رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دست صهیونیسم در حمایت از تروریست‌‌‌ها عیان است

رئیس مجلس گفت: در حافظه قرن اخیر پدیده ای شوم تر از ماجرای ایجاد رژیم صهیونیستی نداریم.
 

 دکتر علی لاریجانی ظهر امروز (جمعه ۲ تیرماه) پس از حضور در جمع راه پیمایان روز قدس و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب گفت: سلام و درود خداوند بر پیامبران به ویژه خاتم پیامبران محمدمصطفی(ص)، سلام و درود خداوند به ائمه اطهار به خصوص ولی الله اعظم امام زمان(عج) و سلام و درود خداوند بر روح پر فتوح امام خمینی(ره) و درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی.از خداوند می خواهم طاعات و عبادات روزه دارانی را که در این اجتماع با شکوه در روز قدس حضور پیدا کردند و امت اسلامی را بپذیرد و در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان رستگاری را قرین ملت ایران اسلامی کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ما اطمینان داشته و گمان نیک داریم که خداوند آنگونه که در حدیثی از پیامبر آمده است "خدا را بخوانید در حالی که یقین دارید دعایتان مستجاب می شود"؛ خداوند درهای رحمت خود را در این ماه مبارک به خصوص در شب های قدر به سوی ملت ایران اسلامی باز کرده است.

داستان موسی و فرعون و رحمت الهی

وی با استناد به آیات قرآن کریم گفت: خداوند در مورد فرعون طاغی می فرماید که اگر وی از خداوند یاری می طلبید خداوند به او یاری می رساند. براساس روایات فرعون در هنگام غرق شدن رو به حضرت موسی گفت ای موسی به من یاری بده اما حضرت موسی از فرعون روی برگرداند. در این هنگام، خداوند به موسی وحی کرد که ای موسی تو به فرعون یاری نرساندی و او را کمک نکردی زیرا آفریدگار و خالق او نبودی.خداوند می فرماید اگر او از من یاری می خواست یاری اش می کردم. ما از چنین خداوند رئوفی خاضعانه می خواهیم که در ایام باقی مانده رمضان حاجات همه مومنان به ویژه ملت ایران اسلامی را برآورده سازد.

شکوه ایستادگی در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی

دکتر لاریجانی گفت: ملت ایران بار دیگر در روز قدس به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و صحنه ای باشکوه از غیرت دینی مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی و صهیونیسم به رخ جهانیان کشیدید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حافظه قرن اخیر پدیده ای شوم تر از ماجرای تاسیس رژیم صهیونیستی نداشته ایم. هم ایجاد آن براساس یک نقشه شیطانی بود، هم در جریان شکل گیری آن جنایاتی نظیر جنایات دیریاسین، کشتار غزه، کشتار کفر قاسم، کشتار صبرا و شکیلا، کشتار حرم ابراهیمی، کشتار قانا را مرتکب شدند، و در این مسیر این جنایات و آواره کردن یک ملت از سرزمین خود در تاریخ نظیر ندارد.

وی افزود: تاسیس رژیم صهیونیستی نقطه آغاز ماجراجویی های گسترده در خاورمیانه شده است. امروز دست رژیم صهیونیستی در حمایت از تروریست ها علنی شده است آنها کل کشورهای اسلامی را درگیر کرده اند لذا ملت های مسلمان با پدیده ای تبهکار مواجه هستند.

رئیس مجلس گفت: مسلمانان با پدیده ای تبهکار به نام صهیونیسم مواجه هستند که گرچه خود را متکی به یهود کرده اما این تنها یک دستاویز است و یک دسیسه استعماری قلمداد می شود.

وی در ادامه گفت: قدرت های بزرگ با این ترفند قصد داشتند ملل مسلمان را درگیر کنند وگرنه قوم یهود با آزادی در ایران زندگی می کند و صهیونیست ها از این موضوع بیزار هستند.

دکتر لاریجانی گفت: یهودیانی در جهان زندگی کرده که از وجود رژیم صهیونیستی متنفر هستند و آنها را محکوم می کنند. اینکه امام(ره) بارها فرمودند "مسلمانان متحد شوید، جنایتکاران چپ و راست را که در راس آنها آمریکا است قطع کنید و اسرائیل را ریشه کن کنید" از آن جهت است که اشغالگران سرزمین فلسطینی، یک غده سرطانی در منطقه ایجاد کرده اند که برای همیشه مسلمانان را درگیر نگه دارند.

وی تصریح کرد: امروز همچنان با پدیده شوم رژیم صهیونیستی مواجه هستیم؛ صهیونیسم جنبشی است که هدف آن بازگرداندن قوم یهودیان به وطن خود که به دروغ آن را فلسطین انتخاب کردند، می باشد.

