رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پرسپولیس با رفتن سروش رفیعی ضربه نمی‌خورد

 بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس معتقد است که با رفتن سروش رفیعی، پرسپولیس ضربه نمی‌خورد.


به گزارش ابنتیتر به نقل از تسنیم ، فرشاد پیوس درخصوص جدایی سروش رفیعی و اینکه او اعلام کرده است به‌دلیل کسب تجربه و درآمد بیشتر پرسپولیس را ترک می‌کند، گفت: باید به رفیعی این حق را بدهیم که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. این درست است که در گذشته برای بازیکنان رفاقت و تعصب مهم‌تر از مسائل مالی بود، ولی الان شرایط فرق کرده است. بازیکن باید به آینده‌اش فکر کند و من ایرادی به تصمیم رفیعی نمی‌گیرم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس بابت از دست دادن سروش ضربه نخواهد خورد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد و پرسپولیس بابت جدایی این بازیکن ضربه نمی‌خورد. پرسپولیس تیم بزرگی است که هیچ‌وقت متکی به بازیکن نیست، ضمن اینکه این تیم تا همین‌جا چند بازیکن خوب مثل منشا و نعمتی را به خدمت گرفته که آنها هم می‌توانند گره‌گشا باشند. این تصمیمی بوده که رفیعی گرفته و باید به آن احترام گذاشت.

پیوس همچنبن درباره صعود تیم ملی ایران به جام‌جهانی اظهار داشت: حضور در جام‌جهانی یک اتفاق مهم برای فوتبال هر کشوری محسوب می‌شود. خوشحالم که با اقتدار و با بهترین شرایط ممکن به جام‌جهانی رفتیم و در این راه کی‌روش مهم‌ترین نقش را داشت. او به‌معنای واقعی یک تیم پرقدرت ساخت که همیشه در اوج قرار داشت و به هیچ عنوان نمی‌توان نقش کی‌روش را نادیده گرفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.