رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آغاز فروش ویژه سوناتا هیبرید +جزییات

پاکرو همزمان با عید فطر، فروش ویژه سوناتا هیبرید را با شرایط استثنایی آغاز کرد.

بنابر اعلام شرکت پاکرو نماینده رسمی هیوندای موتورکمپانی (هیبرید) در ایران، فروش ویژه یکی از پرفروش‌ترین خودروهای هیبریدی کشور، به مدت محدود و با شرایط ویژه و استثنایی از امروز آغاز شد.

به گزار اینتیتر به نقل از ایسنا، سوناتا هیبریدی که در ۳ تیپ، پیش از این توسط پاکرو با قیمت تمام شده ۱۷۰، ۱۸۵ و ۱۹۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شد در طی مدت این فروش ویژه به عنوان عیدانه شرکت پاکرو در عید سعید فطر، با ۷.۱ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان تخفیف و با تعداد محدودی به مشتریان عرضه می‌شود.

بهجت مدیر فروش پاکرو ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: با توجه به استراتژی شرکت در سال جاری مبنی جلب رضایت حداکثری مشتریان، علی‌رغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور، سوناتا هیبریدی که یک خودروی کاربردی و اقتصادی است با ۱۰ میلیون تومان تخفیف طی این مدت و در تعدادی محدود به مشتریان عرضه می‌شود.

بهجت در ادامه افزود: در این فروش ویژه تا ۹۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره و قرض‌الحسنه دو ساله در نظر گرفته شده که در نوع خود شرایطی مناسب و به نوعی کم‌نظیر برای مشتریان بوده و همچنین سود مشارکت ۲۵ درصدی نیز برای شرایط فروش مشارکتی پیش‌بینی شده است.

وی همچنین اعلام کرد: برای مشتریانی که قصد خرید نقدی سوناتا هیبریدی در این طرح را داشته باشند، خدمات ویژه سرویس ادواری به مدت دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) با عنوان " ۲ سال فقط برانید " (با پوشش کامل سرویس‌های ادواری رایگان پاکرو) به عنوان هدیه ویژه اهدا می‌شود و همه خودروهای تحویلی در این طرح به مشتریان، به صورت تحویل فوری و آماده شماره‌گذاری پس از تحویل هستند.

مدیر فروش پاکرو در ادامه افزود: این شرکت نماینده رسمی یکی از بزرگ‌ترین برندهای خودروسازی دنیا در ایران است که از زمان تاسیس تاکنون همه تعهدات خود را به خوبی انجام داده و همواره مشتری‌مداری و رضایت مشتریان را سرلوحه خود قرار داده است.

بهجت تاکید کرد: پاکرو جزو معدود شرکت‌های وارد کننده رسمی در کشور است که خودروهای سفارش آن، به طور اختصاصی و با توجه به شرایط بازار ایران تولید و مستقیما از مبدا (کره‌جنوبی) به مقصد کشورمان بارگیری می‌شوند و این موضوع در برچسب‌های ویژه صادراتی خودروها، درج شده و متاسفانه تخلفاتی همچون «واردات از کشور ثالث» و «پیش‌فروش‌های بی‌پشتوانه» که این روزها در بازار خودروهای وارداتی بسیار زیاد شده، هرگز مشاهده نمی‌شود.

مدیر فروش شرکت پاکرو تاکید کرد: ما با هدفی بزرگ به صنعت کشور قدم گذاشتیم و قصد داریم تا گامی موثر در راستای کاهش آلودگی هوای شهرها و بهبود محیط‌زیست کشورمان برداریم و از همین رو خبرهای خوشی از پاکرو برای مردم ایران در سال جاری در راه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط فروش ویژه‌ سوناتا هیبرید به وب‌سایت رسمی این شرکت و حساب پاکرو در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

همچنین شماره تلفن‌های ۷۳۵۲(۰۲۱) و ۲۴۸۴۳ (۰۲۱) در تهران و نمایندگی‌های پاکرو در سراسر کشور آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.