رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیرمرد ۱۲۷ ساله هیتلر واقعی است؟ +تصویر

مرد کهنسالی در شهر سالتا در کشور آرژانتین ادعا می‌کند که دیکتاتور معروف آلمان آدولف هیتلر می باشد که در ۷۰ سال گذشته مخفی شده بوده است.

 در مصاحبه با روزنامه دست‌راستی «ال-پاتریوت»، یک تبعه سابق آلمان می‌گوید که در سال ۱۹۴۵ با پاسپورتی به نام هرمن گونتربرگ از آلمان به آرژانتین مهاجرت کرده است.

تصویر مردی که ادعا می‌کند هیتلر است!+عکس

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، او ادعا می‌کند که پاسپورت او جعلی بوده و از سوی گشتاپو در روزهای آخر جنگ صادر شده و او رهبر سابق نازی‌ها آدولف هیتلر است.

او می‌گوید بعد از آنکه سرویس جاسوسی اسراییل در سال گذشته به سیاست تعقیب مجرمان جنگی نازی خاتمه داد تصمیم گرفته که از مخفیگاه خارج شود.

او می‌گوید: «من برای جرائمی سرزنش شده‌ام که هرگز انجام نداده ام. به همین دلیل بیش از نیمی از عمر خود را در مخفیگاه گذرانده‌ام و به این ترتیب مجازات شده ام».

این مرد کهنسال می‌گوید قصد دارد تا شرح حال خود را بنویسد و تصویر عمومی خود را مجددا برقرار کند.

او می‌گوید: «من به عنوان مردی بد معرفی شده‌ام زیرا جنگ را باخته ام. وقتی مردم با داستان زندگی من آشنا شوند نظر آنها عوض خواهد شد».

او می گوید که کتاب او با عنوان «آدولف هیتلر» در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

بسیاری از مردم و از جمله همسر این مرد، آنجلا مارتینز، که برای ۵۵ سال زن او می باشد باور ندارند که او آدولف هیتلر است و می‌گویند که این مرد از دچار اختلالات مغزی شده است.

خانم مارتینز می‌گوید شوهرش در گذشته هرگز در باره هیتلر سخن نگفته، تا ۲ سال پیش که به بیماری آلزایمر مبتلا شده است.

او می‌گوید: «بعضی وقت‌ها او من را نمی‌شناسد و نمی داند که کجاست. بنظر می رسد که در حالت نیمه هوشیار باشد و از یهودیان و شیاطین حرف می‌زند. بعد از مدتی به حالت عادی باز می گردد».

او معتقد است که شوهرش در گذشته احتمالا از افراد نازی بوده، اما یقین دارد که او هیتلر نیست.

حتی اگر ادعای این مرد بنظر غیرمحتمل باشد، اما این موضوع باعث شده تا در اسراییل و در میان جامعه یهودی آمریکا باردیگر موضوع تعقیب مجرمان جنگی نازی مطرح شود.

سازمان اطلاعات موساد با دستگیری آدولف آیشمن در سال ۱۹۶۰ در آرژانتین قدرت خود را به نمایش گذاشت، اما این سیاست سال هاست که کنار گذاشته شده است.

«مرکز وازنتال» که کار تعقیب و محاکمه جنایتکاران نازی را دنبال می‌کند در ماه مارس از دولت اسراییل انتقاد کرد که در این زمینه «همکاری چندانی» نمی کند.

اکنون بیش از ۷۰ سال از پایان جنگ جهانی دوم می‌گذرد، و کشورها و موسسه‌های کمی هنوز سعی در پیدا کردن و مجازات نازی‌های باقی مانده انجام می دهند و بدون تردید بیشتر آنها بدون آنکه مجازات شوند تاکنون مرده اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.