رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ترامپ میزان ثروت خود را اعلام کرد

رئیس جمهوری آمریکا در تازه‌ترین گزارش خود اداره نظارت بر ضوابط اخلاقی دولت، ثروت خود را ۱.۴ میلیارد دلار اعلام کرد.

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گزارشی جدید از دارایی خود را که شامل املاک و هتل‌هایی به ارزش دستکم ۱٫۴ میلیارد دلار است را ارائه کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، به نوشته واشنگتن‌پست، ترامپ این گزارش را به صورت داوطلبانه به اداره نظارت بر ضوابط اخلاقی دولت ارائه کرده است؛ گراشی که نشان دهنده یک موج جدید از درآمدهای حاصل از قراردادهای اخیر خارجی و رونق کسب‌و‌کار در باشگاه مار-اَ-لاگوی وی در فلوریدا است.

این در حالی است که ترامپ ثروتش را بخشی از برند سیاسی خود کرده است و خودداری‌اش از واگذاری مالکیتش بر شرکتش منجر به اعتراضاتی درباره عدم رعایت ضوابط اخلاقی و چالش‌های حقوقی شده است.

دونالد ترامپ در هنگام کارزارهای تبلیغاتی اعلام کرده بود که بیش از ۱۰ میلیارد دلار ثروت دارد، هرچند ثروت خالص وی را نمی‌توان از روی گزارشی که ارائه کرده است مشخص کرد و وی شواهدی مستقل را برای تأیید ادعایش ارائه نکرده است.

به نوشته واشنگتن‌پست، در این گزارش‌ها، مقامات ملزم به اعلام دقیق درآمد، نرخ مالیات و میزان مبالغ اهدایی برای اهداف خیریه نیستند – هرچند ملزم به اعلام میزان مالیات پرداختی هستند، موضوعی که ترامپ از اعلام آن خودداری کرده و این سنت برجای مانده از گذشته را شکست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.