رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امیر اسماعیلی: مگسی مثل داعش، برای ایران عددی نیست

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: نیروهای سپاه و ارتش دست در دست هم داده و ثابت کردند که اگر دشمنان موشکی بفرستند در همان هوا می‌زنیم و بعد بر فرق سر استکبار فرود می‌آوریم تا استکبار سرنگون شود.
به گزارش اینتیتر به نقل از فارس ،  امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی عصر امروز در مراسم هفتمین روز عروج مدافع امنیت و سرباز گمنام امام زمان(عج)، بسیجی شهید حسن عشوری در مسجد روستای ماچیان شهرستان رودسر اظهار کرد: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی پایبندی به ارزش‌ها و مبانی انقلاب و اسلام معیار انقلابی بودن است.

وی بابیان اینکه اسلام نباید سپر ما باشد بلکه ما باید سپر انقلاب و اسلام شویم، گفت: شهدا تلاش کردند و حسینی شدند و ما امروز باید تلاش کنیم تا زینبی باشیم و راه شهدا را از این طریق ادامه بدهیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه نیروهای نظامی همواره گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری هستند، گفت: استکبار دشمن طولی ماست و آشتی با آن خفت است و امروز ما موشک دشمنان را در همان آسمان می‌زنیم.

سرتیپ اسماعیلی تحمیل اراده ملت بر دشمن را از دیگر معیارهای انقلابی بودن خواند و افزود: محرم و صفر را شهدا و جانبازان ما زنده نگه داشتند و وظیفه ما در خط شهدا بودن است نه اینکه مقابل آن‌ها بایستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر پایبندی به استقلال کشور بیان کرد: از ۲۷ کشور اسلامی منطقه حداقل ۲۰ کشور انتقال قدرت در آن‌ها به دلیل وابستگی، موروثی است درحالی‌که در جمهوری اسلامی دموکراسی نخستین نماد استقلال کشور است.

وی به هدف‌گیری آرمان‌های بلند انقلاب توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: حضور اجتماعی و اقتدار اجتماعی برای افزایش قدرت نظام است و ما به اقتدار اجتماعی رسیدیم و امروز جمهوری اسلامی به درخت تنومندی تبدیل‌شده که باید از آن به‌خوبی صیانت کنیم.

سرتیپ اسماعیلی با اذعان به اینکه از دفاع مقدس به اقتدار ملی رسیدیم، افزود: دشمن از دانش هسته‌ای ما به وحشت افتاده درحالی‌که بسیاری از کشورها تکنولوژی را می‌خرند و مفتضح‌تر آنکه استفاده از آن را هم بلد نیستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) به اقتدار نیروی نظامی ارتش، سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: ما قادریم نفس دشمن را شناسایی کنیم و اقتدار هوایی، زمینی، دریایی ما آن را ثابت کردند و هر چه داریم از شهدا داریم.

سرتیپ اسماعیلی با اشاره به اینکه باید به اقتدار فرهنگی و اقتصادی نیز برسیم اظهار کرد: حالا که دشمن از طریق جنگ سخت قادر به ما با نیست، خاک‌ریزهای خود را در اتاق‌خواب‌های خانه ما برد تا جوانان ما را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند.

وی توجه به دسیسه‌های داخلی و اقتصاد درون‌زا را عامل استقلال کشور خواند و گفت: مردم به نمایندگان خود در مجلس و دولت رأی داده‌اند که به حرف آن‌ها گوش کنند و این همان  مردمی هستند که پشتوانه نظام در همه صحنه‌ها هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بابیان اینکه نباید اجازه دهیم تا دشمن از طریق ماهواره و گوشی‌های هوشمند به فرهنگ ایثار و شهادت جامعه ما رسوخ کند، تصریح کرد: چرا باید دشمن خاک‌ریز خود را در خانه‌های ما بزند که آثارش مخرب‌تر از جنگ سخت است ما نباید اجازه دهیم دشمن بدبینی و ناامیدی را در بین مردم رسوخ دهد که همان تهاجم خاموش و به قول فرمایش حضرت آقا شبیخون فرهنگی است.

وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سند ۲۰۳۰ بیان کرد: حضرت آقا نگران سند ۲۰۳۰ هستند و اگر به این نگرانی توجه نشده و سطحی‌نگری شود التزام‌آور خواهد شد چرا از شهدا و فرهنگ ایثار سند نسازیم.

سرتیپ اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمن آرمان‌های انقلاب را هدف قرار داده افزود: ما دو دشمن داریم یکی عرضی مانند جنگ ۸ ساله و دیگری دشمن طولی مانند استکبار، صهیونیست و تکفیری تروریست که شبیه خون فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌کنند و آشتی با دشمن طولی خفت است که برخی در داخل به دنبال آن هستند.

وی با اشاره به حضور ۱۷ هزار شهید ترور در کشور تصریح کرد: استکبار از تکفیری‌ها حمایت می‌کند آن‌وقت نگران حقوق بشر در ایران است و مدام ما را تحریم می‌کند چون مخالف قدرت و توان دفاعی و موشکی ما هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به جنایات داعش در تهران اشاره کرد و گفت: آن‌ها می‌خواهند ما را بزنند و بروند و بر سر ما بلا فرود آوردند اما همه دیدند که موشک ذوالفقار سپاه پاسداران به پاسخ حرکت آن‌ها در حادثه تهران با آن‌ها چه کرد و بدانند که از این به بعد این پاسخ‌ها ادامه دارد.

سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه امروز مگسی مثل داعش برای ما عددی نیست ولی چون دارند با نام اسلام به اسلام ضربه می‌زنند با آنها مقابله می‌کنیم، افزود: نیروهای سپاه و ارتش دست در دست هم داده و ثابت کردند که اگر  موشکی بفرستند در هوا می‌زنیم و بعد بر فرق سر استکبار فرود می‌آوریم تا استکبار سرنگون شود و آیندگان بدانند که این‌ها دشمنان طولی ما هستند که گرگ‌صفت‌اند.

وی تقوای دینی و سیاسی را معیار دیگر انقلابی بودن عنوان کرد و افزود: عوامل فتنه ۸۸ از دست‌پرورده‌های دشمنان طولی ما هستند و هنوز ریشه دارند که اگر حضرت آقا دستور بدهند ریشه آن‌ها را می‌زنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء بابیان اینکه شهدا اسطوره همه ما هستند، گفت: دشمن در جنگ نرم تلاش می‌کند که اسطوره‌ها را کمرنگ کند و ما نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به شهادت شهید مدافع امنیت شهید عشوری بیان کرد: شهید عشوری زمان انقلاب را ندید و شهدای دوران دفاع مقدس را لمس نکرد ولی با تربیت صحیح اسلامی و با تأسی از خون شهدا در راه دفاع از امنیت کشور به شهادت رسید و راه او همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، شهید حسن عشوری اهل شهرستان رودسر و از سربازان گمنام امام زمان(عج) بود که روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۳۹۶ در درگیری با تروریست‌های تکفیری در چابهار استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.