طراحی نقشه شوم رژیم صهیونیستی

دکتر لاریجانی گفت: اصلاح سرزمین قوم یهود تا قبل از قرن نوزدهم مطرح نبود، پس از کنگره اول صهیونیسم در سال ۱۸۹۷ میلادی در شهر بال عملاً به این نظریه سامان دادند و آن شکل اجرایی پیدا کرد. هرتزل کنگره اول صهیونیسم را شکل داد و اعلامیه بال فور توسط انگلستان صادر شد. عملا صهیونیسم به یک جنبش سازمان یافته تبدیل شد.

وی تاکید کرد: چگونگی تشکیل جنبش صهیونیستی دارای ابعاد شومی است. آنها ادعا کردند که قوم یهود، قوم برتر است. صهیونیست ها با دستاویز قرار دادن عباراتی از تورات که یهود را قوم برگزیده و خاص معرفی می کند برداشتی ایجاد کردند که مقصود از برگزیدگی قوم یهود همان قوم برتر است.

رئیس مجلس در ادامه افزود: آنها ادعای برتری قوم یهود را گسترش دادند تا جایی که برتری قوم یهود ربطی به خیر و شر و طاعت و معصیت ندارد، به این معنی که حتی اگر یهودیان مرتکب گناه شوند برگزیدگی آنها ساقط نمی شود.

دکتر لاریجانی گفت: بنگوریان که بعدا نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد، می گوید دولت اسرائیل دولتی است که بر قوم گنج تسلط دارد و به همین دلیل توانایی آن را دارد که راهنمای همه ملت ها باشد.

وی در تشریح توطئه برتر سازی قوم یهود گفت: مهاجرت نخستین محور اقدامات هرتزل بود به نظر او یهودیان باید به سرزمین موعود مهاجرت می کردند، لذا می گوید اقامت در سرزمین های اشغالی به منزله ایمان است زیرا کسی که در این سرزمین زندگی می کند می تواند مومن شمرده شده ولی آن کسی که بیرون از این سرزمین است انسانی است که هیچ خدایی ندارد.

رئیس مجلس در ادامه گفت: محور دوم اقدامات هرتزل ایجاد ارتش دفاعی اسرائیل است. وی برای تحقق این امر با یهودیانی که در اروپای شرقی حضور داشتند؛ گروه های کشتار دسته جمعی را آموزش و سازماندهی کردند. همین گروه اولین هایی بودند که به سرزمین فلسطینی کوچ داده شدند تا با جنایت وحشیانه رعب و وحشت در فلسطین ایجاد کنند و مردم این سرزمین را آواره و از سرزمین خود اخراج کنند.

دکتر لاریجانی گفت: سومین محور اقدامات هرتزل ادعای نبوغ یهود بود آنها این فکر را ترویج کردند که یهودیان از نبوغی برخوردارند که می توانند دنیا را اداره کنند. سوال اساسی این است که این قوم برتر چند نفر هستند که می خواهند دنیا را نجات دهند براساس آمار ظرف چند دهه اخیر کل جمعیت آنها بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون نفر بوده است.

پدیده صهیونیسم یک پدیده شیطانی توسعه گرا در سطح بین الملل است

وی گفت: ادعای دیگر آنها این است که تمام مراکز تصمیم گیری دنیا و منابع اقتصادی باید در کنترل صهیونیست ها و یهودیان باشد؛ به همین دلیل است که پدیده صهیونیسم یک پدیده شیطانی توسعه گرا در سطح بین الملل است.

رئیس مجلس با بیان اینکه توسعه طلبی صهیونیست ها اختصاص به یک منطقه یا یک موضوع خاص ندارد، گفت: نماینده کنگره صهیونیستی می گوید که اسرائیل بزرگ یک سرزمین بدون مرز است و مرزهایی که آنها متصور بودند در این حدود بود که کشور پهناوری است از غرب به سوئیس، از شرق به خاک عراق می رسد وآنها خود را مالک اصلی خاورمیانه می دانند.

در طول تاریخ پلیدتر و ماجراجوتر از تروریست های صیهونیست نداریم

وی ادامه داد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند روز قدس روز احقاق حق و روز مبارزه با استکبار است نیز از همین جهت است که ملل مسلمان وظیفه خود را بشناسد.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: از سویی دیگر مساله حمایت از فلسطین و روز قدس صرفا یک احقاق حق و وظیفه اسلامی نیست و این مهم یک وجه آن این است بلکه وجه مهم دیگر این است که این رژیم، مادر تروریسم است ؛ ما در طول تاریخ تروریستی پلیدتر و ماجراجوتر از تروریست صیهونیستی نداریم و هیچ جریان تروریستی یک ملت را آواره نکرد.

