رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

زمان اکران «ایتالیا ایتالیا» به تعویق افتاد

 تهیه‌کننده "ایتالیا ایتالیا" گفت: قرار بود این فیلم در عید فطر امسال اکران شود که این زمان به تعویق افتاد و به احتمال زیاد در شهریور ماه به نمایش عمومی در خواهد آمد.

به گزارش اینتیتر به نقل از سینما پرس ، درباره زمان اکران فیلم «ایتالیا ایتالیا» گفت: قرار بود فیلم در عید فطر امسال اکران شود که این زمان به تعویق افتاد و به احتمال زیاد در شهریور ماه به نمایش عمومی در خواهد آمد.وی ادامه داد: یکی از دلایل تعویق زمان اکران عدم آماده بودن نسخه نهایی فیلم بود و از سوی دیگر خودمان هم ترجیح دادیم که فیلم در عید فطر اکران نشود.

کارگردان «خانه کاغذی» درباره زمان اکران این فیلم نیز اظهار داشت: به احتمال زیاد فیلم در نیمه دوم سال اکران خواهد شد و تا آن زمان هم نسخه نهایی فیلم برای نمایش عمومی آماده خواهد شد.

گفتنی است، حامد کمیلی ، سارا بهرامی ، فرید سجادی حسینی ، رضا سخایی ، همایون ارشادی ، جهانگیر میرشکاری ، ناصر سجادی حسینی ، دانش اقباشاوی ، فائزه علوی ، آنامهر اخلاقی ، آرش مرشد ، علی ملاقلی پور ، حسن زاهدی ، محمدعلی جناب ، درنا مدنی ، سپیده راستی فر ، آیدا اورنگ خدیوی ، پریناز کنگاوری ، ناصر مقدس ، مهدی فهیمی از جمله بازیگران فیلم «ایتالیا ایتالیا» هستند.

در خلاصه این فیلم آمده است: « من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره».

پرویز پرستویی ، تینا پاکروان ، ثریا قاسمی ، ستاره اسکندری ، مهدی پاکدل ، علیرضا کمالی ، حسین پاکدل ، محسن قاضی مرادی ، ارد زند ، شقایق فراهانی در فیلم «خانه کاغذی» به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «امیرعلی ابراهیمی روزنامه‌نگار کنارکشیده در خانه‌ قدیمی‌اش همراه دخترش سارا که او هم روزنامه‌نگار است زندگی می‌کند. بازگشت مینو که روزگاری عاشق هم بوده‌اند و شنیدن حقایق درباره‌ دلایل رفتن او، امیرعلی را مجاب به بازگشت دوباره و افشای اسراری می‌کند که بابت آن‌ها خود را بازنشسته کرده. از سوی دیگر سارا که دل در گروی عشق سردبیرش دارد، راه و رسمی متفاوت از پدر برای زندگی‌اش انتخاب کرده است»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.