رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تصویر جدید و متفاوتی از وان پلاس ۵ لو رفت

تصویر جدیدی از گوشی وان پلاس ۵ با جک هدفون ۳.۵ میلی متری به بیرون درز کرد.

تصویر جدیدی از گوشی وان پلاس 5 با جک هدفون 3.5 میلی متری به بیرون درز کرد

کمتر از یک هفته به رویداد رونمایی از گوشی وان پلاس ۵ باقی مانده است، با اینحال اخبار و شایعات پیرامون این گوشی هوشمند هچنان منتشر می شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از وی سایت تکرا، در تصویر جدید، نمایی از لبه پایینی وان پلاس ۵ به نمایش گذاشته شده که پورت یو اس بی نوع سی، یک جایگاه اسپیکر و جک هدفون ۳.۵ میلی متری در آن قرار گرفته اند. این تصویر ثابت می کند که شایعات پیرامون کمپانی وان پلاس مبنی بر حفظ جک هدفون، حقیقت دارد.

این تصویر همچنین تنظیمات دوربین دوگانه گوشی وان پلاس 5 را به نمایش گذاشته که در گوشه سمت چپ قرار گرفته است.

این تصویر همچنین تنظیمات دوربین دوگانه گوشی وان پلاس ۵ را به نمایش گذاشته که در گوشه سمت چپ قرار گرفته است. علاوه بر دوربین دوگانه، یک سنسور فوکوس خودکار و LED دوگانه نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

گوشی وان پلاس ۵ ، جدیدترین پرچمدار این کمپانی متعلق به اوپو است که به اسنپدراگون ۸۳۵ هشت هسته ای همراه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این تلفن هوشمند در دست نیست و باید منتظر راه اندازی آن بمانیم.

همین طور در یک تصویر لو رفته جدید و خاص از وان پلاس ۵، تنها گوشه بالا سمت راست این گوشی از زاویه پشت به نمایش گذاشته شده است.

تصویر لو رفته جدید از وان پلاس 5، گوشه بالا سمت راست قسمت پشتی این گوشی را به نمایش می گذارد

تصویر لو رفته جدید از وان پلاس ۵، گوشه بالا سمت راست قسمت پشتی این گوشی را به نمایش می گذارد

چیزی که در این تصویر به خوبی قابل مشاهده است، خطوط آنتن وان پلاس ۵ بوده که به نظر می رسد بی شباهت به آیفون ۷ اپل نیست. همچنین به خوبی مشاهده می شود که چگونه قاب پشتی وان پلاس ۵ خم می شود تا به حد فاصل کناره های صاف این گوشی بپیوندد.

بر اساس آخرین اخبار و شایعات منتشر شده درباره گوشی وان پلاس ۵، این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p بهره برده و یک تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ قدرت پردازشی آن را تامین می کند.

همچنین از دیگر مشخصات آن می توان به ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

گفتنی است وان پلاس ۵ به صورت پیش فرض اندروید نوقا را اجرا می کند.

تاریخ رونمایی رسمی از این گوشی نیز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.