رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

جانشین «ابوبکر البغدادی» اهل کجاست؟

«جبار المعموری» اعلام کرد که جانشین سرکرده خودخوانده داعش از کشورهای حوزه خلیج فارس است و یورش آینده داعش نیز در «شبه جزیره عربی» خواهد بود.

به گزارش سومریه نیوز، «جبار المعموری» از فرماندهان حشد شعبی عراق تابعیت جانشین سرکرده تروریست های داعش را اعلام کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، وی در همین راستا تصریح کرد: طبق یافته های اطلاعاتی، در صورت هلاکت یا اسارت «ابوبکر البغدادی» سرکرده خودخوانده داعش، جانشین وی از کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد بود. زیرا عناصر تبعه کشورهای حوزه خلیج فارس، در ساختار عالی داعش بسیار نفوذ دارند.

فرمانده حشد شعبی افزود: بغدادی این نقش بزرگ را به عناصر عرب حوزه خلیج فارس داد. زیرا آنها به کشورهایی تعلق دارند که تفکر داعش در آنجا طرفدار دارد. یورش آینده داعش – در صورت از دست دادن مقرهایش در عراق- در شبه جزیره عربی خواهد بود.

وی تصریح کرد: براساس اطلاعات موجود، بغدادی در طول دوسال گذشته دستور انتقال صدها طرفدار خود از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و پیوستن به آنها به داعش در عراق و سوریه را داده است و دستور داده که آنها در مناطق خود باقیمانده و هسته های سری تشکیل دهند و جنگجویان بیشتری را برای اجرایه نقشه های این گروه جذب کنند.

المعموری گفت: هیچ کشور عربی از جمله کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از آتش داعش در امان نخواهند بود. این گروه ابزاری جهانی برای اجرای نقشه های جنایتکارانه در خاوvمیانه است که اولین مرحله اش در عراق و سوریه بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.