رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هاچبک جدید و خوش‌ساخت فولکس‌واگن +تصاویر

شرکت خوشنام و باسابقه فولکس‌واگن آلمان بتازگی نسل جدید مدل هاچبک پولو را به علاقه‌مندان معرفی کرده است.

نسل ششم هاچبک پولو که رقیبی برای خودروهای سئات ایبیزا و فورد فیستا بشمار می‌آید براساس پلتفرم سری MQB A0 فولکس‌واگن طراحی گردیده که با خودروهای اشکودا فابینا، آئودی A1 و سئات ایبیزا مشترک است.

به گزارش اینتیتر به نقل از جام جم آنلاین، قد این خودرو اندکی بیش از ۴ میلی‌متر رشد یافته و در طول ۸۱ میلی‌متر افزایش را شاهد هستیم.

طراحی چشم‌نوار پولو هر چشمی را به خود خیره می‌کند؛ رینگ‌های آلومینیومی چهره‌اش را جذاب و عضلانی کرده است و اگرچه در نمای روبرو شاهد طراحی زیبا و در عین حال ساده هستیم، لیکن در نمای عقب خودرو ترکیبی از چراغ‌های عقب و خروجی اگزوز هیجان را به بیننده القا می‌کند.

با ورود به فضای داخلی این سوپر مینی مشاهده می‌کنیم که فولکس‌واگن سنگ تمام گذاشته است؛ داشبورد سه‌رنگ بسیار زیبا که بخشی از آن با فضای بیرونی خودرو هماهنگ است؛ همچنین در مرکز شاهد صفحه‌نمایش لمسی ۸٫۵ اینچی هستیم که راننده و سرنشین از طریق آن می‌توانند کنترل سیستم صوتی‌، تصویری و سرگرمی ساخت شرکت بیتس آئودیو را در دست گیرند؛ صفحه کیلومتر دیجیتال که هر لحظه راننده را در جریان تغییرات پیشرانه و عملکرد خودرو قرار می‌دهد؛ سیستم تهویه مطبوع خودکار و همچنین کلید فلاشری که علیرغم زیبایی بدلیل دور شدن از راننده استفاده از آن کمی با دشواری همراه است و فرمان خوشدست این سوپرمینی که در محیط‌های شلوغ شهری رهایی بخش راننده است و کنترل سیستم مالتی‌مدیا و کروز‌کنترل خودرو را در اختیار راننده قرار داده است.

در بخش فنی طیف وسیعی از پیشرانه‌ها قابل انتخاب است: یک پیشرانه لیتری بنزینی با ۶۵ اسب‌بخار، دو پیشرانه یک لیتری توربو با ۹۵ و ۱۱۴ اسب‌بخار، یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو که ویژگی غیرفعال سازی برخی سیلندرها برای کاهش مصرف سوخت را دارد، دو پیشرانه توربودیزل TDI به حجم ۱٫۶ لیتر و توان ۸۰ و ۹۵ اسب‌بخار و دست آخر پیشرانه ۲ لیتری توربو TSI با توان ۱۹۷ اسب‌بخار برای نسخه POLO GTI در دسترس هستند.

فولکس‌واگن برای انتخاب جعبه‌دنده هم دست خریداران را باز گذاشته و دو جعبه‌دنده دستی ۵ و ۶ سرعته را همراه ۷ سرعته خودکار سری DSG در اختیار آنان گذاشته که البته با توجه به نوع پیشرانه قابل انتخاب هستند.

این سوپرمینی از مهرماه وارد بازار کشورهای‌ مختلف می‌شود و انتظار می‌رود که با توجه به انتخاب نماینده فولکس‌واگن در ایران، شاهد ورود این اتومبیل زیبا نیز به کشورمان باشیم.

تصاویری از سوپرمینی فولکس‌واگن پولو نسل ششم را مشاهده می‌کنید:

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.