیگر که همه در این گوشی وجود دارند.

 

وان پلاس ۳ تی

بهترین گوشی های بزرگ 2017

در ابتدا لازم است بگوییم که نسبت به گوشی سری قبل، حضور وان پلاس ۳ تی در این مقایسه کمی نا عادلانه بود. به هر حال وان پلاس ۳ تی در نوع خود هر چیزی که یک گوشی هوشمند مدرن باید داشته باشد را دارا است، این گوشی دارای طراحی ظریف، عملکردی خوب و سریع با طول عمر باتری بالا و دوربین فوق العاده ایست که زیباترین عکس هارا می‌گیرد. جالب توجه ترین نکته درباره این گوشی، قیمت ارزان ۳۹۹ پوندی آن است.

اگر شما قصد خرید آیفون نداشته باشید، این گوشی اندرویدی توانایی رقابت با گلکسی اس ۷ سامسونگ را دارد و از بهترین گوشی‌های موجود در بازار به شمار می‌رود.

 

آیفون ۷ پلاس اپل

بهترین گوشی های بزرگ 2017

در میان بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ ، آیفون ۷ پلاس اپل می‌تواند جزو برترین انتخاب‌ها باشد. این گوشی تا کنون بهترین و البته گران‌ترین گوشی اپل به شمار می‌رود. به طور کلی باید گفت عملکرد، طول عمر باتری، کیفیت دوربین و بلندگوهای این گوشی می‌توانند بهترین دلیل شما برای خرید آیفون ۷ پلاس باشند. اگر از سری قبلی گوشی‌های آیفون استفاده کرده باشید، نمی‌توان به راحتی شمارا توجیه کرد که از آیفون ۶ اس بگذرید، به خصوص اگر مدت زمان زیادی از آن استفاده کرده باشید.

 

هواوی پی ۱۰ پلاس

بهترین گوشی های بزرگ 2017

پی ۱۰ پلاس محصول قدرتمند دیگری از کمپانی بزرگ هواوی است که با طراحی زیبا و سخت افزار رده بالا و نرم افزار بهینه شده تمامی نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. با این حال، در مقایسه با سایر رقبا در برخی قابلیت‌ها همچون مقاومت در برابر آب و شارژ بیسیم توان رقابت ندارد. علاوه بر این، پی ۱۰ پلاس از قیمت بالایی برخوردار است، ممکن است خیلی از کاربران خرید پی ۱۰ معمولی یا دستگاه ارزان‌تری همچون وان پلاس ۳ تی را ترجیح دهند.

 

هواوی میت ۹

بهترین گوشی های بزرگ 2017

از نظر بسیاری از کاربران، میت ۹ هواوی بهترین خط تولید این کمپانی به شمار می‌رود. این گوشی با طول عمر بسیار بالا در کنار اجزای داخلی قدرتمند، دوربین دوگانه و طراحی زیبا یکی از زیباترین و بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ به شمار می‌رود. نتایج بنچمارک این گوشی، نسبت به پولی که باید پرداخت کنید فوق العاده بود. مطمئن باشید که از خرید چنین گوشی هوشمندی پشیمان نخواهید شد.

 

شیائومی می نوت ۲

بهترین گوشی های بزرگ 2017

شیائومی می نوت، گوشی اندرویدی زیبا با صفحه نمایش بزرگ و عملکرد مناسب، دوربین فوق العاده و حافظه داخلی مناسب می‌تواند یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب در میان بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ برای شما باشد. در این گوشی برنامه‌های گوگل به صورت پیش فرض نصب نشده‌اند، اما برای حل این موضوع راه حل‌های سریعی وجود دارد.

 

آنر ۸ پرو

بهترین گوشی های بزرگ 2017

ممکن است مشخصات این گوشی خیلی ارزش قیمت ۵۰۰ پوندی آن را نداشته باشند و انتخاب‌های بهتری وجود داشته باشد، اما با این حال آنر ۸ پرو می‌تواند انتخاب معقولی باشد. با این حال، این گوشی در مقایسه با سایر رقبای خود همچون هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس حرفی برای گفتن ندارد.

