رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نجات ۱۰ نفر از میان شعله‌های آتش در خیابان ری +تصاویر

آتش‌نشانان ۱۰ نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی در خیابان ری را که میان آتش و دود گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به گزارش سازمان آتش نشانی تهران، بامداد دیروز آتش‌ سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ری، کوچه شهید ملاباقری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به‌سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه ۳ و ۴ به‌همراه گروه امداد و نجات ۹ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش اینتیتر به نقل ازحام جم آنلاین، افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در قسمت حیاط یک ساختمان دوطبقه مسکونی یک اتاق ۵۰مترمربعی که با سقف ایرانیتی ساخته شده بود آتش گرفته و شعله‌های سرکش آتش به ساختمان مسکونی و سه دستگاه موتورسیکلت که در گوشه حیاط قرار داشتند، سرایت کرده بود.

وی با اعلام اینکه چندین نفر از ساکنان ساختمان میان دود و حرارت محبوس شدند، تصریح کرد: آتش‌نشانان به‌محض رسیدن به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با به‌کارگیری تجهیزات فردی و لوله‌های آبدهی خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات افزود: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی برای نجات افراد محبوس‌شده وارد ساختمان مسکونی شدند و به‌وسیله نردبان ۱۰ نفر از ساکنان را از ساختمان خارج کرده به محل امن انتقال دادند.

علی عباس‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به مصدومیت جزئی یکی از ساکنان (یک مرد حدوداً چهل و پنج ساله) از ناحیه دستها، آتش‌نشانان وی را برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.