دکتر لاریجانی تاکید کرد: تروریست هایی مانند داعش جنایات زیادی داشتند اما میلیون ها نفر از مسلمان فلسطینی که توسط رژیم صیهونیستی آواره شدند در کارنامه هیچ گروه تروریستی نیست؛ خشونت بارترین روش را تروریست های صیهونیست به کار بردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: نویسنده روسی سرگه مطالبی را افشا کرده که غوغایی به راه انداخت و درآنجا توصیه هایی که رژیم صیهونیستی بر اساس  آن عمل می کنند را بیان کرد که یکی از این موارد آن است که از هر طریق ممکن فلسطین را تحت سلطه درآوریم یا جنگ خارجی یا درگیری داخلی و حتی با اشاعه موادمخدر و اعتیاد جوانان؛ قتل سیاسی در این راه توجیه دارد لذا تروریست های صیهونیست بدخیم ترین تروریست در طول تاریخ است.

وی ادامه داد: مناخم بگین می گوید نیروی پیشرفته در تاریخ جهان، صلح نیست بلکه شمشیر است لذا از آغاز سرپرستی انگلیس بر فلسطین ساختار سازمانی تروریست صیهونیستی در فلسطین ایجاد شد، از طرفی هگانا بازوی مسلح آژانس یهود است که در سال ۱۹۲۰ تاسیس شد و خون بارترین روش ها را علیه فلسطینی ها به کار برد.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: سازمان های تروریستی زیادی در این دوره تشکیل شد که هر کدام از آنها عملیات های گوناگون داشتند و هزاران مسلمانان فلسطین را حتی در زمانی که استراحت می کردند غافلگیرانه قتل عام کردند تاجایی که در مدارس خود نیز آموزش های تروریستی را تدریس کردند.

دکتر لاریجانی تاکید کرد: داعش از نسخه تروریسم صیهونیستی گرده برداری کرد و حتی نسبت به یهودیانی که همراهی نمی کردند عملیات نظامی انجام داد؛ کشتار ده یاسین به رهبری مناخیم بگن و اسحاق شامیر که بعدها بعد از بگن نخست وزیر شد  به دست این ها انجام شد و حدود ۲۶۰ فلسطینی از اهالی یک روستا را از دو طرف حمله کردند و غافلگیرانه کشتند این درحالی است که کل این روستا ۴۰۰ نفر جمعیت بیشتر نداشت.

شهدای هسته ای در سال های گذشته نمونه دیگری از اقدامات تروریستی صهیونیست ها است

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: همچنین در کفرقاسم دستور دادند دستگیر نکنید زیرا کشتار بهتر است و احساسات را کنار بگذارید؛ در کشتار قانا و در عملیات سال ۱۹۹۶ در لبنان ۲۵۰ لبنانی شهید شدند ۳۶۸ نفر زخمی شدند؛ تاریخ تروریست صیهونیستی هزارها فلسطینی و لبنانی را به صورت قتل عام نشان می دهد.

وی ادامه داد: کدام گروه تروریستی چنین جنایاتی را انجام داده است؟ در مرزهای بیرونی نیز ترورهای زیادی انجام دادند که مقوله دیگری است و صدها ترور از شخصیت های فلسطینی  و غیر فلسطین توسط تروریست صیهونیستی انجام شد؛ دکتر فتحی شقاقی مجاهد نصوح، شهید امام مغنیه و حتی یاسر عرفات با وجود سازشی که با رژیم صیهونیستی داشت در آخر با روش های جدید او را از پا درآوردند.

دکتر لاریجانی تاکید کرد: شهدای هسته ای ما در سال های گذشته نمونه دیگری از اقدامات تروریستی در خارج مرزها است اما آمریکا و قدرت های بزرگ غربی هیچ گاه در این مورد بحث حقوق بشر را مطرح نکردند بلکه رئیس جمهور آمریکا با افتخار می گوید امنیت اسراییل امنیت ما است؛ از این رو شما طرفدار تروریست بلکه طرفدار مادر تروریست هستید، نه اینکه ایران را متهم می کنید که طرفدار تروریست است این حرف خجالت آور است.

ملت ایران پس از انقلاب همیشه با تروریست درگیر بود

رئیس قوه مقننه یادآور شد: ملت ما پس از انقلاب همیشه با تروریست درگیر بود و بزرگان کشورما توسط تروریست ها به شهادت رسیدند ۱۷ هزار شهید ترور داریم که امروز آمریکایی ها نام منافقین را از فهرست تروریست ها حذف کردند.

وی ادامه داد:  وزیر خارجه اسبق آمریکا اعلام کرد داعش را ما به وجود آوردیم در افغانستان به بهانه های دیگری تروریست ها را کمک کردند حتی امروز که دم از مبارزه با تروریست می زنند جبههالنصره را حمایت می کنند،  زیرا چون فرزند تروریست صیهونیستی است.