 

گلکسی نوت ۵ سامسونگ

بهترین گوشی های بزرگ 2017

گلکسی نوت ۵ با طراحی کشیده و منحنی خود، صفحه نمایش خاص و دوربین کیفیت بالا جای خودرا در میان بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ باز کرده است. این گوشی به لطف سی پی یو، جی پی یو و رم ۴ گیگابایتی خود قادر به انجام تمامی کارهای شما خواهد بود. همچنین در طول آزمایش‌ها هیچ مشکلی در سرعت و عملکرد این گوشی مشاهده نشده است. تنها نکته منفی درباره نوت ۵ این است که گاهی اوقات تشخیص قلم S Pen آن با اشتباه همراه خواهد شد.

 

گوگل پیکسل ایکس ال

بهترین گوشی های بزرگ 2017

درحالی که پیکسل ایکس ال یک گوشی جذاب با سخت افزار و نرم افزار مناسب به شمار می‌رود، اما کمی کاربران را نا امید می‌کند. این گوشی شباهت زیادی به گوشی‌های ارزانی همچون نکسوس ۶ پی و وان پلاس ۳ دارد. شما با پول کمتری قادر به خرید گوشی‌های هوشمند بسیار دیگری با قابلیت‌های اضافه‌تری همچون مقاومت در برابر آب و حافظه داخلی قابل ارتقا خواهید بود.

 

میزو پرو ۶ پلاس

بهترین گوشی های بزرگ 2017

میزو پرو ۶ پلاس گوشی هوشمند اندرویدی با عملکر بسیار خوب، صفحه نمایشی با کیفیت بالا و دوربینی مناسب است. متاسفانه، در مقایسه با سایر گوشی‌های موجود در میان بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ کمی گران به نظر می‌رسد.

 

UMIDIGI زد پرو

بهترین گوشی های بزرگ 2017

این گوشی تنها با ۲۰۰ پوند قابلیت‌های بسیار خوبی در اختیار کاربران می‌گذارد. این گوشی دارای طول عمر باتری بالا، یک صفحه نمایش مناسب و عملکرد بسیار خوب است. دوربین دوگانه این گوشی تمامی نیازهای شمارا بر طرف نمی‌کند، اما با این حال مناسب و قابل قبول است.

 

یو ام آی زد

بهترین گوشی های بزرگ 2017

یو ام آی زد یک گوشی اندرویدی با ارزش، دارای یک باتری بزرگ، صفحه نمایش قابل قبول، پردازنده قدرتمند مدیاتک و دوربین سلفی بسیار خوب است. متاسفانه دوربین اصلی این گوشی عملکرد خوبی ندارد.

 

لنوو پی ۲

بهترین گوشی های بزرگ 2017

در میان بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ ، لنوو پی ۲ بخاطر عملکرد خوب باتری، فروش خیلی خوبی داشته است. این گوشی با طراحی ویژه و کیفیت ساخت خود، نسبت به پولی که پرداخت می‌کنید عملکرد بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. شاید بهترین عملکرد را نسبت به پرچمدار ها نداشته باشد، اما طول عمر باتری فوق العاده آن می‌تواند جبران خیلی از کمبود هارا بکند.

 

شیائومی ردمی نوت ۴ ایکس

بهترین گوشی های بزرگ 2017

این گوشی نسبت به سری‌های قبل همچون ردمی نوت ۳ یا نوت ۴ پیشرفت چشمگیری نداشته است، اما می‌تواند نیازهای شمارا برطرف کند.

 

الفون اس ۷

بهترین گوشی های بزرگ 2017

این گوشی ظاهر بسیار زیبا و قیمتی به صرفه با عملکردی مناسب دارد. با این حال دوربین این گوشی نقطه ضعف آن است، همچنین پنل پشت این گوشی نیز پلاستیکی است.

 

آنر ۶ ایکس

بهترین گوشی های بزرگ 2017

آخرین گوشی از لیست بهترین گوشی های بزرگ ۲۰۱۷ ، آنر ۶ ایکس است که از قیمت ارزانی برخودار است. شاید این گوشی نسبت به سایر گوشی‌های موجود در این لیست خیلی خوب نباشد، اما عملکرد قابل قبولی دارد. در میان گوشی‌های میان رده اندرویدی، قطعاً این گوشی انتخاب مناسبی خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. یو پی اس صنعتی می گوید

    ممنون از مطلب خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.