باتری گوشی Galaxy S8 هیچ مشکلی ندارد!

سرگذشت ناراحت کننده Galaxy Note 7 و منفجر شدن های آن به دلیل مشکلات عجیب و چندباره باتری آن، همه و بخصوص شرکت سامسونگ را برای ادامه حیات و موفقیت در بازار گوشی های موبایل دچار مخاطره کرد. تا حدی که همه چشم ها به Galaxy S8 و محصول پرچمدار سامسونگ معطوف شد. آیا این گوشی نیز مشکل باتری خواهد داشت؟

 
 باتری گوشی Galaxy S8 هیچ مشکلی ندارد!


به گزارش اینتیتر به نقل از برسام ، قبل از رونمایی Galaxy S8 همه منتظر بودند این موبایل در ماه فوریه معرفی شود ولی چند ماه در رونمایی تاخیر افتاد. هیچ مقامی از سامسونگ دلیل اصلی این اتفاق را اعلام نکرد ولی مسلما نگرانی ها از باتری و احتمالا انجام تست های بیشتر بر روی آن، که اتفاق مشابه با Note 7 نداشته باشد، دلیل این دیرکرد هست. از زمان رونمایی تاکنون هم هیچ گزارش جدی از خرابی یا انفجار باتری این موبایل شنیده نشده است.

در این مدت گزارش هایی از تغییر رنگ صفحه نمایش به قرمز شنیده شد که بلافاصله سامسونگ بروزرسانی برای رفع این مشکل ارائه کرد. در همین مدت گزارش هایی از ریبوت شدن برخی از گوشی ها در حالت های نامتعارف شنیده شد.

مشکلاتی از Bixby دستیار شخصی نوظهور سامسونگ نیز شنیده شد که در نهایت نرم افزارهای و روش های برای تغییر حالت دکمه بیگزبی ارائه شد تا موقتا تا زمان ارائه امکانات و ویژگی های بهتر و بیشتر این نرم افزار، افرادی که با آن مشکل دارند، از آن استفاده نکنند. برخی شایعات نیز از ویژگی امنیتی iris برای ورود به موبایل با استفاده از تشخیص چهره و چشم، شنیده شد که تاکنون تایید نشده و بعضا توسط سامسونگ نیز به شدت تکذیب شده است.

با همه این احوال با اینکه تقریبا حدود ۵۰ روز از رونمایی و ارائه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس می گذرد، هیچ گزارشی از گرم شدن بیش از حد یا انفجار این گوشی ارائه نشده است. می توان گفت سامسونگ کابوس Note 7 را پشت سر گذاشته و البته با ارائه استانداردهای قوی تر در طراحی و همچنین تست ۸ مرحله ای باتری بصورت نرم افزاری، مشکلات احتمالی و غیر قابل پیش بینی را نیز تا حد امکان، برطرف کرده است.

Galaxy S8 و  Galaxy S8 Plus در همین مدت توانسته با فروش بسیار خوب رقبای خود را پشت سر بگذارد. سامسونگ در همین ۵۰ روز بیش از ۱ میلیون گوشی و در کل دنیا بیش از ۵ میلیون گوشی گلکسی اس ۸ به فروش رسانده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.