دکتر لاریجانی تاکید کرد: در کنفرانس هرتزه سال گذشته مسئولان امنیتی اسراییل اعلام کردند وضعیت ما در شرایط بحرانی کشورهای اسلامی از هر زمان بهتر است باید مراقبت کنیم اگر داعش از بین رفت جبههالنصره را حمایت کنیم، بعد از این اظهارات، آمریکا از جبههالنصره حمایت می کند.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: امروز آمریکا از یک سو به دلیل حمایت از اسراییل حامی و مادر اصلی تروریست در جهان و از طرفی به خاطر اخاذی از کشورهای اسلامی مثل سعودی و برخی کشورهای دیگر علیه ایران یاوه گویی می کند.

وی ادامه داد: سعودی ها بارها روسای جمهور آمریکا را تشویق برای حمله به ایران کرده اند، اخیرا وزیر خارجه قبلی آمریکا در کنفرانسی اعلام کرد شاه سعودی به ما مرتب توصیه می کرد که علیه ایران جنگ به راه بیاندازید، وزیر دفاع اسبق آمریکا گفته است ملک عبدالله شاه سعودی بارها ما را تشویق می کرد که ایران سر مار است و این سر مار را بزنید.

دکتر لاریجانی تاکید کرد: یکی از شاهان منطقه به ما گفت بوش پسر در سفری به کشور ما به تحریک سعودی ها گفت باید به ایران حمله کنیم این امیر یا شاه به بوش گفت من نصیحتی به شما دارم با ایران درگیر نشوید زیرا این ها شیعه هستند و ول نمی کنند و شما در باتلاق گیر می کنید؛ ۱۴۰۰ سال پیش یکی از پیشوایانشان را کشتند(مقصود امام حسین (ع) بود) این ها هر سال عزاداری می کنند.

رسوا ترین حکومت امروز حکومت آمریکا است

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: باید اعلام کرد که آن ها این مسئله را به خوبی فهمیدند ؛ امام حسین (ع) که همه هستی ما است و قطعا شیعیان، ظالم را رها نمی کنند؛ این یک فضاحت برای آمریکا است که در دوره انتخابات ریاست جمهوری چون سعودی ها از رقیب آن حمایت می کردند بارها اعلام کردند که سعودی ها منشا تروریست هستند اما بعد به خاطر شرکت در کنفرانس قلابی ریاض و اخاذی چند صد میلیاردی از این کشور این رژیم قبیله ای را حمایت کردند.

رئیس قوه مققنه افزود: حالا می بینیم در این روزها چگونه به صورت کاملا غیردموکراتیک قدرت را جا به جا کردند و با پررویی ایران را محور حمایت از تروریست اعلام کردند بعد دعوای دیگری با قطر راه انداختند به گونه ای که آمریکا ابتدا قراردادی در زمینه فروش هواپیما با قطر بست و یک مرتبه مانور مشترک گذاشتند و مسایل فراموش شد حال این وضع قدرت جهانی است که مدعی مدیریت جهانی را دارد، که مثل دزدان سرگردنه دنبال چپاول کشورهای اسلامی هستند.

وی ادامه داد: رسوا ترین حکومت امروز حکومت آمریکا است که بی پروا با هر حکومت قبیله ای می سازد تا اموال آنها را بگیرد؛ حالا ملت ایران حق دارد بگوید که هرچه فریاد دارد به سر آمریکا می زند.

عملیات موشکی اخیر علیه تروریست ها گوشه ای از اقتدار ملت ایران بود

دکتر لاریجانی تاکید کرد: روشن است که این وضع دوام ندارد؛ ملت ایران راه روشنی را دنبال می کند، حال اگر ما با تروریست مبارزه می کنیم و هزینه آن را می دهیم با استراتژی عمیقی این کار را می کنیم تا هم امنیت کشور خود را حفظ کنیم و هم تروریست کور را که آبروی مسلمانان را برده از بین ببریم ما در این راه راسخ هستیم و هرکجا چه در داخل کشور و چه در خارج مرزها، تروریست های جنایتکار را دنبال می کنیم و عملیات موشکی اخیر علیه تروریست ها گوشه ای از اقتدار ملت ایران بود که به خوبی هم انجام شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: ما پاسخ اقدامات سنا و کنگره آمریکا علیه ملت را با قاطعیت در صحنه های مختلف خواهیم داد؛ ملت ایران ملتی انقلاب، غیرتمند و با رهبری هوشمند و با صلابت است و در پیگیری اهداف انقلاب اسلامی با جدیت و قاطعیت عمل می کند.

 

 

 

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.