رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

این هفته کدام فیلم ها بهتر فروختند؟ +تصویر

اکران فیلم‌های سینمایی تازه در حالی ادامه دارد که بیشتر آن‌ها به فروش میلیاردی رسیده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، فیلم‌های «رگ خواب» و «اکسیدان» از جمله‌های فیلم‌های محبوب این روزهای سینماها هستند و البته «نهنگ عنبر» هم با فروش بیش از ۱۵ میلیارد تومان فعلا به اکران خود ادامه می‌دهد.

حبیب اسماعیلی ـ مدیر دفتر پخش فیلمسازان رسانه ـ در گفت‌وگویی با ایسنا رقم فروش فیلم «اکسیدان»  به کارگردانی حامد محمدی را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

او گفت: در حال حاضر ۳۰ سالن در تهران  و ۲۵ سالن در شهرستان‌ها این فیلم را نمایش می‌دهند که  این تعداد  در شهرهای دیگر به زودی افزایش می‌یابد. ضمن اینکه از این رقم فروش حدود یک میلیارد تومان به تهران تعلق دارد.

همچنین علی سرتیپی ـ مدیر موسسه پخش فیلمیران ـ بیان کرد: فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم با حدود ۱۰۰ سالنی که برای نمایش در اختیار دارد، به رقم فروش ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: همچنین «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری تاکنون یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان فروش داشته و «رگ خواب» حمید نعمت‌الله نیز یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان فروخته است.

به گفته غلامرضا فرجی ـ مدیر پخش حوزه هنری‌ـ فیلم «زیر سقف دودی» هم با فروش ۴۰ میلیونی در روز چهارشنبه و و ۵۵ میلیونی در روز پنجشنبه (هفتم و هشتم خردادماه) در بیش از دو هفته نمایش به فروش کلی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در کشور رسیده است.

 

همچنین طبق اعلام روابط عمومی فیلم «ویلایی‌ها»، فروش این فیلم به کارگردانی منیر قیدی با توجه به سالن‌های محدودی که دارد، به یک میلیارد تومان رسیده است.

ایسنا پیگیر آمار فروش فیلم‌های دیگری همچون «مسلخ» و «مالیخولیا» هم است. 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.