۳ روش برای بزرگ نشان دادن اتاق‌های کوچک +تصویر

اتاق‌هایی با ابعاد کوچک اگر طراحی و چیدمان مناسب داشته باشند به هیچ وجه فضای کوچک و خفه‌ای نخواهند بود. طراحی داخلی مناسب حتی کوچک‌ترین اتاق‌ها را بزرگ نشان می‌دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از صبحانه، در این مقاله با سه نفر از بهترین طراحان داخلی درباره نقش طراحی در بزرگ نشان دادن اتاق‌های کوچک صحبت شده است. در اینجا توصیه‌های بیان شده از طرف این طراحان را بیان می‌کنیم.

ایجاد فضاهای مختلف برای کابردهای متفاوت
 

3 روش برای بزرگ نشان دادن اتاق‌های کوچک +عکس
 

 کایتلین موری طراح بلک لکوئر بیان می‌کند که ایجاد فضا برای استفاده‌های متفاوت اتاق را بزرگتر نشان می‌دهد و توهم فضای بیشتر در اتاق را بوجود می‌آورد. او می‌گوید: در واقع تقسیم کردن لایه‌های مختلف یک اتاق کوچک برای استفاده‌های متفاوت فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. این کار چشمان شما را درگیر وسایل بیشتری می‌کند و همچنین امکان استفاده از وسایل بیشتر اما نه در حالتی به هم ریخته و شلوغ در اتاق را به شما می‌دهد.

تزیین اتاق با مبلمان بزرگ
 

3 روش برای بزرگ نشان دادن اتاق‌های کوچک +عکس
 

 شاید پر کردن اتاق کوچک با مبلمان بزرگ غیر منطقی به نظر آید اما این کار اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. مکس هامفری طراح داخلی اظهار میکند: آپارتمان‌های کوچک بسیاری وجود دارد که بسیاری از افراد به دنبال خرید وسایل برای آن هستند و من همیشه به کسانی که برای طراحی به من مراجعه میکنند می‌گویم که بزرگترین وسایل و مبلمان را انتخاب کنند. این کار فضای اتاق را بزرگتر نشان می‌دهد و در واقع باید گفت کسی دوست ندارد که بر روی مبلی کوچک لم دهد.

استفاده از وسایل بلند و عمودی برای بزگ‌تر نشان دادن اتاق
 

3 روش برای بزرگ نشان دادن اتاق‌های کوچک +عکس
 

هالی هیکر مور میگوید: طراحی اتاق با ویژگی‌های بلندتر و عمودی اتاق را بزرگتر نشان می‌دهد. بدین معنی که چشم بیننده مجبور به تماشای این ویژگی‌ها می‌شود و اتاق را اینگونه بزرگ می‌بیند. چند روش برای دستیابی به این نوع از طراحی وجود دارد که استفاده از قفسه‌های بلند به همراه پرده‌های آویزان بر چوب پرده‌های چسبیده به سقف یکی از کارهای پیشنهاد شده از طرف هالی هیکر است.

وی همچنین بیان می‌کند که تمام هدف در این روش این است که چشم بیننده به وسایل بلند و عمودی جذب شود تا این حس را در او ایجاد که اتاق بلند و بزرگ و جادار است.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.