رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بزرگ ترین “پیتزا تلفنی” دنیا به ایران می آید

شرکت اسپانیایی«تله پیتزا» که ادعا می کند بزرگترین شرکت فروش پیتزا در خارج از آمریکاست به دنبال توسعه بازار خود در خارج از اسپانیا از جمله در ایران و انگلیس است تا به کسب و کار و بازار خود تنوع ببخشد.

به گزارش  بلومبرگ، گروه «تله پیتزا» اسپانیا خود را برای گشودن اولین پیتزا فروشی اش در مکزیک آماده می کند. این شرکت پیتزای اسپانیایی در حال افزایش تلاش های خود برای تنوع بخشی به فعالیت هایش از طریق حضور در بازار کشورهای دیگر است.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، پابلو جوانتگوئی، مدیر ارشد این شرکت گفت: «ما بیش از یک سال صرف مطالعه بازار مکزیک و شرکای احتمالی در این بازار کرده ایم.» وی گفت تله پیتزا در نهایت ۵۰۰ مغازه پیتزا فروشی در مکزیک باز خواهد کرد در حالی که تعداد مغازه هایش در اسپانیا، به عنوان بزرگترین بازار این شرکت ۶۸۲ مورد است. «ورود به بازار مکزیک پروژه سال ۲۰۱۸ ماست.»

این شرکت مادریدی که ادعا می کند بزرگترین شرکت فروش پیتزا در خارج از آمریکاست به دنبال توسعه بازار خود در خارج از اسپانیا از جمله در ایران و انگلیس است تا به کسب و کار و بازار خود تنوع ببخشد.

به گفته جوانتگوئی، شرکت تله پیتزا که سالانه ۶۰ میلیون پیتزا به فروش می رساند همچنین برنامه هایی برای نوسازی رستوران های خود و سرمایه گذاری روی پیتزاهای با حاشیه سود بالاتر را در دستور کار خود دارد.

این شرکت که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده دارای ۲۶ هزار کارگر است و در ۲۰ کشور جهان فعالیت دارد. این شرکت در سال گذشته از طریق فروش سهام ۶۰۵ میلیون یورو سرمایه جذب کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.