رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قهرمانی زودهنگام ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی

 تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان به مقام نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.


به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم ، مسابقات روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه) در شهر تایچونگ کشور چین تایپه در حال برگزاری است و درپایان رقابت‌های مقدماتی پویا دادمرز و امیرمحمد حاجی پور در اوزان ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

با توجه به کسب ۳ مدال طلا و ۲ نقره در روز نخست این مسابقات و همچنین فینالیست شدن دو نماینده دیگر کشورمان در روز دوم این رقابت ها، تیم ایران قهرمان زودهنگام این مسابقات شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر «وون دونگ هیوک» از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز «جسوربک اورتیبیکوف» از ازبکستان را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. دادمرز در دیدار پایانی به مصاف آلپامیس داستانبک از قزاقستان می رود.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم امیرمحمد حاجی‌پور در کشتی نخست «یو هائو دای» از چین تایپه را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد وی در دور دوم «رومان کیم» از قرقیزستان را ۷ بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حاجی‌پور در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر صفر از سد «کیسانگ کیم» از کره جنوبی گذشت و به دیدار پایانی راه یافت. حریف وی در دیدار فینال «ساتیش» از هند است.

در روز نخست این مسابقات تیم ایران توسط محمد جواد رضایی، امین کاویانی نژاد و مهدی بالی در اوزان ۵۵، ۶۶ و ۸۴ کیلوگرم صاحب مدال طلا و کرامت عبدولی و امیرمحمد نوروزی در اوزان ۶۰ و ۹۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

محمد شربی نیازی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفان هشتم شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.